L200 Inlagd Mars 3, 2015 Dela Inlagd Mars 3, 2015 Vaskepause Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Mars 3, 2015 Dela Inlagd Mars 3, 2015 Konstaterar att jag suttit alldeles för länge framför MPR Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Mars 3, 2015 Dela Inlagd Mars 3, 2015 Sitter och funderar på om att jag haft ett par boagards tillgängliga så skulle ja foto lite fina damer på walKing men orkar med maffian När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Mars 3, 2015 Dela Inlagd Mars 3, 2015 Nu är det slagen som gäller får se imorgon.om di lärde hintar resedagbok en eller om.ja lägger ner fotandet När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Mars 3, 2015 Dela Inlagd Mars 3, 2015 Äh funkar inget med brevduvan i kväll gonatt När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Mars 3, 2015 Dela Inlagd Mars 3, 2015 Kollar när frugan klipper sig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Mars 3, 2015 Dela Inlagd Mars 3, 2015 Nu är det slagen som gäller får se imorgon.om di lärde hintar resedagbok en eller om.ja lägger ner fotandet Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Mars 3, 2015 Dela Inlagd Mars 3, 2015 Välj själv bildtext 1. Enis tiggaren hoppas få ihop lite penningar så han kan köpa middag. 2. Toffelchafför Enis sitter och väntar på Fru Enis som besöker hälsocentralen. Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Mars 3, 2015 Dela Inlagd Mars 3, 2015 Sitter och funderar på om att jag haft ett par boagards tillgängliga så skulle ja foto lite fina damer på walKing men orkar med maffian Förstår inte riktigt vad du vill säga med detta ?? Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Lipton Inlagd Mars 3, 2015 Dela Inlagd Mars 3, 2015 (ändrad) Sitter och funderar på om att jag haft ett par boagards tillgängliga så skulle ja foto lite fina damer på walKing men orkar med maffian Det går bra nu? https://www.youtube.com/watch?v=xpEv_XdGBuE :drunk: Ändrades Mars 3, 2015 av Lipton Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Mars 3, 2015 Dela Inlagd Mars 3, 2015 Förstår inte riktigt vad du vill säga med detta ?? Kolla med Svampen, han har nåt kryptogram i sin dator! Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Lipton Inlagd Mars 3, 2015 Dela Inlagd Mars 3, 2015 På väg tilll denna adress imorgon. Ska bli superkul. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Mars 3, 2015 Dela Inlagd Mars 3, 2015 På väg tilll denna adress imorgon. Ska bli superkul. dsc111201_15.jpg wow nu blev jag avis /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Lipton Inlagd Mars 3, 2015 Dela Inlagd Mars 3, 2015 Det går Synnerligen bra nu Pengar rullar in som det ska, det går bra nu. Hennesy moet i mitt glas nu, det går bra nu. Rysk kaviar på mitt fat, det går bra nu det går bra nu, kompis det går bra nu. Jag sa pengar rullar in som det ska, det går bra nu. Grabbarna är med när jag drar, för det går bra nu. Släng upp en hand om du känner det går bra nu, det går bra nu, kompis det går bra nu. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Lipton Inlagd Mars 3, 2015 Dela Inlagd Mars 3, 2015 (ändrad) wow nu blev jag avis /Enis Att ligga på hotell är en förbannelse, bara så att du vet. Ändrades Mars 3, 2015 av Lipton Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Mars 3, 2015 Dela Inlagd Mars 3, 2015 Att ligga på hotell är en förbannelse, bara så att du vet. Inte om inte frugan är med "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd Mars 3, 2015 Dela Inlagd Mars 3, 2015 Nr 2 Enis. Nr 1 för fin jacka Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Lipton Inlagd Mars 3, 2015 Dela Inlagd Mars 3, 2015 Inte om inte frugan är med Mmmm *dickhead* Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Mars 3, 2015 Dela Inlagd Mars 3, 2015 Mmmm *dickhead* Nog med svammel från mitt håll just nu iallafall. Är ju en ögonbildsblicktråd. Jobbar o kapp det jag förlorade då jag skjutsade frugan till hälsocentralen som ISanbonde knäckte lätt. / (p)Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Mars 3, 2015 Dela Inlagd Mars 3, 2015 (ändrad) drömmer mig tillbaka till ett av mina favoritställen, svärföräldrarnas uteplats vid floden! hittade en till.....visst är det vackert! Ändrades Mars 3, 2015 av ellim63 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Mars 3, 2015 Dela Inlagd Mars 3, 2015 Konstaterar att jag suttit alldeles för länge framför MPR ImageUploadedByTapatalk1425387209.026041.jpg Enis Porrsurfat med orakad pung? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Mars 3, 2015 Dela Inlagd Mars 3, 2015 Porrsurfat med orakad pung? Ätit för mycket gasframkallande föda Just nu engelsk fotboll på dummburken Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Mars 4, 2015 Dela Inlagd Mars 4, 2015 Jaha dags att titta på frugan som färgar håret med naturfärg på en ecosalong. Hoppas hon blir nöjd annars blir det en jobbig dag för mig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Mars 4, 2015 Dela Inlagd Mars 4, 2015 Tar en vårpromenad "Ölväder"!!!! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Mars 4, 2015 Dela Inlagd Mars 4, 2015 Du kan ju alltid smita till puben om det inte blir bra. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu