Kenneth4618 Inlagd Februari 28, 2015 Dela Inlagd Februari 28, 2015 Det börjar närma sig lite krubb här också “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest J666 Inlagd Februari 28, 2015 Dela Inlagd Februari 28, 2015 Minns när jag svetsade på Väderstadsverken. Blev singel lagom till julledigheten. Hade egen tagg och det var bara att jobba så mycket jag ville. Jobbade typ varje dag i 1½månad för att inte bli sittande hemma och öla alldeles för mycket. Efter någon månad hörde uppdragsgivaren av sig och undrade om jag inte behövde pengar! Jag är ju F-skattare och vi skulle skicka in 14dagars... Men det var en härlig tid när banken ringde och sa att jag behövde ett konto till om jag skulle ha så mycket innestående! Om det ändå vore såna stålar för en annan... Haha men vem vet, den dagen kanske kommer vad det lider... Men älskar att jobba iaf Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Februari 28, 2015 Dela Inlagd Februari 28, 2015 Dricker en Duvel och kollar fotboll och hästarimage.jpg Har du upphävt tyngdlagen, inte ens ölen rinner ur Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Februari 28, 2015 Dela Inlagd Februari 28, 2015 Har du upphävt tyngdlagen, inte ens ölen rinner ur Inget spill av godsakerna här Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Februari 28, 2015 Dela Inlagd Februari 28, 2015 Lite rödvin med gumman får det bli. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rillex Inlagd Februari 28, 2015 Dela Inlagd Februari 28, 2015 (ändrad) Fått iväg bilen som jag fick betalt för ett par veckor sedan firar med en öl. (Typiskt när 80-talister ska företa sig något) Ändrades Februari 28, 2015 av Rillex Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thai412 Inlagd Februari 28, 2015 Dela Inlagd Februari 28, 2015 Aha Kenneth...ser ut som att ska bli wienerschintzel......eller? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd Februari 28, 2015 Dela Inlagd Februari 28, 2015 Kollar Mello och första bidraget med Midnight Boy och hans öppna skjorta... Nu kör vi. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 28, 2015 Dela Inlagd Februari 28, 2015 Ja där hade tryckt in allt man kan i från 80-talet "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Februari 28, 2015 Dela Inlagd Februari 28, 2015 Ja där hade tryckt in allt man kan i från 80-talet Bästa låten åkte direkt. Skickat från min HTC One_M8 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 28, 2015 Dela Inlagd Februari 28, 2015 Jag började precis Röja bland några av mina böcker Därför jag Precis läst att Yasar Kemal avlidit och plockade då fram mitt exemplar av Elefanternas sultan och den rödskäggiga halta myran En mycket bra barnbok som även lämpar sig för vuxna. En saga om myrornas kamp mot de stora elefanterna, en saga om solidaritet och kamp för frihet Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nakhon Inlagd Februari 28, 2015 Dela Inlagd Februari 28, 2015 Håller på och städar ur några garderober som står i vägen för en vägg som jag ska slå bort. Längst in inklämd bland all jävla krimskrams, fann jag den här. Så vad tror du Mackan. Är det nåt att spara på eller? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 28, 2015 Dela Inlagd Februari 28, 2015 Håller på och städar ur några garderober som står i vägen för en vägg som jag ska slå bort. Längst in inklämd bland all jävla krimskrams, fann jag den här. Så vad tror du Mackan. Är det nåt att spara på eller? _SAM4959.JPG Ja du är ju en lite mer av designer-dude så det var rätt apparat att leta fram ur gömmorna... Hade det varit den ruskige som letat fram något så hade jag förväntat mig något som denna Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Mars 1, 2015 Dela Inlagd Mars 1, 2015 (ändrad) ser hoppfullt ut att bestämma sig för hemresa snartStockholm (Sverige)Aktuelle stederStockholmMossPattaya Park Beach ResortLangtidsvarselMandag2. mars12–18Tirsdag3. mars12–18Onsdag4. mars13–19Torsdag5. mars13–19Fredag6. mars13–19Lørdag7. mars13–19Søndag8. mars13–19Mandag9. mars13–19Skyet Lett regn Lettskyet Delvis skyet Skyet Skyet Klarvær Lettskyet5° 3° 3° 2° 3° 4° 13° 8°0,1 mm 0,7 mm 0 mm 0,3 mm 0 mm 0 mm 0 mm 0 mmSvak vind, 3 m/s fra sør-sørvest Svak vind, 2 m/s fra vest-nordvest Svak vind, 3 m/s fra vest Svak vind, 3 m/s fra nord Lett bris, 4 m/s fra sør-sørvest Lett bris, 5 m/s fra sørvest Laber bris, 7 m/s fra vest-nordvest Lett bris, 6 m/s fra vest-nordvest Ändrades Mars 1, 2015 av Sam sip sam Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Mars 1, 2015 Dela Inlagd Mars 1, 2015 ser hoppfullt ut att bestämma sig för hemresa snart Stockholm (Sverige) Aktuelle steder Stockholm Moss Pattaya Park Beach Resort Langtidsvarsel Mandag 2. mars 12–18 Tirsdag 3. mars 12–18 Onsdag 4. mars 13–19 Torsdag 5. mars 13–19 Fredag 6. mars 13–19 Lørdag 7. mars 13–19 Søndag 8. mars 13–19 Mandag 9. mars 13–19 Skyet Lett regn Lettskyet Delvis skyet Skyet Skyet Klarvær Lettskyet 5° 3° 3° 2° 3° 4° 13° 8° 0,1 mm 0,7 mm 0 mm 0,3 mm 0 mm 0 mm 0 mm 0 mm Svak vind, 3 m/s fra sør-sørvest Svak vind, 2 m/s fra vest-nordvest Svak vind, 3 m/s fra vest Svak vind, 3 m/s fra nord Lett bris, 4 m/s fra sør-sørvest Lett bris, 5 m/s fra sørvest Laber bris, 7 m/s fra vest-nordvest Lett bris, 6 m/s fra vest-nordvest Va tusan ska du till Norge redan? Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd Mars 1, 2015 Dela Inlagd Mars 1, 2015 Ute och besiktigar nyinköpt land samt sätter ut grenspålar Här blir det potatis o grönsaker nästa år samt några limeträd Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Mars 1, 2015 Dela Inlagd Mars 1, 2015 Va tusan ska du till Norge redan? Måste ju ha koll på mina destinationer[emoji1] [emoji1] Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thomas001 Inlagd Mars 1, 2015 Dela Inlagd Mars 1, 2015 Streamar Agent Carter avsnitt 8. Började med avsnitt 1 i morses.Säsongsavslutning. Helt underbar serie. Läckra bilar,herrar i hatt,otroligt vackra kvinnor. Goa miljöer. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Mars 1, 2015 Dela Inlagd Mars 1, 2015 Va tusan ska du till Norge redan? Han har väl mörkat lite. Flyger kanske med Norwegian Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Mars 1, 2015 Dela Inlagd Mars 1, 2015 Han har väl mörkat lite. Flyger kanske med Norwegian Kör MAN till Norge Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd Mars 1, 2015 Dela Inlagd Mars 1, 2015 Tog lite bilder när jag åkte över bergen till Nong Bua Daeng. Spåren av händelser i trafiken är det gott om. Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Mars 1, 2015 Dela Inlagd Mars 1, 2015 Tog lite bilder när jag åkte över bergen till Nong Bua Daeng. Spåren av händelser i trafiken är det gott om. DSC_4028.JPG DSC_4031.JPG DSC_4033.JPG DSC_4049.JPG DSC_4050.JPG DSC_4051.JPG köra i kuperad terräng är inte thaiarnas starka sida Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Mars 1, 2015 Dela Inlagd Mars 1, 2015 Kör ett mördarpass på gymnet, 60 minuter på cross-trainern som start. Mpr funkar bra som motivation för att ta hand om sin kropp innan det är för sent. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Mars 1, 2015 Dela Inlagd Mars 1, 2015 Bättre vara överviktig än skitvktig “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Mars 1, 2015 Dela Inlagd Mars 1, 2015 Soffläge och UFC och sen blir det femmilen. Satan vad trött jag blev nu... Haha! Skickat från min HTC One_M8 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu