Jump to content
IGNORERAD

Vad gör du JUST nu? Bildtråd.


mamma bäng fan pappa käng

Recommended Posts

Idén var god men klinkersplattan pallade inte värmen och gick sönder.

post-3468-0-48737200-1374925401_thumb.jp

 

 

Nytt försök.

post-3468-0-44320800-1374925398_thumb.jp

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Förkyld,ränneskita och shoppat i tre timmar= helt jävla slut.

Fick stopp på magen ivf. Vi handlade mest till James , själv fick jag köpt tre par shorts ..för det använder man så ofta hemma :-). Sista kvällen i Bkk , lite blandade känslor .

Hade jag varit frisk så skulle jag vilja haft en vecka till men som lite krasslig så ska det

bli jäkligt gott o komma hem...

Men just nu är det hotellsängen med coca-cola, snart blir det ryggläge vid poolen..

Så här ser det ut från min plats.

attachicon.gifimage.jpg

Ha en bra hemresa.Och välkommen till verkligheten. :-)

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu är hela hönsgården här och grillningen i full gång.

Pojkvännen som skulle följa med är hemma och bakfull så här gör jag ingen nytta så jag tar mig och över till Sam the Man.

 

post-3468-0-02590000-1374927698_thumb.jp

 

post-3468-0-52806900-1374927701_thumb.jp

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Ha en bra hemresa.Och välkommen till verkligheten. :-)
Tack, ska bli skönt o komma hem. Imorgon så blir det soffan o kolla Blåvitt om flyget går i tid...Härligt o bli lite förbannad o kasta kuddar när dom får pisk. Längtar efter min säng, bäddmadrass är ju ett okänt begrepp här även på fina hotell :-) Skönt o ha en vecka hemma o vila upp sig från semestern //Lp

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Vinkar till Lindön

6aqemehu.jpg

En kille från Chalong-pier på Phuket  brukar köra denna båt om somrarna, de som gillar att leka med moppar i Thailand känner säker till honom.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Väntar på sista måltiden...[img=http://img.tapatalk.com/d/13/07/27/tu7uqyza.jpg]

Jaså du orkade dig ut..För oss blev det roomservice , käkade en ganska kass burgare men jag var inte speciellt hungrig så det spelade ingen roll..Drack en cola till den, har börjat min vita månad nu :-)

Trevlig kväll gubben .

Raklång med surf o spiderman på tv..

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Jaså du orkade dig ut..För oss blev det roomservice , käkade en ganska kass burgare men jag var inte speciellt hungrig så det spelade ingen roll..Drack en cola till den, har börjat min vita månad nu :-)

Trevlig kväll gubben .

Raklång med surf o spiderman på tv..

attachicon.gifimage.jpg

Särring!

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wUThai

Sista dagen i Thailand suger så jävla mycket! Man vill bara vara hemma!

 

Tack för en strålande resetråd har varit fantastiskt kul och följa er under denna resa! Hoppas resan hem går fort och smärtfritt!

 

Nu ska jag hämta tvätten och sen ska jag öppna mig en snabelöl! :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Särring!
Yes ,and a damn proud one...hehe . Man måste våga vara en trosa ibland och inte en y-frontare med bromsspår 24/7. Ha det gott nu gubben..en timme till så ska den här trosan sova :-) //Lp

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Jaså du orkade dig ut..För oss blev det roomservice , käkade en ganska kass burgare men jag var inte speciellt hungrig så det spelade ingen roll..Drack en cola till den, har börjat min vita månad nu :-)

Trevlig kväll gubben .

Raklång med surf o spiderman på tv..

{style_image_url}/attachicon.gif image.jpg

Japp, det blev så och det är jag jävligt nöjd med! Nästan sugen på att parta lite men då missar man väl flyget. Behöver sova inatt

Link to comment
Dela på andra sajter

Japp, det blev så och det är jag jävligt nöjd med! Nästan sugen på att parta lite men då missar man väl flyget. Behöver sova inatt
Ähh, packa väskan o bege dig ut . Börjar du bli för trött o full så tar du dig till suvvan o slumrar utanför incheckningen...jag väcker dig när vi kommer :-) Sedan sover du gott på flyget i tio timmar.. Plz, låt mig få det nöjet :-)...

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Försöker komma över dagens besök vid poolen... Någon som kan rekommendera en bra terapeut?

post-5045-0-32505100-1374934878_thumb.jp

Link to comment
Dela på andra sajter

Försöker komma över dagens besök vid poolen... Någon som kan rekommendera en bra terapeut?
Ja där hade du legat stadigt :-), synd att hon inte hade string // Lp

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Äter grillat. Thailändskor giller inte potatis har jag hört, gäller inte min fru. När vi är klara forstsätter hon att äta potatis :)

 

post-5922-0-47971300-1374935558_thumb.jp

 

/GSt

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja där hade du legat stadigt :-), synd att hon inte hade string // Lp
Hehe... Få upp henne brygga...
Link to comment
Dela på andra sajter

Sista dagen i Thailand suger så jävla mycket! Man vill bara vara hemma!

 

Tack för en strålande resetråd har varit fantastiskt kul och följa er under denna resa! Hoppas resan hem går fort och smärtfritt!

 

Nu ska jag hämta tvätten och sen ska jag öppna mig en snabelöl! :)

Jag kan bara hålla med.

Det har varit ett stort underhållningsvärde att få följa med både i Hamnoi's & Mackan's reseberättelser.

Tack gubbar för att ni vill dela med er. :thumbsup:

Reseberättelser: På resande fot ett steg i olika riktningar 2019, 2018, 2017, 2016, 2015, 2014, 2013, 2012, 2011, 2010, 2001.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nils Andersson

Försöker komma över dagens besök vid poolen... Någon som kan rekommendera en bra terapeut?

Hur ser du ut själv BOB???

Skulle inte förvåna mig om din size är samma.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...