Sam sip sam Inlagd Februari 13, 2015 Dela Inlagd Februari 13, 2015 (ändrad) Hoppas dom har sterila verktyg när dom börjar jobba med dina fötter!? Se till och kolla så dom verkligen har rena verktyg. Det är lika illa som att gå till en tatuerare som inte byter nålar idag. Detta skrevs det om i tidningarna i Thailand för ett tag sen då det visat sig att en del som haft otur åkt på HIV och andra mindre trevliga sjukdomar. Pedikyr på stranden vågar jag inte ens funderar på vilka sjukdomar som sprids där! Detta är nåt att tänka på innan man besöker en salong eller stranden. Helt riktigt dom är seriösa här och jag har gått hos dom i många år ,men bra att du påpekar detta Ändrades Februari 13, 2015 av Sam sip sam Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Februari 13, 2015 Dela Inlagd Februari 13, 2015 Hoppas dom har sterila verktyg när dom börjar jobba med dina fötter!? Se till och kolla så dom verkligen har rena verktyg. Det är lika illa som att gå till en tatuerare som inte byter nålar idag. Detta skrevs det om i tidningarna i Thailand för ett tag sen då det visat sig att en del som haft otur åkt på HIV och andra mindre trevliga sjukdomar. Pedikyr på stranden vågar jag inte ens funderar på vilka sjukdomar som sprids där! Detta är nåt att tänka på innan man besöker en salong eller stranden. Ä nog ingen fara 33:an drar i sig så mycket konserveringsämnen varje dag att Han är imun!!!! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
THAISWEDE Inlagd Februari 13, 2015 Dela Inlagd Februari 13, 2015 Fotvård och fotmassage Är detta nästan mittemot Beefeater? Brukar oxå fixa fötterna där. Dom e bra och rätt roliga. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Februari 13, 2015 Dela Inlagd Februari 13, 2015 Äter körv o kollar v75 Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Februari 13, 2015 Dela Inlagd Februari 13, 2015 Är detta nästan mittemot Beefeater? Brukar oxå fixa fötterna där. Dom e bra och rätt roliga. Stämmer Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Februari 13, 2015 Dela Inlagd Februari 13, 2015 (ändrad) Äter Renskav smakade mkt bra tillagad av Av pastor Jansson Ändrades Februari 13, 2015 av Sam sip sam Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Februari 13, 2015 Dela Inlagd Februari 13, 2015 Avnjuter en Duvel efter jobbet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Februari 13, 2015 Dela Inlagd Februari 13, 2015 Slappar efter en hård arbetsdag Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Februari 13, 2015 Dela Inlagd Februari 13, 2015 Firar att sonen ska bli far och jag farfar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Februari 13, 2015 Dela Inlagd Februari 13, 2015 köpt en flaska champagne, i morgon ska vi gratulera favoritdottern som blivit antagen till veterinärutbildningen i Valencia Spanien, tyvärr är hon 40 mil bort men vi får väl skåla över telefon! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Februari 13, 2015 Dela Inlagd Februari 13, 2015 köpt en flaska champagne, i morgon ska vi gratulera favoritdottern som blivit antagen till veterinärutbildningen i Valencia Spanien, tyvärr är hon 40 mil bort men vi får väl skåla över telefon! Glöm inte att plasta in den?Hi Hi Grattis till Dotra!!!! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Februari 13, 2015 Dela Inlagd Februari 13, 2015 Fotvård och fotmassage Och vaxning av ben ? Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd Februari 13, 2015 Dela Inlagd Februari 13, 2015 Njuter av en sjukdom. Min hostmedicin och den trevligare Tyska drycken smakar likadant. Den tyska innehåller 35% alkohol och den Thailändska innehåller opium med en halt som jag inte förstår då för varje 5ml innehåller 0,6ml opium. Trevligt i alla fall med hostan. En HP med egen sjuksköterska som trivs mycket gott. I morgon blir det fotboll som åskådare. Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Februari 13, 2015 Dela Inlagd Februari 13, 2015 Fredag den 13:e från Helvete... Skulle besikta gam-bilen å ett släp, la allt annat åt sidan å stressade som fan. Allt såg ut att lösa sej men på väg till besiktningen händer detta... Oljekylarjävelnfrånhelvete går sönder å det sprutar olja över hela nejden. (kolla pölen under bilfan) Så där blev jag och min kära hustru sittande i tre timmar innan mecken kom å fixade det så vi tog oss till hans verkstad. Bärgare? nja jag hade släpet (man ser bara en snöhög av det) bakom bilen, å i det släpet står det en fyrhjuling så jag ville inte lämna i vägkanten. Vi åkte hemifrån i tio tiden å kom tbx. runt 18... En härlig dag... en riktig Fredag den 13:e. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 13, 2015 Dela Inlagd Februari 13, 2015 Nissan värdens bästa bil "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Februari 13, 2015 Dela Inlagd Februari 13, 2015 Nissan värdens bästa bil Mmm om du inverterar Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Februari 13, 2015 Dela Inlagd Februari 13, 2015 Japp Odin..Tvättade bilnyckeln till firmabilen i 60 grader.. Blev ren (o funkar än så länge) #kukfredag Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd Februari 14, 2015 Dela Inlagd Februari 14, 2015 Mitt sociala sällskap, tre pillare, som en gång i halvtimmen tittar upp och säger: "hmmm" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Februari 14, 2015 Dela Inlagd Februari 14, 2015 Konstaterar att ett dagslångt planerat strömavbott inletts. [emoji35] [emoji35] [emoji35] [emoji35] [emoji35] [emoji35] [emoji35] [emoji35] [emoji35] [emoji35] Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cavemannen Inlagd Februari 14, 2015 Dela Inlagd Februari 14, 2015 (ändrad) Japp Odin..Tvättade bilnyckeln till firmabilen i 60 grader.. Blev ren (o funkar än så länge) #kukfredag på den tiden vi bara hade såna där som pep om någon ringde, och man fick springa till närmaste telekiosk för att ringa chefen..frugan tvättade 2ggr tillsammans med min jobbaroverall och sen slapp jag skiten Ändrades Februari 14, 2015 av MRZ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thomas001 Inlagd Februari 14, 2015 Dela Inlagd Februari 14, 2015 Kollar på när frugan,hennes syskon,svärmor och Duracellkaninen Otto och Owan lastar in sig i bilen för färd till deras tidigare hemtrakter i Issan. 70 friska mil har dom att avverka idag. Otto först in i bilen. Svärmor och resten av gänget. En glad driver! Och där försvinner dom. Nu får man vara egenmäktig ägare till fjärrkontrollen. Kan porrsurfa i lugn och ro. Gräsänkling är rätt så skönt!!!!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cavemannen Inlagd Februari 14, 2015 Dela Inlagd Februari 14, 2015 Och där försvinner dom. Nu får man vara egenmäktig ägare till fjärrkontrollen. Kan porrsurfa i lugn och ro. Gräsänkling är rätt så skönt!!!!!! Funkar i ett par dar, sen saknar man de små liven igen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Februari 14, 2015 Dela Inlagd Februari 14, 2015 Inte mycket, tittar ut over nejderna. Det är mulet, regnigt och svalt. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FANTASY Inlagd Februari 14, 2015 Dela Inlagd Februari 14, 2015 Runkar balle åt Piloten MVH FANTASY Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Februari 14, 2015 Dela Inlagd Februari 14, 2015 Runkar balle åt Piloten MVH FANTASY Detta är en bildtråd för tusan . BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu