Khemmarat Inlagd Mars 6, 2015 Dela Inlagd Mars 6, 2015 Mycke snack o lite handling, det finns inte en chans att föra en konversation som inte är inlärd, finns åt helvete för få vettiga lärare för det! Vill dom ha snurr på engelskan finns det inga genvägar, skicka varenda engelsklärare på utbildning först, sen kan vi se om det blir någon bättring1 japp, han sa även att det kom att ta upp till 10 år, själv sa jag till frugan att optimistiskt sett tar vad han pratade om ta mellan 10-20 år om dom/vi har tur Men ingen handling ? Jag ser "handling" varje dag här i min lilla by, militären kör hårt mot amfetaminsmugglare o polisen är rasande för inkomsten sjunker. Mäniskosmuggling har enligt min fru helt avstannat i byn Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Mars 6, 2015 Dela Inlagd Mars 6, 2015 (ändrad) japp, han sa även att det kom att ta upp till 10 år, själv sa jag till frugan att optimistiskt sett tar vad han pratade om ta mellan 10-20 år om dom/vi har tur Men ingen handling ? Jag ser "handling" varje dag här i min lilla by, militären kör hårt mot amfetaminsmugglare o polisen är rasande för inkomsten sjunker. Mäniskosmuggling har enligt min fru helt avstannat i byn De e bra! På Issanplatån händer inte mycket mer än att det går att sila i ett nålsöga. Samma 200 batting till BIB vad du än har gjort..eller inte gjort! Ändrades Mars 6, 2015 av Baa Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Mars 6, 2015 Dela Inlagd Mars 6, 2015 Det e ju fan att de inte klarar stt supa med husse. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd Mars 6, 2015 Dela Inlagd Mars 6, 2015 De e bra! På Issanplatån händer inte mycket mer än att det går att sila i ett nålsöga. Samma 200 batting till BIB vad du än har gjort..eller inte gjort! Ja nu bor ju jag på nämnda platå och vi ser insatser varje dag så kanske dom kommer til Udon med Och det riktigt roliga i kardemumman är att trots att vi har arméförband här så är det förband från andra orter som plötsligt stiger ur skogen och gör kontroll, så åyerigen bra Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Mars 6, 2015 Dela Inlagd Mars 6, 2015 Det e ju fan att de inte klarar stt supa med husse. Håller åtminstonde fötterna högt från det ursnygga golvet!!!Skål o sov klinker? Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Mars 6, 2015 Dela Inlagd Mars 6, 2015 Mycke snack o lite handling, det finns inte en chans att föra en konversation som inte är inlärd, finns åt helvete för få vettiga lärare för det! Vill dom ha snurr på engelskan finns det inga genvägar, skicka varenda engelsklärare på utbildning först, sen kan vi se om det blir någon bättring1 Näää det är ju viktigare att se till att de få utlänningar som lär ut engelska och andra ämnen i skolorna att de minsann skall förstå "Thainess" dvs Kungen är den allsmäktige därefter kommer Buddha samt som tredje pelare är att thai är bäst och ingen utlänning kan mäta sig med thai och förstå sig på vad som är bäst för en thai. /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Mars 6, 2015 Dela Inlagd Mars 6, 2015 Försöker rädda en utsliten högerarm... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sangwal Inlagd Mars 6, 2015 Dela Inlagd Mars 6, 2015 Försöker rädda en utsliten högerarm... IMG_3177.jpg Jag vet va du har gjort och det ofta... Rock on! Så gott som oförstörd! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Mars 6, 2015 Dela Inlagd Mars 6, 2015 Jag vet va du har gjort och det ofta... Rock on! Skall man göra något så skall det göras ordentligt, bäst att göra själv så man vet att det blir korrekt utfört Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Mars 6, 2015 Dela Inlagd Mars 6, 2015 Försöker rädda en utsliten högerarm... IMG_3177.jpg Har Du protes? Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sangwal Inlagd Mars 6, 2015 Dela Inlagd Mars 6, 2015 Skall man göra något så skall det göras ordentligt, bäst att göra själv så man vet att det blir korrekt utfört Voltaren har räddat många ensamma hemmakvällar.. Rock on! Så gott som oförstörd! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Mars 6, 2015 Dela Inlagd Mars 6, 2015 (ändrad) Har Du protes? Vad menar du, jag pratar om träning Edit: Swampens inlägg vet jag inte varför det kom med men det bjuder jag på... Ändrades Mars 6, 2015 av M33 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Mars 6, 2015 Dela Inlagd Mars 6, 2015 (ändrad) Vad menar du, jag pratar om träning Edit: Swampens inlägg vet jag inte varför det kom med men det bjuder jag på... Ja va fan köra armen i Warchern? Ändrades Mars 6, 2015 av svampen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Mars 6, 2015 Dela Inlagd Mars 6, 2015 Ja va fan köra armen i Warchern? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Mars 6, 2015 Dela Inlagd Mars 6, 2015 Snart ringer min iphone elakt. Sitter på AW fortfarande he he.[emoji1] Skickat från min iPhone med Tapatalk PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Mars 6, 2015 Dela Inlagd Mars 6, 2015 ImageUploadedByTapatalk1425665741.876778.jpg Snart ringer min iphone elakt. Sitter på AW fortfarande he he.[emoji1] Skickat från min iPhone med Tapatalk Och ännu har du inte nämnt för henne att du skall på AW i Gbg nästa vecka. ojojoj Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Mars 6, 2015 Dela Inlagd Mars 6, 2015 Försöker rädda en utsliten högerarm... IMG_3177.jpg Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Mars 6, 2015 Dela Inlagd Mars 6, 2015 Selfie? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Mars 6, 2015 Dela Inlagd Mars 6, 2015 Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Mars 6, 2015 Dela Inlagd Mars 6, 2015 (ändrad) Den är så jävja bra så vi måste köra den twice.. Ändrades Mars 6, 2015 av Odin Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest JJC Inlagd Mars 6, 2015 Dela Inlagd Mars 6, 2015 Kollar på detta Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
falcon Inlagd Mars 6, 2015 Dela Inlagd Mars 6, 2015 (ändrad) Den är så jävja bra så vi måste köra den twice.. Odin du har inte Ragsons verison Ändrades Mars 6, 2015 av falcon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Mars 6, 2015 Dela Inlagd Mars 6, 2015 Odin du har inte Ragsons verison Nej tyvärr inte. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Mars 6, 2015 Dela Inlagd Mars 6, 2015 Den är så jävja bra så vi måste köra den twice.. Skinnet är bättre... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest JJC Inlagd Mars 6, 2015 Dela Inlagd Mars 6, 2015 Tog en kvällspromenad Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu