Avregistrerad clion Inlagd Februari 9, 2015 Dela Inlagd Februari 9, 2015 Han har ett öknamn Anders på desken va tar du för fesken ha ha riktig gammat Göteborgssnack 5 öre litern ta å släng hit den När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Februari 9, 2015 Dela Inlagd Februari 9, 2015 Pratar med Sven anders 82 år Bekant med mama och pappa Har hjällpt han med vissa inköp lagat ärter med fläsk och pannkakor till han Han har hafft problem med !pengar nån tyckte han skulle få inpensionen på Forex sen hadde han problem ochfå ut pengarna Nu ska jag ta hantill ica imorgonochfixa ettkort till hon0m Är Sven-Anders i Kambodja? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Februari 9, 2015 Dela Inlagd Februari 9, 2015 (ändrad) Är Sven-Anders i Kambodja? Nej han har Vart på sjön i nästan hela sitt liv jag visade lite foton på SC men han kände inte igen herrn Nån idi*t på soss hade ju föreslagit att han skulle få in sin pension på Forex Och det blev ju ett jäkla problem Så nu blir det en hel del saker å hjälpa honom med i morgon Billderna jag fixa ärter med fläsk och pappkakor till honom han hade inte ätit på 2 dar pga av Forex Ändrades Februari 9, 2015 av clion När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Februari 9, 2015 Dela Inlagd Februari 9, 2015 Nej han har Vart på sjön i nästan hela sitt liv jag visade lite foton på SC men han kände inte igen herrn Nån idi*t på soss hade ju föreslagit att han skulle få in sin pension på Forex Och det blev ju ett jäkla problem Så nu blir det en hel del saker å hjälpa honom med i morgon Billderna jag fixa ärter med fläsk och pappkakor till honom han hade inte ätit på 2 dar pga av Forex Du har i vart fall ett hjärta av guld, bra gjort Clion. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Duracell Inlagd Februari 9, 2015 Dela Inlagd Februari 9, 2015 Stort hjärta Clion! Reseberättelser: På resande fot ett steg i olika riktningar 2019, 2018, 2017, 2016, 2015, 2014, 2013, 2012, 2011, 2010, 2001. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Duracell Inlagd Februari 9, 2015 Dela Inlagd Februari 9, 2015 Övat munspel att få till saxblås ljud vilket är ganska svår teknik att få det att rulla på en ton då man inte har knappar som på en sax. Fungerar bättre med effekt, helt torrt låter det ganska dåligt. http://youtu.be/EqOrVUc5LmY Reseberättelser: På resande fot ett steg i olika riktningar 2019, 2018, 2017, 2016, 2015, 2014, 2013, 2012, 2011, 2010, 2001. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
strdd Inlagd Februari 10, 2015 Dela Inlagd Februari 10, 2015 Tar en morgon fika i sängen... inte fel!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Februari 10, 2015 Dela Inlagd Februari 10, 2015 Fri lejd från obygden Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Februari 10, 2015 Dela Inlagd Februari 10, 2015 Fortsätter på det italienska stuket Skickat från min GT-I9000 via Tapatalk 2 If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Februari 10, 2015 Dela Inlagd Februari 10, 2015 Flanerar i ett soligt Örebro hejat på Engelbrekt nu ska vi ta en varm kopp på kondis! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tong jai Inlagd Februari 10, 2015 Dela Inlagd Februari 10, 2015 Packar, dags att jobba igen. Åker imorgon. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Februari 10, 2015 Dela Inlagd Februari 10, 2015 Sitter i en taxi och slafsar i mig wasabi-dipp som återkommit på donken Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Februari 10, 2015 Dela Inlagd Februari 10, 2015 (ändrad) Fortsätter på det italienska stuket Finns inte mycket som går upp mot det Ithaienska köket! Ändrades Februari 10, 2015 av Baa Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Februari 10, 2015 Dela Inlagd Februari 10, 2015 Nu skall det shoppas! Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 10, 2015 Dela Inlagd Februari 10, 2015 Nu skall det shoppas! Finns det plastblommor på blomsterlandet? /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Februari 10, 2015 Dela Inlagd Februari 10, 2015 Det är väl inte så långt till Kambodja här ifrån , högst 15 minuter med trampcykel skulle jag tro Skickat från min GT-I9000 via Tapatalk 2 Ha en bra resa min ölkompis. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Februari 10, 2015 Dela Inlagd Februari 10, 2015 Lagar mat och lyssnar på Eddie Meduza Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Februari 10, 2015 Dela Inlagd Februari 10, 2015 Finns det plastblommor på blomsterlandet? /Enis Ingen aning, men det fanns korv på Biltema Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Februari 10, 2015 Dela Inlagd Februari 10, 2015 (ändrad) Nu blir det 2:à Världskriget & popcorn "Imitation Game!!!!! Ändrades Februari 10, 2015 av svampen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Februari 10, 2015 Dela Inlagd Februari 10, 2015 Flanerar i ett soligt Örebro hejat på Engelbrekt nu ska vi ta en varm kopp på kondis! Hade Engelbrekt fått en borrmaskin i handen? Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Februari 10, 2015 Dela Inlagd Februari 10, 2015 Hade Engelbrekt fått en borrmaskin i handen? Yes Han jobbar svart på Skanska ! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Februari 10, 2015 Dela Inlagd Februari 10, 2015 Blev inget systemshoppat vin manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leadbelly Inlagd Februari 10, 2015 Dela Inlagd Februari 10, 2015 Övat munspel att få till saxblås ljud vilket är ganska svår teknik att få det att rulla på en ton då man inte har knappar som på en sax. Fungerar bättre med effekt, helt torrt låter det ganska dåligt. http://youtu.be/EqOrVUc5LmY Ja bra gung där Dura skall prova när jag kommer hem till mitt #Lee Oskar#. Med vänlig hälsning Leadbelly Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
navion hispania Inlagd Februari 10, 2015 Dela Inlagd Februari 10, 2015 Tja på kurs hos ABB i Helsingfors. Mycket furu och röv duschar här på hotellet och även på hos ABB har skithusen röv duschar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd Februari 10, 2015 Dela Inlagd Februari 10, 2015 Tja på kurs hos ABB i Helsingfors. Mycket furu och röv duschar här på hotellet och även på hos ABB har skithusen röv duschar. Mårkligt, med rövdusharna. Men finnarna tar väl till sig av det som är bra. ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu