ellim63 Inlagd Februari 23, 2015 Dela Inlagd Februari 23, 2015 som jag skrev i en annan tråd hade jag nästan 2 kg tjockskurna revben att ta hand om.. skar ner det i bitar o bryna på! IMG_60012.JPG sådärja! IMG_60031.JPG i med lök, ingefära, lagerblad,rosmarin o timjan+ salt, vitpeppar o soja! IMG_60061.JPG på med vatten så det täcker o så får det gotta till sig några timmar! IMG_60071.JPG man behöver inte smutsa ned löständerna för att äta det här, det smälter i munnen...fantastiskt gott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Februari 23, 2015 Dela Inlagd Februari 23, 2015 Weld your best, grid the rest... 1422350774819.jpg Snålt med gods i spalten, eller du lägger en sträng utanpå? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Februari 23, 2015 Dela Inlagd Februari 23, 2015 Dra igång Glimmande Nymf. Jag asgarvar alltid när jag hör den. Den bättre versionen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Februari 23, 2015 Dela Inlagd Februari 23, 2015 Den bättre versionen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nakhon Inlagd Februari 24, 2015 Dela Inlagd Februari 24, 2015 Vart tvungen att väcka en som hade somnat på helt fel ställe. Bums iväg till din ordinarie sängplats.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Februari 24, 2015 Dela Inlagd Februari 24, 2015 Låter tvätta bilen. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lennart Alfredsson Inlagd Februari 24, 2015 Dela Inlagd Februari 24, 2015 Nu sitter jag på Topps Har träffat en underbar snubbe från Sandviken Är bekant med SC Fan vad jag har garvat åt hanns historier Han är ju bekant med alla gamla stollar Hopas SC ser detta inlägg hittar inte hans tråd Berättade om snus Börje Han gifte sig med nån dona å sen frågade snus Börje va heter hon. Gungande fjädern var ett namn Rebecka var ju hennes namn Sen var det ribban Sen Ribban tropp Ja here gud va roligt ja haft med Sandviken Hopas gottland ser detta [emoji23] Jävla Jävla roligt Jäklatrevligbar Jäklatrevligbar inte Jäklatrevligbarmittimot Topps Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lk2 Inlagd Februari 24, 2015 Dela Inlagd Februari 24, 2015 Nu sitter jag på Topps Har träffat en underbar snubbe från Sandviken Är bekant med SC Fan vad jag har garvat åt hanns historier Han är ju bekant med alla gamla stollar Hopas SC ser detta inlägg hittar inte hans tråd Berättade om snus Börje Han gifte sig med nån dona å sen frågade snus Börje va heter hon. Gungande fjädern var ett namn Rebecka var ju hennes namn Sen var det ribban Sen Ribban tropp Ja here gud va roligt ja haft med Sandviken Hopas gottland ser detta [emoji23] Jävla Jävla roligt Jäklatrevligbar Jäklatrevligbar inte Jäklatrevligbarmittimot Topps Jag ser att du hamnat på Paddys ölstuga. Trevligt ställe. Synd att du inte var där i går när jag hade vägarna förbi. "Panomies ei paljo puhuu, hän panoo vaan": Rosvoritari. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Februari 24, 2015 Dela Inlagd Februari 24, 2015 Jag ser att du hamnat på Paddys ölstuga. Trevligt ställe. Synd att du inte var där i går när jag hade vägarna förbi. vi får ju träffas Jag är där klockan 10 i morgon träffar Sandviken där då så vi syns i morgon När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest J666 Inlagd Februari 24, 2015 Dela Inlagd Februari 24, 2015 Snålt med gods i spalten, eller du lägger en sträng utanpå? Lägger flera strängar utanpå Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lk2 Inlagd Februari 24, 2015 Dela Inlagd Februari 24, 2015 vi får ju träffas Jag är där klockan 10 i morgon träffar Sandviken där då så vi syns i morgon Låter trevligt, men tyvärr upptas förmiddagen i morgon av simmning och hela torsdagen är fullbokad. Men hör av dig ca. 3 dagar i förväg så kommer jag till Paddys. Happy Hour mellan 06.00 till kl. 14.00 om jag inte missminner mig. "Panomies ei paljo puhuu, hän panoo vaan": Rosvoritari. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Februari 24, 2015 Dela Inlagd Februari 24, 2015 på Golden Beer Bar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Februari 24, 2015 Dela Inlagd Februari 24, 2015 Äntligen hemma efter en h***** måndag. Bad frugan dröja med middagen. Vet nog vad som krävs nu, för att få den här dagen att gå i hamn _SAM4915.JPG Är hela kaminen gjord i täljsten? Måste värma länge och rejält! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Februari 24, 2015 Dela Inlagd Februari 24, 2015 Låter trevligt, men tyvärr upptas förmiddagen i morgon av simmning och hela torsdagen är fullbokad. Men hör av dig ca. 3 dagar i förväg så kommer jag till Paddys. Happy Hour mellan 06.00 till kl. 14.00 om jag inte missminner mig. Är du upptagen på fredag När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lk2 Inlagd Februari 24, 2015 Dela Inlagd Februari 24, 2015 Är du upptagen på fredag Fredag är jag ledig efter kl. 11.30 då kan vi träffas hos Paddy. "Panomies ei paljo puhuu, hän panoo vaan": Rosvoritari. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd Februari 24, 2015 Dela Inlagd Februari 24, 2015 (ändrad) En morgonpromenad mellan glesbygd och stad, för att köpa lite på marknaden. Ändrades Februari 24, 2015 av leifen Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Februari 24, 2015 Dela Inlagd Februari 24, 2015 Kollar VM o hejar på Kalla !!!!!!! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nakhon Inlagd Februari 24, 2015 Dela Inlagd Februari 24, 2015 Är hela kaminen gjord i täljsten? Måste värma länge och rejält! Stämmer bra det. Väger ca 1600 kg. Även väggarna intill är i täljsten. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Februari 25, 2015 Dela Inlagd Februari 25, 2015 Fredag är jag ledig efter kl. 11.30 då kan vi träffas hos Paddy. ok När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lk2 Inlagd Februari 25, 2015 Dela Inlagd Februari 25, 2015 (ändrad) ok OK, boka 2 platser för mig 11.30 sharp time. Ifall det ser ut att bli fullt, för jag förmodar att du är ute tidigt. Ändrades Februari 25, 2015 av lill_kurre "Panomies ei paljo puhuu, hän panoo vaan": Rosvoritari. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd Februari 25, 2015 Dela Inlagd Februari 25, 2015 Slappar med jycken i varmen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Februari 25, 2015 Dela Inlagd Februari 25, 2015 Fikar “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 25, 2015 Dela Inlagd Februari 25, 2015 Fikar Fick du välja dryck när du skulle förhöras "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Februari 25, 2015 Dela Inlagd Februari 25, 2015 Fick du välja dryck när du skulle förhöras [emoji14]h34r: Det är jag som sköter trafikljusen i Uppsala idag. Nu är det fullständigt kaos [emoji6] “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Februari 25, 2015 Dela Inlagd Februari 25, 2015 Fick du välja dryck när du skulle förhöras [emoji14]h34r: Det är jag som sköter trafikljusen i Uppsala idag. Nu är det fullständigt kaos [emoji6] “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu