ellim63 Inlagd Februari 15, 2015 Dela Inlagd Februari 15, 2015 Oj! Hur har du kopplat in spisen i uttaget? lammsteken får gå på låg temperatur (rumsvärme) för säkerhets skull! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Februari 15, 2015 Dela Inlagd Februari 15, 2015 Just nu sitter jag och skriver ett inlägg på mpr. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Februari 15, 2015 Dela Inlagd Februari 15, 2015 ställt in en lammstek i ugnen, det kommer med all säkerhet bli fantastiskt gott! Du måste nog koppla in en till kabel för att den ska bli varm. Och en gulgrön jordkabel så blir även Odin nöjd. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nitramj77 Inlagd Februari 15, 2015 Dela Inlagd Februari 15, 2015 Dricker öl Skickat från min iPhone med Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Februari 15, 2015 Dela Inlagd Februari 15, 2015 Drar ett par lugnande bira och lyssnar på Fred Åkerström innan jag nattar . Skickat från min GT-I9000 via Tapatalk 2 If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Februari 15, 2015 Dela Inlagd Februari 15, 2015 Har Gotland kraschlandat redan?? PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Februari 15, 2015 Dela Inlagd Februari 15, 2015 Har Gotland kraschlandat redan?? Nej då , han var i god form när jag stack upp till bungen . Men han startade kl 6.00 i morse när några tyskar skulle skulle iväg och fiska . Han fick en liten svacka vid lunchtid Skickat från min GT-I9000 via Tapatalk 2 If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Februari 15, 2015 Dela Inlagd Februari 15, 2015 Drar ett par lugnande bira och lyssnar på Fred Åkerström innan jag nattar . Skickat från min GT-I9000 via Tapatalk 2 där sitter man inte i sjön! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Februari 15, 2015 Dela Inlagd Februari 15, 2015 där sitter man inte i sjön! Det är sanning det Skickat från min GT-I9000 via Tapatalk 2 If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Februari 15, 2015 Dela Inlagd Februari 15, 2015 Drar ett par lugnande bira och lyssnar på Fred Åkerström innan jag nattar . Skickat från min GT-I9000 via Tapatalk 2 Dra igång Glimmande Nymf. Jag asgarvar alltid när jag hör den. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nitramj77 Inlagd Februari 15, 2015 Dela Inlagd Februari 15, 2015 Dra igång Glimmande Nymf. Jag asgarvar alltid när jag hör den. Börjar 1.45 in om du inte orkar vänta... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Februari 15, 2015 Dela Inlagd Februari 15, 2015 Börjar 1.45 in om du inte orkar vänta... Haha Får inte ihop riktigt vad han sjunger. Men en jävla basröst har han. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nitramj77 Inlagd Februari 15, 2015 Dela Inlagd Februari 15, 2015 Haha Får inte ihop riktigt vad han sjunger. Men en jävla basröst har han. Går inte att lyssna på nykter Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Februari 15, 2015 Dela Inlagd Februari 15, 2015 Går inte att lyssna på nykter Jo, men man blir fort onykter när man lyssnar på den. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd Februari 16, 2015 Dela Inlagd Februari 16, 2015 Haha Får inte ihop riktigt vad han sjunger. Men en jävla basröst har han. Orgasm enligt vissa tolkare av Bellman. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd Februari 16, 2015 Dela Inlagd Februari 16, 2015 Moppetvatt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Februari 16, 2015 Dela Inlagd Februari 16, 2015 Köpt kaffe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Februari 16, 2015 Dela Inlagd Februari 16, 2015 Köpt kaffe Lite Gött till kaffet ochså ?kanske? Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Februari 16, 2015 Dela Inlagd Februari 16, 2015 Lite Gött till kaffet ochså ?kanske? Stämmer Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Februari 16, 2015 Dela Inlagd Februari 16, 2015 Köpt kaffe Nej nu jävlar! Inget svenskt kaffe!?!? Vad näst?? Beer chang och friterade potatisskal!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Februari 16, 2015 Dela Inlagd Februari 16, 2015 Nej nu jävlar! Inget svenskt kaffe!?!? Vad näst?? Beer chang och friterade potatisskal!! Beer Chang, check leo. Potatsskalen nästa. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Februari 16, 2015 Dela Inlagd Februari 16, 2015 Nej nu jävlar! Inget svenskt kaffe!?!? Vad näst?? Beer chang och friterade potatisskal!! Svenskrostat kaffe passar inte till vattnet i Thailand ,potatisskalen blir det inget med [emoji1] [emoji1] Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
strdd Inlagd Februari 16, 2015 Dela Inlagd Februari 16, 2015 Sitter i lounge Bangkok Airways...mot udon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Februari 16, 2015 Dela Inlagd Februari 16, 2015 Svenskrostat kaffe passar inte till vattnet i Thailand ,potatisskalen blir det inget med [emoji1] [emoji1] Det borde du tänkt på och tagit med dig svenskt vatten Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Februari 16, 2015 Dela Inlagd Februari 16, 2015 Det borde du tänkt på och tagit med dig svenskt vatten Slut nu ,gick åt i isaan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu