måne Inlagd Februari 25, 2015 Dela Inlagd Februari 25, 2015 Fritidsforskar Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Februari 25, 2015 Dela Inlagd Februari 25, 2015 OK, boka 2 platser för mig 11.30 sharp time. Ifall det ser ut att bli fullt, för jag förmodar att du är ute tidigt. Det löser sig DSCN6723.JPG DSCN6726.JPG När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Februari 25, 2015 Dela Inlagd Februari 25, 2015 div.2014-15 005.JPGFritidsforskar Fan va söt du är När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Februari 25, 2015 Dela Inlagd Februari 25, 2015 Äter Negerboll Mums! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Februari 25, 2015 Dela Inlagd Februari 25, 2015 dricker mai tai Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Februari 25, 2015 Dela Inlagd Februari 25, 2015 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
glimten66 Inlagd Februari 25, 2015 Dela Inlagd Februari 25, 2015 Har varit ui väg i shoppat lite till tjejen en polare anländer till hennes jobb pp lördag me lite go saker hon gillar Plus lite Sensai o Chanel till henne.o syrran [emoji3] [emoji4] [emoji7] Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Februari 25, 2015 Dela Inlagd Februari 25, 2015 Firar en fyllskalle som fyller år Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Februari 25, 2015 Dela Inlagd Februari 25, 2015 Förbereder Rotamost Tommoloow! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Februari 25, 2015 Dela Inlagd Februari 25, 2015 Firar en fyllskalle som fyller år Ska Ni Gifta Er????? Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mangokid Inlagd Februari 25, 2015 Dela Inlagd Februari 25, 2015 Inte just nu - men dagen har ägnats åt havsöringsfiske på Österlen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Februari 25, 2015 Dela Inlagd Februari 25, 2015 Inte just nu - men dagen har ägnats åt havsöringsfiske på Österlen 2015-02-25 08.10.40.jpg Satan vad härligt ,,, var det premiären , eller If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mangokid Inlagd Februari 25, 2015 Dela Inlagd Februari 25, 2015 Satan vad härligt ,,, var det premiären , eller Ja, det var faktiskt min premiär för i år, tog 3st runt måttet(50cm) som returnerades o tappade ytterligare nån - gav mersmak, så det blir nog en runda imorr'n oxå. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Februari 25, 2015 Dela Inlagd Februari 25, 2015 Ja, det var faktiskt min premiär för i år, tog 3st runt måttet(50cm) som returnerades o tappade ytterligare nån - gav mersmak, så det blir nog en runda imorr'n oxå. If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Februari 26, 2015 Dela Inlagd Februari 26, 2015 Bakat mera obygdsknäcke och något annat frukostbrod. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Februari 26, 2015 Dela Inlagd Februari 26, 2015 Sitter på Paddys och försöker hitta lilla kurr nu vet ja u hern ser ut så ja ställe mig upp och ropade är lilla kurr här Gubbarna glodde ja nu har vi fått en stol här igen När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd Februari 26, 2015 Dela Inlagd Februari 26, 2015 (ändrad) Sitter på Paddys och försöker hitta lilla kurr nu vet ja u hern ser ut så ja ställe mig upp och ropade är lilla kurr här Gubbarna glodde ja nu har vi fått en stol här igen Fel dag, Clion. Det är i morrn fredag du skall träffa Lill-Kurre på Paddys. Ändrades Februari 26, 2015 av Jive Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nbg Inlagd Februari 26, 2015 Dela Inlagd Februari 26, 2015 Ska ut I flyga. En stänkare i loungen först Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lk2 Inlagd Februari 26, 2015 Dela Inlagd Februari 26, 2015 Är du upptagen på fredag Som tidigare skribenter påpekat är det i morgon fredag som vi skall träffas på Paddys ölstuga vid 11.30 Jag ser fram emot det. Herrklubben träffas som vanligt på torsdagar för en session i dag. Eftersom vi i dag skall göra entre´i finrummet så att säga så plockades fin skjortan fram och även ett par långbyxor hittade jag i resväskan. Undrar vart jag varit på väg när dessa inköptes för ca. 3 år sedan. Skulle egentligen varit en mörkare skjorta, men den är på tvätt. Ja, jag har faktiskt 2 ifall någon undrar. Herrdoft införskaffades på marknaden i tisdags. Hår gele´finns tydligen icke att uppbringa fast min yngste son är på besök. Men han tjänsgör ju i Royal Thai Army och har renrakat huvud så det kanske inte behövs där. Nöden har ingen lag, det får helt enkelt bli Fot o Hud creme´. Borde funka tycker jag. Transporten ankommer om knappt en timme, mycket att stå i som vanligt. "Panomies ei paljo puhuu, hän panoo vaan": Rosvoritari. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Februari 26, 2015 Dela Inlagd Februari 26, 2015 Som tidigare skribenter påpekat är det i morgon fredag som vi skall träffas på Paddys ölstuga vid 11.30 Jag ser fram emot det. Herrklubben träffas som vanligt på torsdagar för en session i dag. Eftersom vi i dag skall göra entre´i finrummet så att säga så plockades fin skjortan fram och även ett par långbyxor hittade jag i resväskan. Undrar vart jag varit på väg när dessa inköptes för ca. 3 år sedan. Skulle egentligen varit en mörkare skjorta, men den är på tvätt. Ja, jag har faktiskt 2 ifall någon undrar. DSCN6784.JPG Herrdoft införskaffades på marknaden i tisdags. DSCN6790.JPG Hår gele´finns tydligen icke att uppbringa fast min yngste son är på besök. Men han tjänsgör ju i Royal Thai Army och har renrakat huvud så det kanske inte behövs där. Nöden har ingen lag, det får helt enkelt bli Fot o Hud creme´. Borde funka tycker jag. DSCN6787.JPG Transporten ankommer om knappt en timme, mycket att stå i som vanligt. Ett litet tips... Raklödder funkar nästan bättre än gelé... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Februari 26, 2015 Dela Inlagd Februari 26, 2015 Herrdoft införskaffades på marknaden i tisdags. Om du tror att du får pluspoäng för att du luktar parfym på herrklubbens möte så tror du helt fel. Ta en eller ett par stänkare i stället så luktar du som en man. Fritz.. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Februari 26, 2015 Dela Inlagd Februari 26, 2015 (ändrad) Smakar äldre herre... Ändrades Februari 26, 2015 av Odin Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lk2 Inlagd Februari 26, 2015 Dela Inlagd Februari 26, 2015 Ett litet tips... Raklödder funkar nästan bättre än gelé... Jag tänkte faktiskt be Fritz att ta med hår gelé men vid närmare eftertanke tror jag att inte han heller använder sig av gelé. Det får bli som du skriver, raklödder. Bra ide´ Fritz, skall försöka få tid över för en eller ett par stänkare. "Panomies ei paljo puhuu, hän panoo vaan": Rosvoritari. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd Februari 26, 2015 Dela Inlagd Februari 26, 2015 Tvättar bort allt mögel o skit från betongen Har även kört högtrycken och städat frugans Thaikök Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Februari 26, 2015 Dela Inlagd Februari 26, 2015 Bakat mera obygdsknäcke och något annat frukostbrod. 001.JPG Var ju lika bra att fortsätta i köket, senapen började att tryta. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu