Jump to content
IGNORERAD

Vad gör du JUST nu? Bildtråd.

mamma bäng fan pappa käng

Recommended Posts

Vafan! Sitter Lillpitten i båset? Vad har jag nu missat?! :(

Han kanske planera in en fyllehelg och tog avsiktlig avstängning för att slippa ha ångest för en massa fylleskriverier  :crazy:

Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Tar helg

attachicon.gifIMG_3156.jpg

Denna har jag köpt de senaste gångerna.

Lite smått konstig smak, men på ett bra sätt.

En fredagsmys favorit som inte är svårdrucken.

Dela på andra sajter

Denna har jag köpt de senaste gångerna.

Lite smått konstig smak, men på ett bra sätt.

En fredagsmys favorit som inte är svårdrucken.

Kände igen den från din bild häromveckan så jag tänkte att jag testar.

Helt ok, kommer garanterat testas igen  :good:

Dela på andra sajter

Han kanske planera in en fyllehelg och tog avsiktlig avstängning för att slippa ha ångest för en massa fylleskriverier  :crazy:

Det tror jag inte, han är bara väldigt otrevlig som person.

Dela på andra sajter

Det tror jag inte, han är bara väldigt otrevlig som person.

Aha det är kullorna som börjar hänga med åldern?Jo fan det är ingen höjdare,man blir grinigare för var dag som går  :fie:

Dela på andra sajter

Söööööker jobb

attachicon.gifplba.png

Är det bara bemanningsföretag som söker folk, finns ju ingen trygghet i ett sånt företag

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Dela på andra sajter

Är det bara bemanningsföretag som söker folk, finns ju ingen trygghet i ett sånt företag

Finns ju tyvärr inte mycket annat än bemanningsföretag numera. Jävla horeri de där, får ju ingen pension eller nåt via dom där pissfittabemanningsföretagskiten. 

Dela på andra sajter

Finns ju tyvärr inte mycket annat än bemanningsföretag numera. Jävla horeri de där, får ju ingen pension eller nåt via dom där pissfittabemanningsföretagskiten.

Du får börja svetsa/gjuta piper åt IS då tjänar Du Deg?!?!?!

Örebro Sportklubb Ösk!

Dela på andra sajter

Tar en öl  efter att ha lämnat frugan på tjänstgörning

post-7077-0-98806500-1425096291_thumb.jp

Livet på en pinne här i byn  :)

Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson

Dela på andra sajter

Varit på farmen och kollat i värmen.

+39,5c klockan 13.00 i Chaiyaphum.

Fotbollen börjar 16.00 så jag får kyla ned mig till dess.

post-7697-0-61797900-1425103631_thumb.jp

post-7697-0-92986200-1425103644_thumb.jp

post-7697-0-57815300-1425103662_thumb.jp

post-7697-0-50277800-1425103675_thumb.jp

post-7697-0-50704100-1425103690_thumb.jp

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Tar en öl  efter att ha lämnat frugan på tjänstgörning

attachicon.gifP1010496.JPG

Livet på en pinne här i byn  :)

ung skonhet :good:  :heat:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Dela på andra sajter

Här i byn gör nästan alla sin egen grillkol.

post-7697-0-56947100-1425104625_thumb.jp

post-7697-0-16478200-1425104600_thumb.jp

post-7697-0-30322400-1425104613_thumb.jp

post-7697-0-72613900-1425104638_thumb.jp

Dela på andra sajter

Guest Go east

Du har pm.

Dela på andra sajter

Allt går visst att äta i Isaan.

post-7697-0-97072200-1425105298_thumb.jp

post-7697-0-62947100-1425105314_thumb.jp

post-7697-0-73975300-1425105327_thumb.jp

Dela på andra sajter

Söööööker jobb

attachicon.gifplba.png

Det är bara att vänja sej, du och alla andra ungdommar kommer att få se en ny verklighet när det gäller arbete. Det är slut

eller kommer ta slut med "50 år på bruket/fabriken" Det ses redan nu runt om i världen och även i Sverige att flerparten av jobben

blir tidsbundna, inget mer tillsvidare anställning. På gott och ont tycker jag , en får se och lära känna mer mäniskor och tror

jag även utvecklas mer inom sitt yrke då det blir mer olika arbetsuppgifter inom den gren man kan.

Dela på andra sajter

Slurp!!!!!

Vad fattas på bilden?

Svar: Tiggare.

Ändrades av uptoyou

Its nice to be important, but it's more important to be nice.

Dela på andra sajter

Det är bara att vänja sej, du och alla andra ungdommar kommer att få se en ny verklighet när det gäller arbete. Det är slut

eller kommer ta slut med "50 år på bruket/fabriken" Det ses redan nu runt om i världen och även i Sverige att flerparten av jobben

blir tidsbundna, inget mer tillsvidare anställning. På gott och ont tycker jag , en får se och lära känna mer mäniskor och tror

jag även utvecklas mer inom sitt yrke då det blir mer olika arbetsuppgifter inom den gren man kan.

Ja det är väl för och nackdelar med allt. Så visst, är man anställd på bemanningsföretag så får man ju se sig om, träffa mycket människor och så vidare, men är ju ändå ingen trygghet på något vis. Å så får man ju ingen pension när man jobbar via bemanningsföretag...

Men som du säger, inte mycket att välja på längre. Ska försöka starta något eget eller köra på sån där f-skatt sedel sen tänkte jag... Men vill ha lite erfarenhet och så i branchen först innan jag ger mig på något sånt =) 

Dela på andra sajter

Ja det är väl för och nackdelar med allt. Så visst, är man anställd på bemanningsföretag så får man ju se sig om, träffa mycket människor och så vidare, men är ju ändå ingen trygghet på något vis. Å så får man ju ingen pension när man jobbar via bemanningsföretag...

Men som du säger, inte mycket att välja på längre. Ska försöka starta något eget eller köra på sån där f-skatt sedel sen tänkte jag... Men vill ha lite erfarenhet och så i branchen först innan jag ger mig på något sånt =) 

Jag är kraftigt emot dessa jävla bemanningsföretag.Dom kan behandla sin personal som slit och släng.Det är en farlig utveckling.

Men nog kommer det att fixa sig för dig.Många som jobbat åt bem.företag har blivit direktanställda av företagen som dom blivit inhyrda av.

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Dela på andra sajter

Jag är kraftigt emot dessa jävla bemanningsföretag.Dom kan behandla sin personal som slit och släng.Det är en farlig utveckling.

Men nog kommer det att fixa sig för dig.Många som jobbat åt bem.företag har blivit direktanställda av företagen som dom blivit inhyrda av.

Ja jag är också lite emot det där med bemanningsföretag. Å jag har alltid sagt att jag skulle aldrig falla mig in å sjunka så lågt som att ta jobb på bemanningsföretag. Men verkar som J666 får krypa till kors och göra det iaf.. Men visst, än är inte skolan slut och jag har 2 jobb på g. Ett här i pissnässjö och 1 i skillingsryd där jag börjar min praktik efter påsk 

Dela på andra sajter

Å så får man ju ingen pension när man jobbar via bemanningsföretag...

Pension upparbetar du oavsett vilken typ av företag du jobbar för, om det är tjänstepension du tänker på så är det en annan fråga.

På företaget jag arbetar för betalas det in en relativt hög tjänstepension till undertecknade emedan kollegan får om inte inget så avsevärt mindre.

Det är och kommer förbli en förhandlingsfråga

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...