Jump to content
IGNORERAD

Vad gör du JUST nu? Bildtråd.

mamma bäng fan pappa käng

Recommended Posts

Beställt nytt tak till huset ny operatör till TVen, samt tvättat 3 bilar på lediga dag..

post-5021-0-39461600-1424434952_thumb.jp

post-5021-0-96033900-1424434955_thumb.jp

post-5021-0-04934500-1424434960_thumb.jp

FF

www.easi.nu

Dela på andra sajter

Tv soffan med feber backhoppning från Falu-Vm verkar vara riktig folkfest!

Ett j...la liv utanför mitt kontorsfönster i alla fall. Svårt att koncentrera sig på jobbet idag :(

Dela på andra sajter

På Comedy pub och kollar på grabben c6b2ab969274e1204192ec75c75ced5d.jpg898d3aa93bb86f01be32279c15c2e7fe.jpg

Käkar du ??? thaislafs ????

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Dela på andra sajter

Popcorn ,va fan tror du jag slagit i huvudet

ja många gånger :rotfl:

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Dela på andra sajter

30b0c0b72cf8d4617e26519fcf7e0c0a.jpge5e2d72d9703c8240097982268b4d177.jpg[emoji41] [emoji11] [emoji12]

Snöblandat Snöblandat och Snöblandat och gettogether väder

Var det hårt igår?En rakhyvel vore inte fel,du måste ju se ut som den stekare du är  :good:

Måne

Dela på andra sajter

För fan Clirre, fyllna inte till, innan du kommit på Thaien, du kommer inte med då, orakad som du är, lite hyffs krävs för att få åka med stekarbolaget Thai.

Dela på andra sajter

Lennart Alfredsson

Och nu har jag 2 kvar flyget är försenat 1 timma så di 2 åker också köpte en Absolut för 159 kr kan va bra och ha i stugan i Bangsale????

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Var det hårt igår?En rakhyvel vore inte fel,du måste ju se ut som den stekare du är  :good:

jävla jobb å raka sig varje dag ska nog odla lite

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...