rolba Inlagd Januari 31, 2015 Dela Inlagd Januari 31, 2015 Uppe i det blå Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Januari 31, 2015 Dela Inlagd Januari 31, 2015 ha en skön semester! Tack så mycket Skickat från min GT-I9000 via Tapatalk 2 If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Januari 31, 2015 Dela Inlagd Januari 31, 2015 Dagen började med nattens NHL klockan 8 på morgonen klockan 10 var jag på bibban och läste GP sen handlade jag lite käk mm kokade potäter och stekte fläsk diskat så nu blir det musik innan Brynäs matchen i SHL http://youtu.be/_91hNV6vuBY?list=RD_91hNV6vuBY När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Januari 31, 2015 Dela Inlagd Januari 31, 2015 En bonus till Macka å den Ruskige se och lär http://youtu.be/s2SQwRY2-s0 När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Januari 31, 2015 Dela Inlagd Januari 31, 2015 Dagen började med nattens NHL klockan 8 på morgonen klockan 10 var jag på bibban och läste GP sen handlade jag lite käk mm kokade potäter och stekte fläsk diskat så nu blir det musik innan Brynäs matchen i SHLhttp://youtu.be/_91hNV6vuBY?list=RD_91hNV6vuBY Gevalia? Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Januari 31, 2015 Dela Inlagd Januari 31, 2015 En bonus till Macka å den Ruskige se och lär http://youtu.be/s2SQwRY2-s0 Han är ju helt värdelös. Förstår inte varför någon har hängt en gitarr runt halsen på gubben. Tur att det bara är en Telecaster. Men han lär bli stämd av Fender för att han besudlar märket å det grövsta. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Januari 31, 2015 Dela Inlagd Januari 31, 2015 Gevalia? silver här får du en till ha ha bara öva gubbstrutt jag vil se dig på tele 2 inför 30000 personer http://youtu.be/R3ZMfPXgd_M När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Januari 31, 2015 Dela Inlagd Januari 31, 2015 silver här får du en till ha ha bara öva gubbstrutt jag vil se dig på tele 2 inför 30000 personer http://youtu.be/R3ZMfPXgd_M Vem fan är silver? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Januari 31, 2015 Dela Inlagd Januari 31, 2015 Blir det inga torkarblad, eller har du bunkrat upp med sådana? Jag har 9862 st men bör nog köpa ett gäng innan vi åker hem.Man kan inte köpa för många. Skickat från min iPhone med Tapatalk PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Januari 31, 2015 Dela Inlagd Januari 31, 2015 Vem fan är silver? jag 14 spänn på bolaget kör på var inte blyga mackan å den ruskige med gitarrer och b747b på trummor secket band jag håller på er ha ha När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Januari 31, 2015 Dela Inlagd Januari 31, 2015 Vem fan är silver? Känner Du inte Silver?ha ha gör väl alla? Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Januari 31, 2015 Dela Inlagd Januari 31, 2015 jag 14 spänn på bolaget ha ha du skulle få ihop det med mackan ni tycker ju om musik och gitarrer B 747 kan spela trummor vilket band de skulle bli sen kan ni ha Måne som sångare Han har en bra sång rös t När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Januari 31, 2015 Dela Inlagd Januari 31, 2015 Känner Du inte Silver?ha ha gör väl alla? svamfan sabba inte tråden u ha ha När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Januari 31, 2015 Dela Inlagd Januari 31, 2015 mackan å den ruskige gillar gitarrer sen kan ni få med flygmaskinen på trummor jag kan ställa upp som näktergal om Måne backar När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd Januari 31, 2015 Dela Inlagd Januari 31, 2015 Fan här skålas det rejält, man begriper 5% eller kanske 3,5%... Ja ja, jag känner Silver, han bor i Sundsvall. Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Januari 31, 2015 Dela Inlagd Januari 31, 2015 Fan här skålas det rejält, man begriper 5% eller kanske 3,5%... Ja ja, jag känner Silver, han bor i Sundsvall. Det är nog minst 50% och i stora mängder. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 31, 2015 Dela Inlagd Januari 31, 2015 Knasen var är den... Du brukar hitta clirres egen lilla tråd när den som mest behövs Just nu tittar jag på ET och bifogar en bild på mprs vad gör du just nu bildtråd Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Januari 31, 2015 Dela Inlagd Januari 31, 2015 En annan go sång om att ta hand om varandra det stämmer ju inte i usa sen min resa dit men vi har samma problem i Sverige tiggare i varje gat hörn ja jag har inget svahttp://youtu.be/-x8zBzxCwsMr När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Januari 31, 2015 Dela Inlagd Januari 31, 2015 Fan här skålas det rejält, man begriper 5% eller kanske 3,5%... Ja ja, jag känner Silver, han bor i Sundsvall. Ja det var 4 5% innan så nu är jag på Ghttp://youtu.be/-x8zBzxCwsM När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Januari 31, 2015 Dela Inlagd Januari 31, 2015 skottat snö! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Januari 31, 2015 Dela Inlagd Januari 31, 2015 jag blev faktiskt väldigt förvånad nå jag var i usa hur mycket fattiga människor som var där När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Januari 31, 2015 Dela Inlagd Januari 31, 2015 jag blev faktiskt väldigt förvånad nå jag var i usa hur mycket fattiga människor som var där Har du inte lärt dig något på mpr? Dom är inte fattiga, bara lata! Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Januari 31, 2015 Dela Inlagd Januari 31, 2015 Hämtat det nya köksbordet med stolar samt monterat ihop alla delar.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Januari 31, 2015 Dela Inlagd Januari 31, 2015 Hämtat det nya köksbordet med stolar samt monterat ihop alla delar.. IMG_6293.JPG IMG_6294.JPG IMG_6295.JPG IMG_6296.JPG IMG_6297.JPG FF Tjusigt FF,sålde du furubordet till M33? Hörde att han var spekulant. Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Januari 31, 2015 Dela Inlagd Januari 31, 2015 Tjusigt FF,sålde du furubordet till M33? Hörde att han var spekulant. Japp, jag åker land och rike runt och köper upp furumöbler, bränner dem sedan så inte fler skall behöva lida. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu