hamnoi Inlagd Januari 31, 2015 Dela Inlagd Januari 31, 2015 Japp, jag åker land och rike runt och köper upp furumöbler, bränner dem sedan så inte fler skall behöva lida. Hahaha Mr Jaidee..Då har du ett gäng majpenrajare kvar o besöka då, fullbokat fram till hösten kan jag tänka.. Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Januari 31, 2015 Dela Inlagd Januari 31, 2015 På Långbro värdshus och ska äta och smutta på en öl eller två. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Januari 31, 2015 Dela Inlagd Januari 31, 2015 (ändrad) Har du inte lärt dig något på mpr? Dom är inte fattiga, bara lata! cache det men det hade vart underbart om ni fick ihop ett band nu bor ni ju väldigt lång från varandra men fy Fabian vad jag skulle bli glad om ni fick ett band det gick jun med per gesle varför inte ni ni är unga bruse är 65 år och ni omkring 30 det är problemet i Sverige fegisar BARA KÖR http://youtu.be/XlvjznOEWjk TIITA BARA PÅGESLE Ändrades Januari 31, 2015 av clion När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Januari 31, 2015 Dela Inlagd Januari 31, 2015 cache det men det hade vart underbart om ni fick ihop ett band nu bor ni ju väldigt lång från varandra men fy Fabian vad jag skulle bli glad om ni fick ett band det gick jun med per gesle varför inte ni ni är unga bruse är 65 år och ni omkring 30 det är problemet i Sverige fegisar BARA KÖR http://youtu.be/XlvjznOEWjk TIITA BARA PÅGESLE Blanda inte in mig i ruskpricks o chipsrövens skinnbanjo-band.. Underbart inlägg btw Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Januari 31, 2015 Dela Inlagd Januari 31, 2015 Blanda inte in mig i ruskpricks o chipsrövens skinnbanjo-band.. Underbart inlägg btw Blanda inte in mig i något Fenderträsk... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Januari 31, 2015 Dela Inlagd Januari 31, 2015 Blanda inte in mig i ruskpricks o chipsrövens skinnbanjo-band.. Underbart inlägg btw HA HA HA När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Januari 31, 2015 Dela Inlagd Januari 31, 2015 Blanda inte in mig i något Fenderträsk... HA JA FEGIS När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Januari 31, 2015 Dela Inlagd Januari 31, 2015 JAG VIL SE ER SJUNGA OCH SPELA DEN RUSKIGE PÅ GITTAR FEGIS VARFÖR PLÅTAR DU DINA GITTARER DÅ När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Januari 31, 2015 Dela Inlagd Januari 31, 2015 JAG VIL SE ER SJUNGA OCH SPELA DEN RUSKIGE PÅ GITTAR FEGIS VARFÖR PLÅTAR DU DINA GITTARER DÅ Stäng av caps-lock och ta dig en lutare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Januari 31, 2015 Dela Inlagd Januari 31, 2015 Blanda inte in mig i ruskpricks o chipsrövens skinnbanjo-band.. Underbart inlägg btw DU KANN FÅSPELA TRUMOR När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Januari 31, 2015 Dela Inlagd Januari 31, 2015 DU KAN FÅ SBELA TRUMOR När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Januari 31, 2015 Dela Inlagd Januari 31, 2015 Stäng av caps-lock och ta dig en lutare. ja ja men jag är på gång och vil få er igång När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd Januari 31, 2015 Dela Inlagd Januari 31, 2015 Clion. Kör i din kapsyltråd Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Januari 31, 2015 Dela Inlagd Januari 31, 2015 DU KANN FÅSPELA TRUMOR Men det skulle ju B747... Hur ska du ha det? Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Januari 31, 2015 Dela Inlagd Januari 31, 2015 Clion. Kör i din kapsyltråd Går det inte att automatisera det hela så att allt som den mannen skriver hamnar där? Kanske man skulle klistra hans tråd. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Januari 31, 2015 Dela Inlagd Januari 31, 2015 Clion. Kör i din kapsyltråd nä varför om det finns killar som tycker om musik så vil jag puscha om det nu hjälper det tror jag inte men va fan per gesle lyckades lyckades ok för mig spelader det ingen roll men om jag jkann få igång de 2 så skulle jag bil glad När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
KaiserBlood Inlagd Januari 31, 2015 Dela Inlagd Januari 31, 2015 Jag skulle också vilja ha Clirre som manager om jag var rockstjärna. We're just two lost souls swimming in a fish bowl year after year Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Januari 31, 2015 Dela Inlagd Januari 31, 2015 Lyssnar på ett makalöst Thaitjatter. Skickat från min iPhone med Tapatalk PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Januari 31, 2015 Dela Inlagd Januari 31, 2015 (ändrad) Lyssnar på ett makalöst Thaitjatter. Jaja, men du har ju både pilsner o wirre, så gnäll inte... Och ett bord som jag tror att M33 skulle kunna byta sig till mot några foton i telefonen... Ändrades Januari 31, 2015 av Benriach Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Januari 31, 2015 Dela Inlagd Januari 31, 2015 ImageUploadedByTapatalk1422714960.896011.jpg Lyssnar på ett makalöst Thaitjatter. Skickat från min iPhone med Tapatalk Hon med den grå koftan ser inte ut att ha gått så många mil , fixa numret Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
glimten66 Inlagd Januari 31, 2015 Dela Inlagd Januari 31, 2015 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd Januari 31, 2015 Dela Inlagd Januari 31, 2015 nä varför om det finns killar som tycker om musik så vil jag puscha om det nu hjälper det tror jag inte men va fan per gesle lyckades lyckades ok för mig spelader det ingen roll men om jag jkann få igång de 2 så skulle jag bil glad Det är en bildtråd. Därför. Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Januari 31, 2015 Dela Inlagd Januari 31, 2015 nä varför om det finns killar som tycker om musik så vil jag puscha om det nu hjälper det tror jag inte men va fan per gesle lyckades lyckades ok för mig spelader det ingen roll men om jag jkann få igång de 2 så skulle jag bil glad Lite tråkigt, men jag känner att jag måste fortsätta med OT när det kommer sådana här nyheter på MPR. Vilken tur att vi har denna bildtråd, annars hade aldrig Per Gessle lyckats....eller har jag tolkat allt fel? Jag kompenserar för fortsatt OT genom att försöka posta en bild senare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Januari 31, 2015 Dela Inlagd Januari 31, 2015 Tjusigt FF,sålde du furubordet till M33? Hörde att han var spekulant. Ja det såg ju inte ut att behöva hyvlas av mer än 4-5mm på toppen för att få det jämnt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Januari 31, 2015 Dela Inlagd Januari 31, 2015 Jag skulle också vilja ha Clirre som manager om jag var rockstjärna. Ungefär som den där boxnings managern med håret som stod rakt upp, va han nu hette Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu