frason Inlagd Januari 20, 2015 Dela Inlagd Januari 20, 2015 VIP-buss till Hua Hin. Inte min nacke, nån ryss. [emoji5] Tapatalked Hatar lögnare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest J666 Inlagd Januari 20, 2015 Dela Inlagd Januari 20, 2015 Håller på att bli smått utvecklingstörd i skolan. Har bara HLO45 kvar nu med pinne... Pust och stön, det här tär på tålamodet... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Januari 20, 2015 Dela Inlagd Januari 20, 2015 Ser Frölunda förlora mot Kärpet och gå vidare till final i CHL Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Januari 21, 2015 Dela Inlagd Januari 21, 2015 Sitter och tar en öl där allt började för mig en gång i tiden. . Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Januari 21, 2015 Dela Inlagd Januari 21, 2015 Sitter och tar en öl där allt började för mig en gång i tiden. . Åfan, kom du igår? Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Januari 21, 2015 Dela Inlagd Januari 21, 2015 Åfan, kom du igår? Nä, idag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Januari 21, 2015 Dela Inlagd Januari 21, 2015 Pimpat bilen lite idag. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd Januari 21, 2015 Dela Inlagd Januari 21, 2015 Tog cykeln och besökte vännen Claes391 på andra sidan Chaiyaphum (12km). Gott kaffe har han. På vägen dit hade polisen stoppat detta ekipage som fick lasta av en del socker till en annan bil. Ett steg i rätt riktning. Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd Januari 21, 2015 Dela Inlagd Januari 21, 2015 Frågar lite på thai om mjölkersättning för barnen, vill inte ha med socker. Fick några förslag men ett var med honung, vilket hon konstigt nog skulle förtydliga på engelska, "håni håni". Hon ska nog hålla sig till thai så inga missförstånd uppstår. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tong jai Inlagd Januari 21, 2015 Dela Inlagd Januari 21, 2015 Kommer inte ihåg vad frugan köpte , minns dock att det var lögn i helvete att hitta utan tillsatt socker. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Januari 21, 2015 Dela Inlagd Januari 21, 2015 Pimpat bilen lite idag. den där carporten och huset känner jag igen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Januari 21, 2015 Dela Inlagd Januari 21, 2015 den där carporten och huset känner jag igen Du är snart där[emoji106] Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Januari 21, 2015 Dela Inlagd Januari 21, 2015 Du är snart där[emoji106] yes borde varit där idag ,för idag är det inte roligt här Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Januari 21, 2015 Dela Inlagd Januari 21, 2015 den där carporten och huset känner jag igen Ser du det för allt skräp som hänger i backspegeln , frugan försökte att hänga dit saker i backspegeln på vår bil men det åkte väck fortare än kvickt. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Januari 21, 2015 Dela Inlagd Januari 21, 2015 Varit på sjukan i ett snöslaskande Örebrö Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Januari 21, 2015 Dela Inlagd Januari 21, 2015 Ser du det för allt skräp som hänger i backspegeln , frugan försökte att hänga dit saker i backspegeln på vår bil men det åkte väck fortare än kvickt. Ingen fara så länge det inte är rätt i synfältet. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Januari 21, 2015 Dela Inlagd Januari 21, 2015 (ändrad) Ingen fara så länge det inte är rätt i synfältet. Titta lite åt vänster så är det ju mitt i synfältet men det är ju upp till var och en, som sagt inget skräp i min backspegel men det är väl en yrkessjukdom. Det får räcka med att ha ett får hängande runt rattstången och ett lamm hängade i blinkersspaken. Ändrades Januari 21, 2015 av stefan5300 BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Januari 21, 2015 Dela Inlagd Januari 21, 2015 Rullar skinn... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Januari 21, 2015 Dela Inlagd Januari 21, 2015 vägt väskorna inför hemresan ikväll.....nästan 100 kg varav 15 kg är mina grejor! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd Januari 21, 2015 Dela Inlagd Januari 21, 2015 vägt väskorna inför hemresan ikväll..nästan 100 kg varav 15 kg är mina grejor! Då får Måne börja varmköra för här är det pissväder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd Januari 21, 2015 Dela Inlagd Januari 21, 2015 (ändrad) Frågar lite på thai om mjölkersättning för barnen, vill inte ha med socker. Fick några förslag men ett var med honung, vilket hon konstigt nog skulle förtydliga på engelska, "håni håni". Hon ska nog hålla sig till thai så inga missförstånd uppstår. CAM01740~01.jpg Jo, "horny horny" kan nog bli lite fel. Osötat är inte så enkelt att hitta, bertagen dricker ju jag - men jag vet inte ens vad det är... Det är inte så förtvivlat sött i alla fall. Ändrades Januari 21, 2015 av kitungmakmak ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd Januari 21, 2015 Dela Inlagd Januari 21, 2015 Jo, "horny horny" kan nog bli lite fel. Osötat är inte så enkelt att hitta, bertagen dricker ju jag - men jag vet inte ens vad det är... Det är inte så förtvivlat sött i alla fall. Är du inte lite för gammal för osötad mjölkersättning för barn? Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Januari 21, 2015 Dela Inlagd Januari 21, 2015 Dagspromewalken och en slät kopp polarn glufsar i sig men en annan kör ju slanka linjen nu! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd Januari 21, 2015 Dela Inlagd Januari 21, 2015 Är du inte lite för gammal för osötad mjölkersättning för barn? Tja, det kan man ju tycka. Letade efter nåt som gick att dricka från 7-11 utom öl och vatten som inte var sött. Då hittade jag den, fan vet vad det är för det stod väl på thailändska. Men jag är väl såpass barnslig att jag struntar i åldersgränsen. Är det gott att dricka så köper jag det. Allt annat var inblandat med nåt bär eller annat gojs och mycket sötare. Hmm, stod det inte fermented milk på den åxå... Alltså denna http://www.betagen.co.th/web/products/images/2014-milk2.jpg Men sen vet jag inte om det duger som mjölkersättning, då jag inte vet vad det är. ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd Januari 21, 2015 Dela Inlagd Januari 21, 2015 Psis fått in en supersmarrig margarita! Står på skylten att det är bäst i stan? Fan vet, men go är den...vilket ställe är ja på? mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu