Baa Inlagd Januari 23, 2015 Dela Inlagd Januari 23, 2015 Det bör vara samma, enligt kartan såg det ut att ligga på samma plats men tycker mig inte riktigt känna igen inredningen. Men det kan vara att de gjort om lite eller så minns jag fel. Har dom flyttat alltihop från rondellen? Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Januari 23, 2015 Dela Inlagd Januari 23, 2015 Dricker ett glas fredagsvin till lunchen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Januari 23, 2015 Dela Inlagd Januari 23, 2015 Oh fy satan !!!! På den där platsen skulle jag aldrig sätta mig på en buss. Utikten är fin men de första som går åt vid en olycka sitter där Satte faktiskt på mig bältet för en gångs skull eftersom jag var lite rädd för att flyga ut genom rutan vid en olycka. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Januari 23, 2015 Dela Inlagd Januari 23, 2015 Satte faktiskt på mig bältet för en gångs skull eftersom jag var lite rädd för att flyga ut genom rutan vid en olycka. Trevlig resa Bajentok ! Själv fick man sig en Solig promenad -3! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boh Rang Inlagd Januari 23, 2015 Dela Inlagd Januari 23, 2015 Är ju o risbyn nu Har bott här i 10 år. Aldrig upplevt detta. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Januari 23, 2015 Dela Inlagd Januari 23, 2015 Varit med en påpälsad Gumma o handlat stekpanna! Nu till boa o inköp av vin ! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Januari 23, 2015 Dela Inlagd Januari 23, 2015 Stänker i mig en rejäl fernet och en ipa på Sta Clara i Gamla Stan för att jag fryser. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Januari 23, 2015 Dela Inlagd Januari 23, 2015 ställt in den marinerade fläskkarrén i ugnen på 200 grader i en kvart o sen sänkt värmen till 125 grader.. nu funderar jag på nästa steg! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd Januari 23, 2015 Dela Inlagd Januari 23, 2015 ställt in den marinerade fläskkarrén i ugnen på 200 grader i en kvart o sen sänkt värmen till 125 grader.. IMG_57571.JPG nu funderar jag på nästa steg! IMG_57581.JPG Ser ut som chaffisen får "rulla" hem ikväll Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Januari 23, 2015 Dela Inlagd Januari 23, 2015 Varit med en påpälsad Gumma o handlat stekpanna! Nu till boa o inköp av vin ! Vad har du nu ställt till med när kantarellen måste jaga dig med ren stekpanna Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Januari 23, 2015 Dela Inlagd Januari 23, 2015 Vad har du nu ställt till med när kantarellen måste jaga dig med ren stekpanna Ja va har jag inte ställt till med??? Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Januari 23, 2015 Dela Inlagd Januari 23, 2015 Ja va har jag inte ställt till med??? Ja en sak du just ställt till med är att köpa en jäkla giftstekpanna... Köp gjutjärn drummel. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Januari 23, 2015 Dela Inlagd Januari 23, 2015 Ja en sak du just ställt till med är att köpa en jäkla giftstekpanna... Köp gjutjärn drummel. Har Gjutgärnspanna kan ej motgå frugans önskemål Du vet själv????Hi Hi Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Januari 23, 2015 Dela Inlagd Januari 23, 2015 Väntar på att middagen ska bli klar.Tar visst minst 6 timmar så runt midnatt är det nog dags att spisa Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Januari 23, 2015 Dela Inlagd Januari 23, 2015 ställt in den marinerade fläskkarrén i ugnen på 200 grader i en kvart o sen sänkt värmen till 125 grader.. IMG_57571.JPG nu funderar jag på nästa steg! IMG_57581.JPG Tap6:an är som en kraftig frukost, det är ingen mat dryck. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd Januari 23, 2015 Dela Inlagd Januari 23, 2015 Väntar på att middagen ska bli klar.Tar visst minst 6 timmar så runt midnatt är det nog dags att spisa Allt är bättre än salladen... och den som väntar på nåt gott... ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest J666 Inlagd Januari 23, 2015 Dela Inlagd Januari 23, 2015 Sitter på jobbet å gör inte så mycket nytta... Kan man skriva upp timmar på detta tro?? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Januari 23, 2015 Dela Inlagd Januari 23, 2015 Allt är bättre än salladen... och den som väntar på nåt gott... Håller jag inte med om.Tycker att en sallad med ingredienser av eget val med hela skalan från grönt till nåt köttsligt toppat med en god dressing och lite grillkrydda är riktigt gott. Och jag vet inte om jag väntar på nåt gott heller för det är första gången jag provar slö-kokar'n. Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Januari 23, 2015 Dela Inlagd Januari 23, 2015 Dricker ett glas fredagsvin till lunchen.ImageUploadedByMaipenrai1422009118.463733.jpg Fan vilket jyst jobb du har där det funkar. I min ungdom var jag butikschef mm på Stadium och på fredagar beställde vi alltid en dagens med "en liten fredag" och fick då bira till lunchen. Idag åker man för mycket bil... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Januari 23, 2015 Dela Inlagd Januari 23, 2015 Håller jag inte med om.Tycker att en sallad med ingredienser av eget val med hela skalan från grönt till nåt köttsligt toppat med en god dressing och lite grillkrydda är riktigt gott. Och jag vet inte om jag väntar på nåt gott heller för det är första gången jag provar slö-kokar'n. Kan inte du lösa så att du får flygplansmat levererat hem? Ring Nonki han verkar ha lösningar på allt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Januari 23, 2015 Dela Inlagd Januari 23, 2015 Preparerar inför C-more kl 23.59. Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Januari 23, 2015 Dela Inlagd Januari 23, 2015 Kan inte du lösa så att du får flygplansmat levererat hem? Ring Nonki han verkar ha lösningar på allt! Nä, Nonki går bort då det tyvärr inte levererades den servicenivå som jag önskade för några år sen. Men en flytt till Tyskland skulle smaka: https://www.allyouneed.com/airfoodone Nu ca 1.5 timmar kvar innan middagen skall provsmakas Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Januari 23, 2015 Dela Inlagd Januari 23, 2015 Nä, Nonki går bort då det tyvärr inte levererades den servicenivå som jag önskade för några år sen. Men en flytt till Tyskland skulle smaka: https://www.allyouneed.com/airfoodone Nu ca 1.5 timmar kvar innan middagen skall provsmakas Medveten resenär! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Januari 23, 2015 Dela Inlagd Januari 23, 2015 Preparerar inför C-more kl 23.59. image.jpg Jag ser att runkpappersrullen står på bordet.Vad tänker du göra. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Januari 23, 2015 Dela Inlagd Januari 23, 2015 Preparerar inför C-more kl 23.59. image.jpg sms:a när du slår på facetajm så jag och muttan kan se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu