ellim63 Inlagd Januari 22, 2015 Dela Inlagd Januari 22, 2015 glömde bilden...ska väl också säga ett en kompis hjälper oss att få hem en riskokare o 7 kg böcker! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Januari 22, 2015 Dela Inlagd Januari 22, 2015 glömde bilden...ska väl också säga ett en kompis hjälper oss att få hem en riskokare o 7 kg böcker! Och allt detta svalde limmon med lätthet Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Januari 22, 2015 Dela Inlagd Januari 22, 2015 När ska du upp och plocka ris då gubben? Ha det så jävla gott! Och glöm inte att rapportera från risbyn! Är ju o risbyn nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Januari 22, 2015 Dela Inlagd Januari 22, 2015 Är ju o risbyn nu Minnenas alle Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Januari 22, 2015 Dela Inlagd Januari 22, 2015 Och allt detta svalde limmon med lätthet självklart gjorde den det o framfördes av den bästa limousine- chaufför man kan tänka sig! för dagen klädd så här... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd Januari 22, 2015 Dela Inlagd Januari 22, 2015 självklart gjorde den det o framfördes av den bästa limousine- chaufför man kan tänka sig! för dagen klädd så här... Måne rosa kostym ska det va.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Januari 22, 2015 Dela Inlagd Januari 22, 2015 Fyller på EB-kontot för första gången detta år. Kul med poäng, men det finns roligare saker att göra än att tjäna dessa poäng. Jag planerar in en halvering av antal resor i år. Tror det blev 176legs förra året, och det är jag inte sugen på. Du får planera så det blir minst 90 legs, för du vill väl fortsätta som Diamond Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Januari 22, 2015 Dela Inlagd Januari 22, 2015 Du får planera så det blir minst 90 legs, för du vill väl fortsätta som Diamond Jo, det får bli 4 legs extra efter de planerade 50%. ToR GBG blir 4 legs. Jag har ingen inplanerad thai-semester i år, så då kan jag flyga lite inrikes och behålla statusen. Dessutom så går inte poängen ut så länge man har diamond. Och jag gillar poäng. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Januari 22, 2015 Dela Inlagd Januari 22, 2015 lagt en fin bit fläskkarré i en god marinad bestående av rödvin, balsamvinäger lite rapsolja, vitlök. svartpeppar o timjan! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Januari 22, 2015 Dela Inlagd Januari 22, 2015 lagt en fin bit fläskkarré i en god marinad bestående av rödvin, balsamvinäger lite rapsolja, vitlök. svartpeppar o timjan! Gå och lägg dig nu,du har kommit hem från Thailand.Jobbet hägrar,sussa gott Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Januari 22, 2015 Dela Inlagd Januari 22, 2015 Jag är så jäkla stolt över min minsta dotter, hon har köpt en värstingfolka utan att låna en endaste krona, PS Odin Inga från mig heller.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Seaserpent Inlagd Januari 22, 2015 Dela Inlagd Januari 22, 2015 In beer modus. Kommer ihåg mindre trevliga tillfällen i LOS I must offer apologies to the Panda Channel. The more I think about it, well it truly was the most intellectually stimulating channel in Thailand. www.seaserpent.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd Januari 22, 2015 Dela Inlagd Januari 22, 2015 ImageUploadedByTapatalk1421962703.811147.jpg In beer modus. Kommer ihåg mindre trevliga tillfällen i LOS Ibland skiter det sig... så att säga... underbar bild. Tackar för den. ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd Januari 23, 2015 Dela Inlagd Januari 23, 2015 Sprungit runt igår och letat efter svenska bageriet med svensk mat, började ana att det kanske var nedlagt. Men idag rundade jag hörnet från där jag bor och vad hittar man då. Peppes Bodega. Tyvärr så var jag för tidig, varken mat eller mackor kunde ordnas. Endast kaffebröd, som jag i och för sig älskar, fanns på den tidiga morgonen men jag vill gärna ha en frukost i magen första. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Januari 23, 2015 Dela Inlagd Januari 23, 2015 Mot risbyn, hoppas att bussfan inte krockar nu bara Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Januari 23, 2015 Dela Inlagd Januari 23, 2015 Mot risbyn, hoppas att bussfan inte krockar nu bara Waow, shorts i en thaibuss, kan bli kyligt. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Januari 23, 2015 Dela Inlagd Januari 23, 2015 Waow, shorts i en thaibuss, kan bli kyligt. Kallt som fan på bussen men det finns som tur är filtar att tillgå. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd Januari 23, 2015 Dela Inlagd Januari 23, 2015 Efter att ha intagit en stadig frukost så kan man nu hänge sig åt sötsakerna som man så väl förtjänar. Tillbaka på Swedish Pizza & Bakning House. Sen blir det nog att lämna Laos för denna gång. Att man blev så trött vid 18.30 igår kväll och gick la mig får vi ta igen en annan gång. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Januari 23, 2015 Dela Inlagd Januari 23, 2015 självklart gjorde den det o framfördes av den bästa limousine- chaufför man kan tänka sig! för dagen klädd så här... Och var är bilden på limmon? BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Januari 23, 2015 Dela Inlagd Januari 23, 2015 Tänkte stoppa korv så jag har precis gjort tarmrensning. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Januari 23, 2015 Dela Inlagd Januari 23, 2015 Gått igenom mitt musik bibliotek och tänker på mackan och den ruskige som plåtar sina gitarer jag bjuder på den här http://youtu.be/-Hw5O1fngC0 När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Januari 23, 2015 Dela Inlagd Januari 23, 2015 Sprungit runt igår och letat efter svenska bageriet med svensk mat, började ana att det kanske var nedlagt. Men idag rundade jag hörnet från där jag bor och vad hittar man då. CAM01761~01.jpg Peppes Bodega. Tyvärr så var jag för tidig, varken mat eller mackor kunde ordnas. Endast kaffebröd, som jag i och för sig älskar, fanns på den tidiga morgonen men jag vill gärna ha en frukost i magen första. CAM01762~01.jpg Var det denna eller finns det 2 http://www.scandinavianbakerylaos.com/ “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Januari 23, 2015 Dela Inlagd Januari 23, 2015 En solig vinterdag i Nerike blå blå himmel Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Januari 23, 2015 Dela Inlagd Januari 23, 2015 Mot risbyn, hoppas att bussfan inte krockar nu bara Oh fy satan !!!! På den där platsen skulle jag aldrig sätta mig på en buss. Utikten är fin men de första som går åt vid en olycka sitter där “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd Januari 23, 2015 Dela Inlagd Januari 23, 2015 Var det denna eller finns det 2http://www.scandinavianbakerylaos.com/ Det bör vara samma, enligt kartan såg det ut att ligga på samma plats men tycker mig inte riktigt känna igen inredningen. Men det kan vara att de gjort om lite eller så minns jag fel. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu