Enis Inlagd Februari 19, 2015 Dela Inlagd Februari 19, 2015 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Februari 19, 2015 Dela Inlagd Februari 19, 2015 (ändrad) Ja usch för Heinz sitta där med en flaska sitta där med en nyöppand flaska å skaka å skaka sen får man börja gräva med matkniven i hålet för att få ut såsen eller så kommer det som det beprövade namnet allt kommer på en gång Ändrades Februari 19, 2015 av clion När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Februari 19, 2015 Dela Inlagd Februari 19, 2015 Ute och äter med pensionsklubben Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Februari 19, 2015 Dela Inlagd Februari 19, 2015 (ändrad) Skål Ändrades Februari 19, 2015 av Sam sip sam Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Februari 19, 2015 Dela Inlagd Februari 19, 2015 (ändrad) Ute och äter med pensionärsklubben Ändrades Februari 19, 2015 av Sam sip sam Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Februari 19, 2015 Dela Inlagd Februari 19, 2015 Jo herrn är ju ingen favorit till Ica stig Vem Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Februari 19, 2015 Dela Inlagd Februari 19, 2015 Dubbel espresso i pappmugg. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Februari 19, 2015 Dela Inlagd Februari 19, 2015 Balkongfylla Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Februari 19, 2015 Dela Inlagd Februari 19, 2015 Balkongfylla Var är brudarna? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Februari 19, 2015 Dela Inlagd Februari 19, 2015 Var är brudarna? Säkert innanför dörrarna Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 19, 2015 Dela Inlagd Februari 19, 2015 Säkert innanför dörrarna Ätandes pla ra och tittar på Thaisåpa /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Februari 19, 2015 Dela Inlagd Februari 19, 2015 Bjuder en polare på kaffe han va ute å luftade en 50-talare ! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Februari 19, 2015 Dela Inlagd Februari 19, 2015 Balkongfylla Balkongvrak heter det. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd Februari 19, 2015 Dela Inlagd Februari 19, 2015 Balkongfylla Kan ju ej vara mycket till fylla...Flaskan är ju oöppnad Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Februari 19, 2015 Dela Inlagd Februari 19, 2015 Kan ju ej vara mycket till fylla...Flaskan är ju oöppnad flaska nummer 2 av 3 pucko Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd Februari 19, 2015 Dela Inlagd Februari 19, 2015 flaska nummer 2 av 3 pucko Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Februari 19, 2015 Dela Inlagd Februari 19, 2015 BURK nr 2 av 3 pucko Nog har man hört att folk läskar.Men detta tar priset. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Februari 19, 2015 Dela Inlagd Februari 19, 2015 Balkongfylla ingen balkongfylla här men en framför brasan GT..fantastiskt gott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Februari 20, 2015 Dela Inlagd Februari 20, 2015 Då är man hemma i sumpen igen då Skickat från min GT-I9000 via Tapatalk 2 If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Februari 20, 2015 Dela Inlagd Februari 20, 2015 Frukost i väntan på skidor. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Februari 20, 2015 Dela Inlagd Februari 20, 2015 Tapatalk nyss uppdaterad men klarar inte vända bilderna rätt, suck Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Februari 20, 2015 Dela Inlagd Februari 20, 2015 Tapatalk nyss uppdaterad men klarar inte vända bilderna rätt, suck Här ser det riktigt ut. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 20, 2015 Dela Inlagd Februari 20, 2015 Här ser det riktigt ut. Avslöja inte att du ligger på skrivbordet /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd Februari 20, 2015 Dela Inlagd Februari 20, 2015 Tittar pa det fina vadret Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Februari 20, 2015 Dela Inlagd Februari 20, 2015 Tittar pa det fina vadret Bara några mil därifrån, inte en droppe men hörde åska på avstånd, typiskt sommarväder (i februari)! Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu