Lennart Alfredsson Inlagd Februari 20, 2015 Dela Inlagd Februari 20, 2015 På väg äntligen [emoji41] [emoji3] Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thomas001 Inlagd Februari 20, 2015 Dela Inlagd Februari 20, 2015 Klockan är snart 19.15. Dricker kalla Chang och lyfte precis in en kålpudding i ugnen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Februari 20, 2015 Dela Inlagd Februari 20, 2015 Beställt nytt tak till huset ny operatör till TVen, samt tvättat 3 bilar på lediga dag.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Februari 20, 2015 Dela Inlagd Februari 20, 2015 Beställt nytt tak till huset ny operatör till TVen, samt tvättat 3 bilar på lediga dag.. IMG_6359.JPG IMG_6360.JPG IMG_6361.JPG FF Det var i min stjäl inte mycket snö där! Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Februari 20, 2015 Dela Inlagd Februari 20, 2015 Beställt nytt tak till huset ny operatör till TVen, samt tvättat 3 bilar på lediga dag.. IMG_6359.JPG IMG_6360.JPG IMG_6361.JPG FF Det var i min stjäl inte mycket snö där! Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lennart Alfredsson Inlagd Februari 20, 2015 Dela Inlagd Februari 20, 2015 [emoji41] [emoji11] [emoji12] Snöblandat Snöblandat och Snöblandat och gettogether väder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Februari 20, 2015 Dela Inlagd Februari 20, 2015 Tv soffan med feber backhoppning från Falu-Vm verkar vara riktig folkfest! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gst Inlagd Februari 20, 2015 Dela Inlagd Februari 20, 2015 Tv soffan med feber backhoppning från Falu-Vm verkar vara riktig folkfest! Ett j...la liv utanför mitt kontorsfönster i alla fall. Svårt att koncentrera sig på jobbet idag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Februari 20, 2015 Dela Inlagd Februari 20, 2015 På Comedy pub och kollar på grabben Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Februari 20, 2015 Dela Inlagd Februari 20, 2015 På Comedy pub och kollar på grabben Käkar du thaislafs ? Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Februari 20, 2015 Dela Inlagd Februari 20, 2015 Popcorn ,va fan tror du jag slagit i huvudet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Februari 20, 2015 Dela Inlagd Februari 20, 2015 Popcorn ,va fan tror du jag slagit i huvudet ja många gånger Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Februari 20, 2015 Dela Inlagd Februari 20, 2015 ja många gånger Tur att man inte kvalificerat sig till korkskalleklubben ännu[emoji1] [emoji1] Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd Februari 20, 2015 Dela Inlagd Februari 20, 2015 På Comedy pub och kollar på grabben Du har PM! Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Februari 20, 2015 Dela Inlagd Februari 20, 2015 Du har PM! Du också[emoji1] [emoji1] Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lennart Alfredsson Inlagd Februari 20, 2015 Dela Inlagd Februari 20, 2015 Ute i god tid skitväder ett par bira Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Februari 20, 2015 Dela Inlagd Februari 20, 2015 Tittar pa det fina vadret Är du i Örebro? Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Februari 20, 2015 Dela Inlagd Februari 20, 2015 [emoji41] [emoji11] [emoji12] Snöblandat Snöblandat och Snöblandat och gettogether väder Var det hårt igår?En rakhyvel vore inte fel,du måste ju se ut som den stekare du är Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Februari 20, 2015 Dela Inlagd Februari 20, 2015 För fan Clirre, fyllna inte till, innan du kommit på Thaien, du kommer inte med då, orakad som du är, lite hyffs krävs för att få åka med stekarbolaget Thai. Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Februari 20, 2015 Dela Inlagd Februari 20, 2015 Förflyttat mig lite Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lennart Alfredsson Inlagd Februari 20, 2015 Dela Inlagd Februari 20, 2015 Åker med Turkarna Husse Fan va här ser ut börjar ju likna Arlanda med alla butiker Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lennart Alfredsson Inlagd Februari 20, 2015 Dela Inlagd Februari 20, 2015 Va ute i go tid köpte en 6 pack Tuborg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lennart Alfredsson Inlagd Februari 20, 2015 Dela Inlagd Februari 20, 2015 Och nu har jag 2 kvar flyget är försenat 1 timma så di 2 åker också köpte en Absolut för 159 kr kan va bra och ha i stugan i Bangsale? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Februari 20, 2015 Dela Inlagd Februari 20, 2015 Var det hårt igår?En rakhyvel vore inte fel,du måste ju se ut som den stekare du är jävla jobb å raka sig varje dag ska nog odla lite När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lennart Alfredsson Inlagd Februari 20, 2015 Dela Inlagd Februari 20, 2015 Tar en bira och tänker på thai kursen hos for 291 köpte bara 1000bath Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu