Peolito Inlagd Februari 4, 2015 Dela Inlagd Februari 4, 2015 Provning av 4 österrikiska viner på Långbro värdshus. Själv minns jag weisses rössel från min ungdom med fasa ett riktigt skitvin från Österike. Men dessa 4 är kanon. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Februari 5, 2015 Dela Inlagd Februari 5, 2015 (ändrad) Hälsar på min gamle kompis kåre i ban kruat mera känd som kåres partybar i Pattaya ,men numera ban kruat ( buriram) Ändrades Februari 5, 2015 av Sam sip sam Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Februari 5, 2015 Dela Inlagd Februari 5, 2015 Hälsar på min gamle kompis kåre i ban kruat mera känd som kåres partybar i Pattaya ,men numera ban kruat ( buriram) Har Du gått ner i vikt? Du ser smidig ut! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Februari 5, 2015 Dela Inlagd Februari 5, 2015 Ankrat på Akkurat som har frankisk ölfestival mellan 5-12 februari. Många underbara tyska öl självrunna etc börjar med denna rököl från special i Bamberg. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Februari 5, 2015 Dela Inlagd Februari 5, 2015 (ändrad) För eventuellt intresserade så kommer en presentation av vad som serveras under ölfestivalen. Ändrades Februari 5, 2015 av Peolito Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Februari 5, 2015 Dela Inlagd Februari 5, 2015 En självrunnen heckel vollbier så god att jag sköt ett blindskott i brallan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kalas Inlagd Februari 5, 2015 Dela Inlagd Februari 5, 2015 (ändrad) Det är inte bara en saftig köttbit som ligger på grillgallret. Där gömmer sig också en bakteriehärd värre än den du hittar på en vanlig toalettsits, varnar brittiska forskare. Så här grillar du riskfritt! Grilla bacillfritt 1. Rengör alltid gallret ofta! 2. Låt värmen och elden bränna bort eventuella bakterierester innan du lägger mat på gallret. 3. Töm grillen på aska, vid fuktigt väder finns det annars risk för att bakteries bildas. 4. Täck gärna över grillen när du inte använder den. 5. Rengör grillen nogrannt, helst innan säsongen börjar. Gör om proceduren när du ställer undan den för vintern. Funderar på hur britterna grillar... Det finns väl knappast några baciller, virus och bakterier som tål värme, därav värmesterilisering... Att då få grillen att framstå som en bakteriehärd? Ställer mig frågande. Finns ju rekommendationer för tillagning av matvaror. Och grilla är ju liksom så Basic som det kan vara... Fett varmt. Men alla ni som har gasolgrillar med termometer... Är det under hälsovådliga temperaturer ni tillagar er mat? Eller har ni över 100gr? Visst att grillgaller kan vara sunkiga, men knappast att "baciller" överlever... Ändrades Februari 5, 2015 av Kalas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Februari 5, 2015 Dela Inlagd Februari 5, 2015 Huber unt Hummel Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Februari 5, 2015 Dela Inlagd Februari 5, 2015 Funderar på hur britterna grillar... Det finns väl knappast några baciller, virus och bakterier som tål värme, därav värmesterilisering... Att då få grillen att framstå som en bakteriehärd? Ställer mig frågande. Finns ju rekommendationer för tillagning av matvaror. Och grilla är ju liksom så Basic som det kan vara... Fett varmt. Men alla ni som har gasolgrillar med termometer... Är det under hälsovådliga temperaturer ni tillagar er mat? Eller har ni över 100gr? Visst att grillgaller kan vara sunkiga, men knappast att "baciller" överlever... Ähh jag vet inte, men jag har svårt att käka grillkött från grillar där gallren e sunkiga. Men det är jag det, å jag bryr mej inte om hur ni andra tillreder ert kött Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Februari 5, 2015 Dela Inlagd Februari 5, 2015 Huber unt HummelImageUploadedByMaipenrai1423153498.910228.jpg Det ska va gött att leva,glassgubbe där. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Februari 5, 2015 Dela Inlagd Februari 5, 2015 Kom precis på att jag missat jubileumet ImageUploadedByTapatalk1422960439.125308.jpg Enis dags för pension Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
amja Inlagd Februari 5, 2015 Dela Inlagd Februari 5, 2015 Ankrat på Akkurat som har frankisk ölfestival mellan 5-12 februari. Många underbara tyska öl självrunna etc börjar med denna rököl från special i Bamberg.ImageUploadedByMaipenrai1423149614.654105.jpg Rauchbier..då slipper du bekymra dig om mat! Iaf jag blir proppmätt av en sån. Mvh Amja "Thais are the best friends money can buy"- Graham Greene Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Februari 5, 2015 Dela Inlagd Februari 5, 2015 Rauchbier..då slipper du bekymra dig om mat! Iaf jag blir proppmätt av en sån. Mvh Amja Ja om jag dricker schlenkerla blir jag mätt men en del är inte så farliga som special t.ex. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Februari 5, 2015 Dela Inlagd Februari 5, 2015 Det ska va gött att leva,glassgubbe där. Det gäller att passa på innan man viker in klövarna. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
amja Inlagd Februari 5, 2015 Dela Inlagd Februari 5, 2015 Ja om jag dricker schlenkerla blir jag mätt men en del är inte så farliga som special t.ex. Ok, dom jag provat känns som ett halvkilo ölkorv i magen, hehe Mvh Amja "Thais are the best friends money can buy"- Graham Greene Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Februari 6, 2015 Dela Inlagd Februari 6, 2015 Några har anlänt till FANTASY Skickat från min GT-I9000 via Tapatalk 2 If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Februari 6, 2015 Dela Inlagd Februari 6, 2015 dags för pension Kan det va draken som är orsaken När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Februari 6, 2015 Dela Inlagd Februari 6, 2015 Har Du gått ner i vikt? Du ser smidig ut! Det kanske är lite halvtaskig tillgång på potatis så han kör en ofrivillig lchf-kur Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lennart Alfredsson Inlagd Februari 6, 2015 Dela Inlagd Februari 6, 2015 Dricker den här köpt hos Iraniern den håller inte 3.5 utan säkert 4.2 från Tjeckien går igång på 3 såna Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lennart Alfredsson Inlagd Februari 6, 2015 Dela Inlagd Februari 6, 2015 Funderar på om jag ska ta med 30 kilos kittet Kudden var det första som åkte ner .Di jävla korvarna som di har som kuddar där nere gillar jag inte den här lämnar jag i stugan inför 6 månaders trippen i november till slutet på mars Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Februari 6, 2015 Dela Inlagd Februari 6, 2015 Dricker den här köpt hos Iraniern den håller inte 3.5 utan säkert 4.2 från Tjeckien går igång på 3 såna Vad säger doktor Clion att du intar så starka drycker.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Februari 6, 2015 Dela Inlagd Februari 6, 2015 Funderar på om jag ska ta med 30 kilos kittet Kudden var det första som åkte ner .Di jävla korvarna som di har som kuddar där nere gillar jag inte den här lämnar jag i stugan inför 6 månaders trippen i november till slutet på mars Får man fråga varför du använder 2 nick? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Februari 6, 2015 Dela Inlagd Februari 6, 2015 Vad säger doktor Clion att du intar så starka drycker.. FF Han är på minn sida Han tycker om du har ont i leder och mår dåligt Så är det bästa medicinen en resa til värmen och ta sig nåt gott drickbart och titta på vackra damer Nu gäller ju inte det mig utan min svåger 76 år med prostata problem När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 6, 2015 Dela Inlagd Februari 6, 2015 Får man fråga varför du använder 2 nick? Så han skall slippa citera sig själv .. /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Februari 6, 2015 Dela Inlagd Februari 6, 2015 Funderar på om jag ska ordna en pyttipanna träff på Sibylla får kolla först vad en tallrik kostar Med vänlig hälsning Fattig pensionären När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu