B747 Inlagd Mars 6, 2015 Dela Inlagd Mars 6, 2015 Och ännu har du inte nämnt för henne att du skall på AW i Gbg nästa vecka. ojojoj Ha ha.Nä vi ska till Chipspås Andrejs i morgon.Jag börjar där sen får vi se. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Mars 6, 2015 Dela Inlagd Mars 6, 2015 Ha ha.Nä vi ska till Chipspås Andrejs i morgon.Jag börjar där sen får vi se. Ett par Ardbeg och sedan råkar ni boka några biljetter med Andrejs poäng, lätt hänt och helt oskyldigt... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Mars 6, 2015 Dela Inlagd Mars 6, 2015 Ett par Ardbeg och sedan råkar ni boka några biljetter med Andrejs poäng, lätt hänt och helt oskyldigt... Ja.Promillen lär visa vägen he he.Du lär få tel.Samtal i morgon min gode vän. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Mars 6, 2015 Dela Inlagd Mars 6, 2015 Ja.Promillen lär visa vägen he he.Du lär få tel.Samtal i morgon min gode vän. ouch...jag får sänka några stänkare då så jag förstår vad ni säger Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Mars 6, 2015 Dela Inlagd Mars 6, 2015 ouch...jag får sänka några stänkare då så jag förstår vad ni säger Det bör du nog göra. Så du förstår min Norrländska. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Mars 6, 2015 Dela Inlagd Mars 6, 2015 Det bör du nog göra. Så du förstår mitt fyllesvammel //Bengt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Mars 6, 2015 Dela Inlagd Mars 6, 2015 Bengt???Sluta lyssna på den förbannade lillpitten. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Mars 6, 2015 Dela Inlagd Mars 6, 2015 Ett par Ardbeg och sedan råkar ni boka några biljetter med Andrejs poäng, lätt hänt och helt oskyldigt... Undrar om Andrejs alla poäng räcker till när 747:an beställt alla biljetter som krävs... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Mars 6, 2015 Dela Inlagd Mars 6, 2015 Undrar om Andrejs alla poäng räcker till när 747:an beställt alla biljetter som krävs... Knappast. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Mars 6, 2015 Dela Inlagd Mars 6, 2015 Undrar om Andrejs alla poäng räcker till när 747:an beställt alla biljetter som krävs... Tveksamt, men kanske Nonki kan hjälpa till med ombokningsbara och kopplade biljetter? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Mars 6, 2015 Dela Inlagd Mars 6, 2015 Undrar om Andrejs alla poäng räcker till när 747:an beställt alla biljetter som krävs... Det finns ingen mer träffsäker kille än dig ha ha.Tack för senast,vi lär träffas igen. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Mars 6, 2015 Dela Inlagd Mars 6, 2015 Tveksamt, men kanske Nonki kan hjälpa till med ombokningsbara och kopplade biljetter? Får väl hoppas att Andrejs har Ica-kort då... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Mars 6, 2015 Dela Inlagd Mars 6, 2015 (ändrad) Tveksamt, men kanske Nonki kan hjälpa till med ombokningsbara och kopplade biljetter? Det fixar Pigge.Jag föredrar Thai. Ändrades Mars 6, 2015 av B747 PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Mars 6, 2015 Dela Inlagd Mars 6, 2015 Tveksamt, men kanske Nonki kan hjälpa till med ombokningsbara och kopplade biljetter? Dock måste dom ta sig till Köpenhamn först med tåg om dom ska flyga till Götet annars är det inte lönt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Mars 6, 2015 Dela Inlagd Mars 6, 2015 Får väl hoppas att Andrejs har Ica-kort då... Självklart har han det, han är ingen amatör. Han har även guldkort på Kullaflyg och vet att för att gå på AW i GBG så tar man tåget från ARN till CPH och flyger direkt till GOT Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Mars 6, 2015 Dela Inlagd Mars 6, 2015 Dock måste dom ta sig till Köpenhamn först med tåg om dom ska flyga till Götet annars är det inte lönt! Så är det.Skål din godhetsapostel. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Mars 6, 2015 Dela Inlagd Mars 6, 2015 Så är det.Skål din godhetsapostel. Skål på dig jojkarn! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Mars 6, 2015 Dela Inlagd Mars 6, 2015 Skål på dig jojkarn! Skål på dig ditt anonyma troll.(som jag gillar)Vi ska ses. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tennek Inlagd Mars 6, 2015 Dela Inlagd Mars 6, 2015 Mycke snack o lite handling, det finns inte en chans att föra en konversation som inte är inlärd, finns åt helvete för få vettiga lärare för det! Vill dom ha snurr på engelskan finns det inga genvägar, skicka varenda engelsklärare på utbildning först, sen kan vi se om det blir någon bättring1 men baa det finns väl bra lärare.. engelsmän som är läare. de måste ju kunna snacka engelska.. eller Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
scorpio63 Inlagd Mars 6, 2015 Dela Inlagd Mars 6, 2015 (ändrad) Dricker vin och surfar på det fria internet, det här hittade jag mitt i all skit som kommer. Ändrades Mars 6, 2015 av scorpio63 En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Mars 6, 2015 Dela Inlagd Mars 6, 2015 Tittar på bilder /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Mars 6, 2015 Dela Inlagd Mars 6, 2015 Pratar med den gode medlemmen Måne på telefon just nu. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Mars 6, 2015 Dela Inlagd Mars 6, 2015 Pratar med den gode medlemmen Måne på telefon just nu. Sa han hur mjölken smakade? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Mars 6, 2015 Dela Inlagd Mars 6, 2015 Sa han hur mjölken smakade? Intressant fråga: Hur smakar mjölk? Kallt, gott och fylligt enligt mig... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Mars 6, 2015 Dela Inlagd Mars 6, 2015 Intressant fråga: Hur smakar mjölk? Kallt, gott och fylligt enligt mig... Kan ju vara varm? Det kan ju vara gammaldags mjölk? Det kan ju vara minimjölk? Det kan ju vara mellanmjölk? Kan ju vara gammal mjölk? Den kan ju vara nyrunkad? Ja, hur smakar mjölk? Smakar mjölk alltid likadant? Inte enligt mig iaf. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu