Glenn Phuket Inlagd Januari 21, 2015 Dela Inlagd Januari 21, 2015 Psis fått in en supersmarrig margarita! Står på skylten att det är bäst i stan? Fan vet, men go är den...vilket ställe är ja på? Blue Oyster Bar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kycklingen Inlagd Januari 21, 2015 Dela Inlagd Januari 21, 2015 Dagens projekt blev en mössa. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Januari 21, 2015 Dela Inlagd Januari 21, 2015 Håller på att bli smått utvecklingstörd i skolan. Har bara HLO45 kvar nu med pinne... Pust och stön, det här tär på tålamodet... 1421755503128.jpg 1421755517790.jpg He he.HL 045 med pinne är det klart svåraste.Lycka till Jimmy. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Januari 21, 2015 Dela Inlagd Januari 21, 2015 Dagens projekt blev en mössa. Kul i Risbyn? Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kycklingen Inlagd Januari 21, 2015 Dela Inlagd Januari 21, 2015 Kul i Risbyn? Ja eller hur? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd Januari 21, 2015 Dela Inlagd Januari 21, 2015 Dagens projekt blev en mössa. Jag fick ju med mig 3 halsdukar från pattis, mama hade tydligen lite tid över. Så det är nog inte bara du som stickar, kom väl till pass här hemma nu åxå. Skall försöka få henne att sticka ett par raggsockar åt mig om en vecka. Roligt att se vad andra kan göra med lite tråd och några pinnar. Själv skulle jag inte få ihop nåt användbart i alla fall. ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Januari 21, 2015 Dela Inlagd Januari 21, 2015 Sitter och tar en öl där allt började för mig en gång i tiden. . Sitt inte för länge på lädret varning pungsvett! Trevlig semester! Mvh Svamp Kantarell & TALLWIKING ! PUSS Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Januari 21, 2015 Dela Inlagd Januari 21, 2015 Då får Måne börja varmköra för här är det pissväder Bilen är kammad och klar,snart är chaffören det oxå. Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest J666 Inlagd Januari 21, 2015 Dela Inlagd Januari 21, 2015 He he.HL 045 med pinne är det klart svåraste.Lycka till Jimmy. Ja inte smidigt... Men går åt rätt håll iaf. Bara hållt på 2 dagar. Och med pinne har jag bara hållt på 2 veckor. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Januari 21, 2015 Dela Inlagd Januari 21, 2015 Titta lite åt vänster så är det ju mitt i synfältet men det är ju upp till var och en, som sagt inget skräp i min backspegel men det är väl en yrkessjukdom. Det får räcka med att ha ett får hängande runt rattstången och ett lamm hängade i blinkersspaken. 003.JPG Gasen verkar orörd?Rullar du bara Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Januari 21, 2015 Dela Inlagd Januari 21, 2015 Ja inte smidigt... Men går åt rätt håll iaf. Bara hållt på 2 dagar. Och med pinne har jag bara hållt på 2 veckor. 1421865590430.jpg Vad har Du fått idig sakta men säkert! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest J666 Inlagd Januari 21, 2015 Dela Inlagd Januari 21, 2015 Vad har Du fått idig sakta men säkert! Lite go röka så går de sakta men säkert Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Januari 21, 2015 Dela Inlagd Januari 21, 2015 Lite go röka så går de sakta men säkert Yes akta rökutveckling puff! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd Januari 21, 2015 Dela Inlagd Januari 21, 2015 Blue Oyster Bar neineinei...soi 7 ju. mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Januari 21, 2015 Dela Inlagd Januari 21, 2015 Agerar arbetsledare åt mina barn Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Januari 21, 2015 Dela Inlagd Januari 21, 2015 vägt väskorna inför hemresan ikväll..nästan 100 kg varav 15 kg är mina grejor! Min väska vägde 12.5 kilo när jag åkte hem. Jag hade ju handlat lite åt en polare och svågern plus några fräna lampor åt mig själv. Slit och släp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
KaiserBlood Inlagd Januari 21, 2015 Dela Inlagd Januari 21, 2015 Min väska vägde 12.5 kilo när jag åkte hem. Jag hade ju handlat lite åt en polare och svågern plus några fräna lampor åt mig själv. Slit och släp. Haha. Min väska vägde 11kg när jag åkte hem. Det enda jag köpte åt med själv var en kartong med Tiffy. We're just two lost souls swimming in a fish bowl year after year Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd Januari 21, 2015 Dela Inlagd Januari 21, 2015 555, 12 kg när jag reste, 1kg paltmjöl som kom tebax för det gick inte åt. Kollade inte hem, men 12.5 kg borde det varit då jag hade med mig lite dricka till han som kollat posten. 750g - kalles kaviar, leksands knäcke och en tub slotts senap, + en limpa cigg som nog inte vägde många gram. Men den jämkar jag med snusen som försvann spårlöst därnere. Nu vetefan om jag tar med mig nåt. Tja nån knäckebröskiva kanske. . . lita snus... men jag har ju lärt mig att allt finns där... Var nån megaturist som sa det... synn baare att jag har bokat med bagage och är en snål fan - så jag lastar väl mina ouppackade 12 kg igen. ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Januari 21, 2015 Dela Inlagd Januari 21, 2015 Psis fått in en supersmarrig margarita! Står på skylten att det är bäst i stan? Fan vet, men go är den...vilket ställe är ja på? Måste väl vara Tequila reef. Ribsen är goda där Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Januari 21, 2015 Dela Inlagd Januari 21, 2015 Gasen verkar orörd?Rullar du bara Nä den är så jäkla sliten så där fastnar ingen ting. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd Januari 21, 2015 Dela Inlagd Januari 21, 2015 Gorocco på väg mot Laos och Vientien och familjen tar en utflykt i Nongkai. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd Januari 22, 2015 Dela Inlagd Januari 22, 2015 Nu sitter vi i VIP-klassen på X2000 mot Laos. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd Januari 22, 2015 Dela Inlagd Januari 22, 2015 Gorocco på väg mot Laos och Vientien och familjen tar en utflykt i Nongkai. CAM01743~01.jpg Hehe, ser ut som att grabben håller i nåt, senaste iNvisble kanske.. ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd Januari 22, 2015 Dela Inlagd Januari 22, 2015 Gorocco på väg mot Laos och Vientien och familjen tar en utflykt i Nongkai. CAM01743~01.jpg Något bra tips på boende i Nongkai, tänkte passera där två nätter om fjorton dagar.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 22, 2015 Dela Inlagd Januari 22, 2015 Försöker läsa ikapp samt somna efter att ha rengjort ugnarna i ett par timmar Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu