svampen Inlagd Februari 8, 2015 Dela Inlagd Februari 8, 2015 Tar dagens promenad i strålande solsken handlade lite ochså. Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Februari 8, 2015 Dela Inlagd Februari 8, 2015 Funkar alldeles utmärkt... bomben.jpg Det där var väl inte "bomben" tror den heter "kråkan" Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tong jai Inlagd Februari 8, 2015 Dela Inlagd Februari 8, 2015 Kollar på ett toppmöte i NHL Blues vs Chicago. Roligt 2 bra lag och ganska många svenskar på isen. Marcus kruger pangade just in 1-0 till Chicago. Skall bli intressant att se om Backes är ute efter Seabrook efter det han gjorde förra mötet mellan lagen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
burrabus Inlagd Februari 8, 2015 Dela Inlagd Februari 8, 2015 tittar på st Louis Chicago blackhawks Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Februari 8, 2015 Dela Inlagd Februari 8, 2015 (ändrad) Ligger på spikmattan o kollar tv i sovrummet.. Hoppas på att somna i tid o vakna med en mindre värkande korsrygg. Annars får jag väl knäcka till den ordentligt med tunga marklyft på gymmet i morgon bitti Ändrades Februari 8, 2015 av hamnoi Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Februari 8, 2015 Dela Inlagd Februari 8, 2015 Ligger på spikmattan o kollar tv i sovrummet.. Hoppas på att somna i tid o vakna med en mindre värkande korsrygg. Annars får jag väl knäcka till den ordentligt med tunga marklyft på gymmet i morgon bitti image.jpg Knip hårt med stjärten, å stryp latmasken... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Februari 8, 2015 Dela Inlagd Februari 8, 2015 Knip hårt med stjärten, å stryp latmasken... Har ett salladsblad mellan skinkhalvorna som jag hoppas kunna locka ut den jävel med.. Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Februari 8, 2015 Dela Inlagd Februari 8, 2015 Har ett salladsblad mellan skinkhalvorna som jag hoppas kunna locka ut den jävel med.. Det första garvet jag fått denna eländiga dag... Tack. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Februari 9, 2015 Dela Inlagd Februari 9, 2015 (ändrad) Pssserar militär och poliskontroller på löpande band längs mekongfloden Så nu får det bli fika paus Ändrades Februari 9, 2015 av Sam sip sam Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Februari 9, 2015 Dela Inlagd Februari 9, 2015 Avslutat lantlivet för den här gången med att rasta moppen en sista gång och sagt adjö till mina små polare. Nu sitter jag på bussen till Bangkok och kollar på en dubbad version av the hobbit Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Februari 9, 2015 Dela Inlagd Februari 9, 2015 Har ett salladsblad mellan skinkhalvorna som jag hoppas kunna locka ut den jävel med.. Funkar sisådär med salladsblad. Aubergine upp i rektum är mycket bättre. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Februari 9, 2015 Dela Inlagd Februari 9, 2015 Blev fruktansvärt sugen på lasagne , så jag hoppade av tåget i Hua Hin Skickat från min GT-I9000 via Tapatalk 2 If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tong jai Inlagd Februari 9, 2015 Dela Inlagd Februari 9, 2015 Besiktat Bettan, gick bra i år också. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Februari 9, 2015 Dela Inlagd Februari 9, 2015 Besiktat Bettan, gick bra i år också. Du gillar värme, du med. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tong jai Inlagd Februari 9, 2015 Dela Inlagd Februari 9, 2015 Värme rocks. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Februari 9, 2015 Dela Inlagd Februari 9, 2015 Kopplat in min superanläggning och lyssnar på The Who nu ...blir en sväng på stan sedan . Skickat från min GT-I9000 via Tapatalk 2 If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd Februari 9, 2015 Dela Inlagd Februari 9, 2015 Kopplat in min superanläggning och lyssnar på The Who nu ...blir en sväng på stan sedan . Skickat från min GT-I9000 via Tapatalk 2 Snacka med Luke The Drifter så visar han dig runt om du vill. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Februari 9, 2015 Dela Inlagd Februari 9, 2015 Snacka med Luke The Drifter så visar han dig runt om du vill. Kan jag göra , var finns han då ? Skickat från min GT-I9000 via Tapatalk 2 If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd Februari 9, 2015 Dela Inlagd Februari 9, 2015 Kan jag göra , var finns han då ? Skickat från min GT-I9000 via Tapatalk 2 Han bor ju i Hua Hin större delen av tiden då han är i Thailand och bör vara där nu, skicka ett pm till honom och så får du nog svar snart. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FANTASY Inlagd Februari 9, 2015 Dela Inlagd Februari 9, 2015 Han bor ju i Hua Hin större delen av tiden då han är i Thailand och bör vara där nu, skicka ett pm till honom och så får du nog svar snart. Tja han är ju i Cambodja men det finns många fina flickor som är hjälpsamma MVH FANTASY Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Februari 9, 2015 Dela Inlagd Februari 9, 2015 Tja han är ju i Cambodja men det finns många fina flickor som är hjälpsamma MVH FANTASY Det är väl inte så långt till Kambodja här ifrån , högst 15 minuter med trampcykel skulle jag tro Skickat från min GT-I9000 via Tapatalk 2 If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Februari 9, 2015 Dela Inlagd Februari 9, 2015 Handlar på marknaden i khemmarat Och en fika på det Ser bra ut va tog flugerna vägen Ok en får hoppas att det inte blir ränne skita ett par bilder från Morgon marknaden i Bangsale ser trevligt ut tills jag ser flugorna När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Februari 9, 2015 Dela Inlagd Februari 9, 2015 Har holt på och ringa och skälla på di jävla telefon bolagen 3 hade jag förut nu skippat Nu har jag Telenor och ska betala 299kr i månaden fria samtal och sms Och idag damp det ner en räkning på 750 kr Ringde och fråga ja du har ju medium med lite mer surf .Som tur va så har jag sparat på mina fakturor och det ska vara 299 jag har inte beställt 399 så det reglerades sen en Blocket annons som jag har betalat med Bank kortet på 100kr så håller di på sms till utlandet a 9.50 jag sa jag använder Skype helvite va jobbigt nu har jag beställt auto giro bara för att de ska ha 35 kr för fakturan då kan ja ju inte kontroll era När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd Februari 9, 2015 Dela Inlagd Februari 9, 2015 (ändrad) Snacka med Luke The Drifter så visar han dig runt om du vill. Var inte han i Kambodja, eller har han återvänt redan... Jaha, 2a på bollen som vanligt. Ändrades Februari 9, 2015 av kitungmakmak ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Februari 9, 2015 Dela Inlagd Februari 9, 2015 Var inte han i Kambodja, eller har han återvänt redan... Jaha, 2a på bollen som vanligt. Pratar med Sven anders 82 år Bekant med mama och pappa Har hjällpt han med vissa inköp lagat ärter med fläsk och pannkakor till han Han har hafft problem med !pengar nån tyckte han skulle få inpensionen på Forex sen hadde han problem ochfå ut pengarna Nu ska jag ta hantill ica imorgonochfixa ettkort till hon0m När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu