måne Inlagd Mars 5, 2015 Dela Inlagd Mars 5, 2015 Varit ute med en mkt glad kompis Klappa den gode vännen från mig Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Mars 5, 2015 Dela Inlagd Mars 5, 2015 Grumpy old men Älskar den filmen Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Mars 5, 2015 Dela Inlagd Mars 5, 2015 Varit ute med en mkt glad kompis Snacka om att välja rätt dag att komma hem på. Ha det bra nu junior, jobba inte ihjäl dej. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Mars 5, 2015 Dela Inlagd Mars 5, 2015 Det ena du vill det andra jag skall... Jag lägger in bilder var när och hur JAG vill, skiter fullständigt i vad du gnäller över eller vad andra vill. Double FAIL 1. det är en film inte en bild 2. du har inte tagit den själv och visar vad du gör just nu /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Mars 5, 2015 Dela Inlagd Mars 5, 2015 Double FAIL 1. det är en film inte en bild 2. du har inte tagit den själv och visar vad du gör just nu /Enis Suck. En film ä en lång rad av bilder, eller hur? Jag beskrev mina känslor med den långa raden av bilder. Om något är oklart så utvecklar jag gärna, fast helst då via Pm. så övriga forumdeltagare inte störs... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thomas001 Inlagd Mars 6, 2015 Dela Inlagd Mars 6, 2015 Dricker morgonfika och betalar lite räkningar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Robbanthai Inlagd Mars 6, 2015 Dela Inlagd Mars 6, 2015 Äter frukost på Arlanda. It does not matter how slowly you go as long as you do not stop. Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tong jai Inlagd Mars 6, 2015 Dela Inlagd Mars 6, 2015 Har inte kunnat uppdatera på ett tag men hit var det jag skulle denna gång. Via Får se om jag kan uppdatera mera? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Mars 6, 2015 Dela Inlagd Mars 6, 2015 Väntar och hoppas på att min jävla förstärkare ska komma. Är det mån jävla crowdfunding dom driver Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Mars 6, 2015 Dela Inlagd Mars 6, 2015 Väntar och hoppas på att min jävla förstärkare ska komma. Är det mån jävla crowdfunding dom driver surt. du får köpa något begagnat medans du väntar http://www.hifimagasinet.com/startsok.aspx /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Robbanthai Inlagd Mars 6, 2015 Dela Inlagd Mars 6, 2015 Väntar på kompisar på Malaga Airport Robbanthai It does not matter how slowly you go as long as you do not stop. Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Mars 6, 2015 Dela Inlagd Mars 6, 2015 Äter lunch och monterat en bildskärm på Krämaren. Trevlig freda på Er! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Mars 6, 2015 Dela Inlagd Mars 6, 2015 Sitter eller halvligger vid poolen o vädrar slösurfar o dricker en pilsner.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Mars 6, 2015 Dela Inlagd Mars 6, 2015 Första som hände när vi kom till hotellet fick man se krock mellan en minibuss o moppe.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd Mars 6, 2015 Dela Inlagd Mars 6, 2015 Vet att det är en bildtråd men ... så jäkla kul ska vi nte ha det. Var ner till receptionen och tiggde till mig 2 nya handdukar, dom har inte städat rummet på 4 dar så jag tyckte det var dags att byta handdukarna/badlakanen eller vad sjuttom dom nu kallas i alla fall. Var ju tjejbaciller på den Nu får jag ett eget badlakan i alla fall - om jag nu kan hålla rätt på vilken som är min (båda är vita). Vill ju inte få tjejbacieller på mig. Annars så klurar jag bara på vart fasiken vi skulle träffas... Kanske skulle sätta i Kambodjanska sim-kortet i telefonen. Eftersom jag nu har ett, men näh. lite skall hon få jobba för att hitta mig åxå. Jag går nog och sätter mig i nån bar nermot stranden - det löser sig. Eftersom jag lovade henne 20$ så är jag ganska övertygad om att hon kommer att hitta mig. Jag måste fan kolla upp vad dollarn står i nu, riel är ju ännu värre. Det är som kalleankapengar. Drar upp en sedel så är den på 100 riel, nästa är på 20.000 riel (runt 5$) och jag ser knappt skillnad på dom. Dollarsedlarna känner jag igen i alla fall. ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Mars 6, 2015 Dela Inlagd Mars 6, 2015 Sitter eller halvligger vid poolen o vädrar slösurfar o dricker en pilsner.. IMG_6394.JPG FF Nästa gång kan du väl stänga gylfen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Mars 6, 2015 Dela Inlagd Mars 6, 2015 Sitter eller halvligger vid poolen o vädrar slösurfar o dricker en pilsner.. IMG_6394.JPG FF Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Mars 6, 2015 Dela Inlagd Mars 6, 2015 Ajdå, men tycker likt förbannat han kan stänga gylfen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd Mars 6, 2015 Dela Inlagd Mars 6, 2015 Kollar på chefen när han förklarar för folket vad som komma skall och varför Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Mars 6, 2015 Dela Inlagd Mars 6, 2015 Kollar på chefen när han förklarar för folket vad som komma skall och varför Bild (Small).jpg Ordning på den gubben... Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd Mars 6, 2015 Dela Inlagd Mars 6, 2015 Ordning på den gubben... Japp, och idag drog han upp riktlinjer för utbildning. Bland annat tog han upp att alla skulle kunna föra en konversation på engelska. Kommer inte ihåg dom 5 andra punkterna men det var inte i närheten av IL´s Nord-korea variant Här händer det grejer Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Mars 6, 2015 Dela Inlagd Mars 6, 2015 Fredagsmys och mörkt i glasen ska det vara. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Mars 6, 2015 Dela Inlagd Mars 6, 2015 Japp, och idag drog han upp riktlinjer för utbildning. Bland annat tog han upp att alla skulle kunna föra en konversation på engelska. Kommer inte ihåg dom 5 andra punkterna men det var inte i närheten av IL´s Nord-korea variant Här händer det grejer Mycke snack o lite handling, det finns inte en chans att föra en konversation som inte är inlärd, finns åt helvete för få vettiga lärare för det! Vill dom ha snurr på engelskan finns det inga genvägar, skicka varenda engelsklärare på utbildning först, sen kan vi se om det blir någon bättring1 Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Mars 6, 2015 Dela Inlagd Mars 6, 2015 Tar en bira så jag får lite energi och orkar städa... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke031 Inlagd Mars 6, 2015 Dela Inlagd Mars 6, 2015 Sitter här och avslöjar en spion utanför fönstret, är annars väldigt skyddad från insyn här på 14:e våningen. Men plötsligt dyker det upp en drönare utanför fönstret med kamera och allt. Undra vem hans uppdragsgivare var, Skatteverket, Säpo eller någon från Nerike ? För nog börja dra ner persiennerna om det ska va på det här viset. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu