kycklingen Inlagd Juli 26, 2013 Dela Inlagd Juli 26, 2013 Är på väg till Köpenhamn, glömde gå av båten så nu är jag i helsinborg och väntar på att båten ska gå tillbaka till Helsingör. Skål vänner. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Juli 26, 2013 Dela Inlagd Juli 26, 2013 Vinkade av barnen, på väg till Rättviks bilvecka, sickna blöjraggare, å vilken jävla pilsner dom dricker Rävpiss Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juli 26, 2013 Dela Inlagd Juli 26, 2013 Vinkade av barnen, på väg till Rättviks bilvecka, sickna blöjraggare, å vilken jävla pilsner dom dricker {style_image_url}/attachicon.gif Rättvik 001.JPG Rävpiss Nere till höger japp Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Juli 26, 2013 Dela Inlagd Juli 26, 2013 Tar mig en Falcon medans jag väntar på att farsan kommer hem så vi kan åka ner till brorsan i Örebro Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Moritz Inlagd Juli 26, 2013 Dela Inlagd Juli 26, 2013 Tar mig en Falcon medans jag väntar på att farsan kommer hem så vi kan åka ner till brorsan i Örebro image.jpg Man bör inte ligga ner och ta kort Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Juli 26, 2013 Dela Inlagd Juli 26, 2013 Man bör inte ligga ner och ta kort Helt rätt att jag ligger men jag skyller på ipaden Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Juli 26, 2013 Dela Inlagd Juli 26, 2013 Tar mig en Falcon medans jag väntar på att farsan kommer hem så vi kan åka ner till brorsan i Örebro image.jpg Hälsa swampfan också Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Moritz Inlagd Juli 26, 2013 Dela Inlagd Juli 26, 2013 Helt rätt att jag ligger men jag skyller på ipaden Jasså en iPad. Då förstår jag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Juli 26, 2013 Dela Inlagd Juli 26, 2013 Hälsa swampfan också Ska göra de om jag hittar på han Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Juli 26, 2013 Dela Inlagd Juli 26, 2013 Suger i mig en snabelöl efter slagit ihjäl en timme på soffan efter en hård arbetsvecka! Men nu vankas semester i två veckor! Ahhhhhhhh! Tjåck fåkking dii! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Juli 26, 2013 Dela Inlagd Juli 26, 2013 Äntligen på väg mot Örebro Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Juli 26, 2013 Dela Inlagd Juli 26, 2013 Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Juli 26, 2013 Dela Inlagd Juli 26, 2013 (ändrad) Tar mig en Falcon medans jag väntar på att farsan kommer hem så vi kan åka ner till brorsan i Örebro image.jpg Liggande blir sista? ?? Ring PM:ar! Ändrades Juli 26, 2013 av svampen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wanchai Inlagd Juli 26, 2013 Dela Inlagd Juli 26, 2013 Äntligen på väg mot Örebro ImageUploadedByMaipenrai1374856817.019198.jpg Tappade ipaden färgen när du lyckas få bilden på rätt köl, hehe. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Juli 26, 2013 Dela Inlagd Juli 26, 2013 Tappade ipaden färgen när du lyckas få bilden på rätt köl, hehe. Lite filter är aldrig fel.. Kör med iPhone n nu Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Juli 26, 2013 Dela Inlagd Juli 26, 2013 Mår som en kung! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Juli 26, 2013 Dela Inlagd Juli 26, 2013 Mår som en kung! Det är bara infon om vilken alkoholdryck du dricker och vilken promillehalt du har som saknas! Fan, man kanske skulle ta patent på en sån app? Tjåck dii! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Juli 26, 2013 Dela Inlagd Juli 26, 2013 Lovade i morse att fixa middagen idag, kanske ska man sätta fart nu.. Nja nej tar en pilsner istället maten kan vänta.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juli 26, 2013 Dela Inlagd Juli 26, 2013 Kollar på No Tjafs på Harrys i Borgholm Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 26, 2013 Dela Inlagd Juli 26, 2013 ImageUploadedByMaipenrai1374857331.494137.jpg Jag var hemma "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juli 27, 2013 Dela Inlagd Juli 27, 2013 Något hängig idag efter en tuff natt igår så fyller jag på med energi @ Swensens Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Juli 27, 2013 Dela Inlagd Juli 27, 2013 (ändrad) Förkyld,ränneskita och shoppat i tre timmar= helt jävla slut. Fick stopp på magen ivf. Vi handlade mest till James , själv fick jag köpt tre par shorts ..för det använder man så ofta hemma . Sista kvällen i Bkk , lite blandade känslor . Hade jag varit frisk så skulle jag vilja haft en vecka till men som lite krasslig så ska det bli jäkligt gott o komma hem... Men just nu är det hotellsängen med coca-cola, snart blir det ryggläge vid poolen.. Så här ser det ut från min plats. Ändrades Juli 27, 2013 av hamnoi Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest J666 Inlagd Juli 27, 2013 Dela Inlagd Juli 27, 2013 Förkyld,ränneskita och shoppat i tre timmar= helt jävla slut. Fick stopp på magen ivf. Vi handlade mest till James , själv fick jag köpt tre par shorts ..för det använder man så ofta hemma . Sista kvällen i Bkk , lite blandade känslor . Hade jag varit frisk så skulle jag vilja haft en vecka till men som lite krasslig så ska det bli jäkligt gott o komma hem... Men just nu är det hotellsängen med coca-cola, snart blir det ryggläge vid poolen.. Så här ser det ut från min plats. Det är äckligt som odens rännskita men något som e bra mot magen är ett glas avslagen coca cola med en jävla massa salt i. bara svepa skiten å bita ihop så blir det snart bättre... för topic, sitter i tullen mellan österrike och italien å väntar på papper... ändå lastbilsbud fram till 23 ikväll i italien.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest BpaijingKatai Inlagd Juli 27, 2013 Dela Inlagd Juli 27, 2013 Kollar på No Tjafs på Harrys i Borgholm Blev det ingen Helsingborgsfestival? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd Juli 27, 2013 Dela Inlagd Juli 27, 2013 Lillkrabban väntar storfrämmande och en koreansk BBQ på Hemfosavis görs iordning. En klinkersten, en engångsgrill och grillgallret. Uppfinningsrikedomen i rakt nedstigande led från mamma. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu