FF Inlagd Juli 31, 2013 Dela Inlagd Juli 31, 2013 (ändrad) Varit ute och fotat lite med grabben. Nu sitter jag vi och väntar in frugan då hon slutar jobba kl 21:00. uploadfromtaptalk1375297168013.jpg uploadfromtaptalk1375297187947.jpg Sen ger du sonen kameran, så vi får se vem som betalar alla räkningar.. Glömde skriva riktigt bra bilder.. FF Ändrades Juli 31, 2013 av FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Juli 31, 2013 Dela Inlagd Juli 31, 2013 Sen ger du sonen kameran, så vi får se vem som betalar alla räkningar.. Glömde skriva riktigt bra bilder.. FF När vi dra till Thailand nästa gång kommer jag ge bort kameran samt 18-55 objektivet till svågern då jag är sugen på en ny kamera. Men jag kommer behålla 18-200 objektivet då jag är riktigt nöjd med det. Sen vilken Canon det blir till mig själv får jag se. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juli 31, 2013 Dela Inlagd Juli 31, 2013 Ser gott ut , "tyskimport" eller ? Bussgods direkt från Fleensburg “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest J666 Inlagd Augusti 1, 2013 Dela Inlagd Augusti 1, 2013 Jaha då va de dags igen. Äckliga jävla apor!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lynn Inlagd Augusti 1, 2013 Dela Inlagd Augusti 1, 2013 Jaha då va de dags igen. Äckliga jävla apor!! Lycka till! Jag håller tummarna. Kram Lynn Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Augusti 1, 2013 Dela Inlagd Augusti 1, 2013 (ändrad) Jaha då va de dags igen. Äckliga jävla apor!! 1375347787003.jpg Det var fan ,vad dom håller på Ändrades Augusti 1, 2013 av Sam sip sam Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Augusti 1, 2013 Dela Inlagd Augusti 1, 2013 What the fuck. Jaja varken första eller sista gången jag glömmer att flytta bilen Lyckligtvis något billigare än J666:s lappar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Augusti 1, 2013 Dela Inlagd Augusti 1, 2013 Frugan shoppar jag och grabben valde uteserveringen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Augusti 1, 2013 Dela Inlagd Augusti 1, 2013 Frugan shoppar jag och grabben valde uteserveringen. uploadfromtaptalk1375367524201.jpg Ett mycket smart drag. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Augusti 1, 2013 Dela Inlagd Augusti 1, 2013 Ett mycket smart drag. Man är ju rutinerade. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Augusti 1, 2013 Dela Inlagd Augusti 1, 2013 Man är ju rutinerade. Heter det inte 'ruinerade' när frugan skickas iväg för att shoppa? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Augusti 1, 2013 Dela Inlagd Augusti 1, 2013 Heter det inte 'ruinerade' när frugan skickas iväg för att shoppa? Han shoppar för sina egna pengar... Så jag kallar det win-win. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Augusti 1, 2013 Dela Inlagd Augusti 1, 2013 Han shoppar för sina egna pengar... Så jag kallar det win-win. Har hon shoppat ett könsbyte ? Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Augusti 1, 2013 Dela Inlagd Augusti 1, 2013 Han shoppar för sina egna pengar... Så jag kallar det win-win. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Augusti 1, 2013 Dela Inlagd Augusti 1, 2013 Har hon shoppat ett könsbyte ? So what? Det är ju Pridefestival! denna vecka! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Augusti 1, 2013 Dela Inlagd Augusti 1, 2013 So what? Det är ju Pridefestival! denna vecka! Är det inte alltid Pridefestival i Stockholm Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Augusti 1, 2013 Dela Inlagd Augusti 1, 2013 Lägger in saltgurka. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Swift 4X4 Inlagd Augusti 1, 2013 Dela Inlagd Augusti 1, 2013 Lägger in saltgurka. Har du vodka till de?? Saltgurka och en snaps. Mmmmmmmmmm Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Augusti 1, 2013 Dela Inlagd Augusti 1, 2013 Har du vodka till de?? Saltgurka och en snaps. Mmmmmmmmmm Ja imorgon kanske det blir något åt det hållet men jag fördrar Aquavit . Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 1, 2013 Dela Inlagd Augusti 1, 2013 (ändrad) Lycka till! Jag håller tummarna. Kram Lynn Förr i tiden när jag var ung så kunde man köra 100 mil genom Tyskland och vid gränsen fick man ibland gå in och visa färdskrivarbladen Då bockade de av alla fortkörningar sedan var det bara och betala Man blev även stoppad efter vägen och de bara pekade på färdskrivaren.......och så var det bara att betala Ändrades Augusti 1, 2013 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Augusti 1, 2013 Dela Inlagd Augusti 1, 2013 Har hon shoppat ett könsbyte ? Japo.. Och nu har hon större än dig! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Augusti 1, 2013 Dela Inlagd Augusti 1, 2013 Japo.. Och nu har hon större än dig! Va fan du kunde väl sponsrat henne lite, tråkigt när du får nöja dig med en liten böngrodd o snaska på Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 1, 2013 Dela Inlagd Augusti 1, 2013 Suger i mig hoy Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Augusti 1, 2013 Dela Inlagd Augusti 1, 2013 Införskaffat lite skjortor, bra med kontakter i branchen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Augusti 1, 2013 Dela Inlagd Augusti 1, 2013 Kan bli en dyr kväll detta... Tanke på att grabbens hamburgare kostade 150:-. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu