Arnold Layne Inlagd Februari 12, 2015 Dela Inlagd Februari 12, 2015 Nu har jag hittat till solstrålen Skickat från min GT-I9000 via Tapatalk 2 If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Februari 12, 2015 Dela Inlagd Februari 12, 2015 Vart nere i tvättstugan och kört 2 maskin er Tur.man är morgon pigg och slippa hålla på med bokningar När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Februari 12, 2015 Dela Inlagd Februari 12, 2015 Tar en morgonfika & läser om IS grundskola! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Februari 12, 2015 Dela Inlagd Februari 12, 2015 Väntar på spagetti Tog Du moppen dit kör lungt!!!! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Februari 12, 2015 Dela Inlagd Februari 12, 2015 Känner mig hedrad .. Var den som fick inviga nya rummet hos SC . Skickat från min GT-I9000 via Tapatalk 2 If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Februari 12, 2015 Dela Inlagd Februari 12, 2015 Är hos Mait Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Februari 12, 2015 Dela Inlagd Februari 12, 2015 Nu har jag hittat till solstrålen Skickat från min GT-I9000 via Tapatalk 2 Härligt.Nu är det färdiglekt ha ha. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Februari 12, 2015 Dela Inlagd Februari 12, 2015 Känner mig hedrad .. Var den som fick inviga nya rummet hos SC .uploadfromtaptalk1423752913351.jpguploadfromtaptalk1423752938021.jpg Skickat från min GT-I9000 via Tapatalk 2 Är vänstra bungen upptagen?Den som du bodde i förra sommaren. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Februari 12, 2015 Dela Inlagd Februari 12, 2015 Är vänstra bungen upptagen?Den som du bodde i förra sommaren. Jag kom en dag tidigare än jag bokat , men jag får min bunge i morgon Skickat från min GT-I9000 via Tapatalk 2 If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Februari 12, 2015 Dela Inlagd Februari 12, 2015 Jag kom en dag tidigare än jag bokat , men jag får min bunge i morgon Skickat från min GT-I9000 via Tapatalk 2 Ordning och reda löning på fredag. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Februari 12, 2015 Dela Inlagd Februari 12, 2015 (ändrad) Är hos Mait Är du kvar där om 9 dagar så jag får se solstrålen ha ha Eller få jag nöja mig med bajen drottningen Ändrades Februari 12, 2015 av clion När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Februari 12, 2015 Dela Inlagd Februari 12, 2015 Kokar fläsklägg till Rotmoset imorgon!Mums Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
THAISWEDE Inlagd Februari 12, 2015 Dela Inlagd Februari 12, 2015 Ordning och reda löning på fredag. Tjejen på lördag, pengarna förstörda... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Februari 12, 2015 Dela Inlagd Februari 12, 2015 Fått tummarna ur rövern och installerat om grabbens gamla dator.som jag tänkte jag skulle göra om till en htpc. Just nu sitter jag och mickla med Kodi (Xbmc) som det heter idag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Februari 12, 2015 Dela Inlagd Februari 12, 2015 Kollar nyheter i halvtid! Verkar som hela Världen har respekt för Putin!!!! Gud bevare oss!!!!!! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd Februari 13, 2015 Dela Inlagd Februari 13, 2015 Precis lämnat Udon bakom oss och nu på väg mot Nongkai. Isan Guest House here we come. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Februari 13, 2015 Dela Inlagd Februari 13, 2015 Fotvård och fotmassage Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Februari 13, 2015 Dela Inlagd Februari 13, 2015 Fotvård och fotmassage Har Du fått av dig stålexdojorna?hi hi Ha det bra! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd Februari 13, 2015 Dela Inlagd Februari 13, 2015 Fotvård och fotmassage Stekare med två damer Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Februari 13, 2015 Dela Inlagd Februari 13, 2015 Stekare med två damer han ska väl köra en dubbel schnitzel senare Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Februari 13, 2015 Dela Inlagd Februari 13, 2015 han ska väl köra en dubbel schnitzel senare Ha Ha kan Du inte släppa ämnet Tjatmoster? Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Februari 13, 2015 Dela Inlagd Februari 13, 2015 Ha Ha kan Du inte släppa ämnet Tjatmoster? Han är såå tacksam å reta upp Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd Februari 13, 2015 Dela Inlagd Februari 13, 2015 han ska väl köra en dubbel schnitzel senare det borde han klara av när han skippar potatisen. Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Februari 13, 2015 Dela Inlagd Februari 13, 2015 (ändrad) Fotvård och fotmassage Hoppas dom har sterila verktyg när dom börjar jobba med dina fötter!? Se till och kolla så dom verkligen har rena verktyg. Det är lika illa som att gå till en tatuerare som inte byter nålar idag. Detta skrevs det om i tidningarna i Thailand för ett tag sen då det visat sig att en del som haft otur åkt på HIV och andra mindre trevliga sjukdomar. Pedikyr på stranden vågar jag inte ens funderar på vilka sjukdomar som sprids där! Detta är nåt att tänka på innan man besöker en salong eller stranden. Ändrades Februari 13, 2015 av wUThai Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Februari 13, 2015 Dela Inlagd Februari 13, 2015 (ändrad) han ska väl köra en dubbel schnitzel senare Nope det blir renskav med goa vänner hos "pastor jansson" Ändrades Februari 13, 2015 av Sam sip sam Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu