måne Inlagd Februari 10, 2015 Dela Inlagd Februari 10, 2015 Mårkligt, med rövdusharna. Men finnarna tar väl till sig av det som är bra. Dom rövduscharna satt i bastun. Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Februari 11, 2015 Dela Inlagd Februari 11, 2015 Ha en bra resa min ölkompis. Tack for det gode kamrat ,,, nu ska jag jobba mig vidare till solstralen i Khuk Kak If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
uptoyou Inlagd Februari 11, 2015 Dela Inlagd Februari 11, 2015 Dom rövduscharna satt i bastun. Fan vad äckligt, rövduschar inne i bastun Its nice to be important, but it's more important to be nice. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tong jai Inlagd Februari 11, 2015 Dela Inlagd Februari 11, 2015 Bagarväckning idag. Från Midlanda till Arn.Dock ej med detta bolag. Väntar nu i tråkiga terminal 2 på att ta mig till Amsterdam. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Februari 11, 2015 Dela Inlagd Februari 11, 2015 Ute och flyger lite Wi-Fi ombord Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd Februari 11, 2015 Dela Inlagd Februari 11, 2015 Sicken tur att kakan var inom räckhåll. Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Februari 11, 2015 Dela Inlagd Februari 11, 2015 Ute och flyger lite Wi-Fi ombord Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Februari 11, 2015 Dela Inlagd Februari 11, 2015 Väntar på spagetti Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Februari 11, 2015 Dela Inlagd Februari 11, 2015 (ändrad) Väntar på spagetti Fasen dricker du light ??Sköt om Dig i Fiskebyn??? Ändrades Februari 11, 2015 av svampen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd Februari 11, 2015 Dela Inlagd Februari 11, 2015 Ute och flyger lite Wi-Fi ombord Rent tekniskt går ju allt, men hur kan man ha telefonen i flightmode och ha wifi igång? Testade wifi på nåt plan, var ju bara en ersättare till skärmarna i stolen framför om man inte slantade upp för att kopplas mot internet om jag fattade det rätt. ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Februari 11, 2015 Dela Inlagd Februari 11, 2015 Väntar på spagetti Jasså Nikom Court "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Februari 11, 2015 Dela Inlagd Februari 11, 2015 Rent tekniskt går ju allt, men hur kan man ha telefonen i flightmode och ha wifi igång? Testade wifi på nåt plan, var ju bara en ersättare till skärmarna i stolen framför om man inte slantade upp för att kopplas mot internet om jag fattade det rätt. 1. Aktivera flight mode 2. Aktivera Wi-Fi Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Februari 11, 2015 Dela Inlagd Februari 11, 2015 1. Aktivera flight mode 2. Aktivera Wi-Fi Precis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Februari 11, 2015 Dela Inlagd Februari 11, 2015 Fika rast Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Februari 11, 2015 Dela Inlagd Februari 11, 2015 Fika rast Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd Februari 11, 2015 Dela Inlagd Februari 11, 2015 Fika rast Måste vara Tapatalk som postar så många inlägg.....;; Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Februari 11, 2015 Dela Inlagd Februari 11, 2015 Fika rast Sicken fin utsikt “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Februari 11, 2015 Dela Inlagd Februari 11, 2015 Jäklar vad mycke fikaraster det blev. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Februari 11, 2015 Dela Inlagd Februari 11, 2015 33:an gillar att fika och vem gör inte det Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 11, 2015 Dela Inlagd Februari 11, 2015 Är på sjukstugan Systoliskt: 121 Diastoliskt: 84 Puls: 70 Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd Februari 11, 2015 Dela Inlagd Februari 11, 2015 1. Aktivera flight mode 2. Aktivera Wi-Fi Japp, har som sagt gjort det själv - men flight mode = all radio-trafik är avstängd, Så vad sjutton är flightmode med WiFi igång då... ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd Februari 11, 2015 Dela Inlagd Februari 11, 2015 Slappte ut denna lilla stackare till tradgarden Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Februari 11, 2015 Dela Inlagd Februari 11, 2015 Är på sjukstugan Systoliskt: 121 Diastoliskt: 84 Puls: 70 ImageUploadedByTapatalk1423654591.264774.jpg ImageUploadedByTapatalk1423654713.482129.jpg Enis Lite hög puls, men det kanske var någon snygging där. Annars var det väl hyffsade värden för en gamling? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Februari 11, 2015 Dela Inlagd Februari 11, 2015 Tar en ungespundet från special i Bamberg på Akkurat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu