Avregistrerad clion Inlagd Februari 26, 2015 Dela Inlagd Februari 26, 2015 Fel dag, Clion. Det är i morrn fredag du skall träffa Lill-Kurre på Paddys. stämmer När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Februari 26, 2015 Dela Inlagd Februari 26, 2015 Rörde ihop en skagenröra och gjorde en Jansson frestelse till herrklubben Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd Februari 26, 2015 Dela Inlagd Februari 26, 2015 Blev en kort onsdagsträff när skid VM började kl.19.30 så delar av gänget flyttade till en norsk bar inne på Nutty Park. Guldmiddag med köttbullar, lingonsylt, inlagd gurka, pressad potatis och en OP. Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd Februari 26, 2015 Dela Inlagd Februari 26, 2015 Rörde ihop en skagenröra och gjorde en Jansson frestelse till herrklubben Om vi nu ska hålla oss till sanningen så var det ju såhär, att 33:an talade om för min fru hur hon skulle göra och då gjorde hon det och resultatet blev inihelvete bra/gott. Snacka om teamwork! Tack alla, Fritz, Lill-Kurre, Åke, 33:an och Bowlerskan för en supertrevlig eftermiddag! Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd Februari 26, 2015 Dela Inlagd Februari 26, 2015 Tittar på när frugan målar..inspirerande, så jag tror jag fyller upp en virre Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Februari 26, 2015 Dela Inlagd Februari 26, 2015 Om vi nu ska hålla oss till sanningen så var det ju såhär, att 33:an talade om för min fru hur hon skulle göra och då gjorde hon det och resultatet blev inihelvete bra/gott. Snacka om teamwork! Tack alla, Fritz, Lill-Kurre, Åke, 33:an och Bowlerskan för en supertrevlig eftermiddag! Och ett speciellt extra plus tack till Bowlerskan som skjutsade mig ända hem till Soi Fritz efteråt. Du anar inte hur glad min hustru är för den insatsen. Fritz.. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Februari 26, 2015 Dela Inlagd Februari 26, 2015 Tvätt o oljebyte Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Februari 26, 2015 Dela Inlagd Februari 26, 2015 Blir en tysk pilsner. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 26, 2015 Dela Inlagd Februari 26, 2015 (ändrad) Meckar ihop några fetaost, paprika och olivfyllda köttfärslimpor Enis Ändrades Februari 26, 2015 av Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 26, 2015 Dela Inlagd Februari 26, 2015 Meckar ihop några fetaost, paprika och olivfyllda köttfärslimpor Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest J666 Inlagd Februari 27, 2015 Dela Inlagd Februari 27, 2015 Jobbar å sliter.. Kostar på mig ett par nya handskar denna fredag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Februari 27, 2015 Dela Inlagd Februari 27, 2015 Väntar på lunchen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 27, 2015 Dela Inlagd Februari 27, 2015 Meckar med en skaldjursfond Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Februari 27, 2015 Dela Inlagd Februari 27, 2015 Slurp!!!!! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Februari 27, 2015 Dela Inlagd Februari 27, 2015 Lyssnar på ragsson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Februari 27, 2015 Dela Inlagd Februari 27, 2015 Tar helg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bob Inlagd Februari 27, 2015 Dela Inlagd Februari 27, 2015 Idag är det julafton... Nu börjar det likna något F-n, ser ut som de har lagt i en damklocka... lurad igen... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Februari 27, 2015 Dela Inlagd Februari 27, 2015 Jobbar å sliter.. Kostar på mig ett par nya handskar denna fredag 1425031190838.jpg Är det helg så är det Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Februari 27, 2015 Dela Inlagd Februari 27, 2015 Jobbar å sliter.. Kostar på mig ett par nya handskar denna fredag 1425031190838.jpg Ja som sagt det är ju fredag “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest J666 Inlagd Februari 27, 2015 Dela Inlagd Februari 27, 2015 Är det helg så är det Men ingen rolig helg med avstängd hamnoi. Ska man nu läsa ikväll?? Jaja, tur man bor på jobbet, då kan man alltid jobba lite istället Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Februari 27, 2015 Dela Inlagd Februari 27, 2015 Men ingen rolig helg med avstängd hamnoi. Ska man nu läsa ikväll?? Jaja, tur man bor på jobbet, då kan man alltid jobba lite istället Lika skönt att slippa den jävla tröttskallen Man borde blocka honom på telefonen också... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest J666 Inlagd Februari 27, 2015 Dela Inlagd Februari 27, 2015 Lika skönt att slippa den jävla tröttskallen Man borde blocka honom på telefonen också... Ja det är nog fan lika bra. Om man ska se ifall lillebror är sugen på en utflykt kanske. Åka till götet å supa ner fanskapet så han e sådär svinpigg imon bitti på fotbollen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Februari 27, 2015 Dela Inlagd Februari 27, 2015 Vafan! Sitter Lillpitten i båset? Vad har jag nu missat?! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Februari 27, 2015 Dela Inlagd Februari 27, 2015 tar en fernet i förebyggande syfte! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Februari 27, 2015 Dela Inlagd Februari 27, 2015 Vafan! Sitter Lillpitten i båset? Vad har jag nu missat?! Det var något med ordet pissfitta inblandat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu