Borgmästarens Son Inlagd Juli 24, 2013 Dela Inlagd Juli 24, 2013 Tar mig en bärs i Solna och försöker få tag på swedenfarang Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pingislover Inlagd Juli 24, 2013 Dela Inlagd Juli 24, 2013 Tar mig en bärs i Solna och försöker få tag på swedenfarang Hur ska det gå nu för dig BS, nu när Club Blu har stängt för gott Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Juli 24, 2013 Dela Inlagd Juli 24, 2013 Hur ska det gå nu för dig BS, nu när Club Blu har stängt för gott Jag har redan ett nytt ställe Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juli 24, 2013 Dela Inlagd Juli 24, 2013 Kokar ål Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Juli 24, 2013 Dela Inlagd Juli 24, 2013 Kokar ål Är inte ålen rödlistad som akut utrotningshotad? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juli 24, 2013 Dela Inlagd Juli 24, 2013 Är inte ålen rödlistad som akut utrotningshotad? Stämmer bra det ,polaren har bottengarn och får endast fiska 8000 kg ,fast han säger att det finns mkt gott om ål ,så kvoten fiskar han in snabbt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juli 24, 2013 Dela Inlagd Juli 24, 2013 Lagt in stekta flundror Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd Juli 24, 2013 Dela Inlagd Juli 24, 2013 (ändrad) Tyckte att vårt vita matbord var så tråkigt att Lillkrabban fick en pensel och lite grå färg att gå loss på bordet med. Ändrades Juli 24, 2013 av Gorocco Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Juli 24, 2013 Dela Inlagd Juli 24, 2013 Tyckte att vårt vita matbord var så tråkigt att Lillkrabban fick en pensel och lite grå färg att gå loss på bordet med. {style_image_url}/attachicon.gif bord.jpg Min första tgf gillade att måla på glas. En dag hade hon målat och bränt 12 st Kosta-Boda a 320 kr/st. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bond1 Inlagd Juli 24, 2013 Dela Inlagd Juli 24, 2013 Tyckte att vårt vita matbord var så tråkigt att Lillkrabban fick en pensel och lite grå färg att gå loss på bordet med. bord.jpg All kreativitet är väl bra. Sand gör sig bäst på vykort Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Juli 25, 2013 Dela Inlagd Juli 25, 2013 Jag tipsade den här killen om att jag bor med en thailändska och oj vad långt den kunde hoppa! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juli 25, 2013 Dela Inlagd Juli 25, 2013 Jag tipsade den här killen om att jag bor med en thailändska och oj vad långt den kunde hoppa! 555 kan tro det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juli 25, 2013 Dela Inlagd Juli 25, 2013 Träffat Stefan 5300 för en trevlig pratstund Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
scorpio63 Inlagd Juli 25, 2013 Dela Inlagd Juli 25, 2013 Jag har stora problem med en av parabolerna. Törs fan inte gå upp där nykter. å nu när man e full så fattar man inte varför det inte funkar. Jag misstänker att switshen kan vara väck, eller så är det så enkelt att träden växt upp dom senaste åren. Eftersom jag inte utnyttjat den stora parabolen på några år så kan det vara grönsaker i vägen nu. Det högsta trädet står nog på min tomt. men det finns ju fler. En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
scorpio63 Inlagd Juli 25, 2013 Dela Inlagd Juli 25, 2013 Nytt försök med stora parabolen. Vrida lite till nästa satellitposition åt väster. Tydligen hade någon storm flyttad den under åren. Nu fick jag kanonsignal även på 28.5grader. En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest J666 Inlagd Juli 25, 2013 Dela Inlagd Juli 25, 2013 Just checkat in... Väntar på båten till Rostock! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Juli 25, 2013 Dela Inlagd Juli 25, 2013 Just checkat in... Väntar på båten till Rostock! ImageUploadedByMaipenrai1374774918.399476.jpg Blev det ingen italienresa? Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juli 25, 2013 Dela Inlagd Juli 25, 2013 Handla ordentligt i Bordershoppen där ! Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Swift 4X4 Inlagd Juli 25, 2013 Dela Inlagd Juli 25, 2013 (ändrad) Jag har stora problem med en av parabolerna. Törs fan inte gå upp där nykter. å nu när man e full så fattar man inte varför det inte funkar. Jag misstänker att switshen kan vara väck, eller så är det så enkelt att träden växt upp dom senaste åren. Eftersom jag inte utnyttjat den stora parabolen på några år så kan det vara grönsaker i vägen nu. Det högsta trädet står nog på min tomt. men det finns ju fler. Finns det tid till annat ? Ett par hundra kanaler tar lite tid att bläddra genom. Jag som har bara 13 kanaler och tycker att det är för mycket. Knappt kollar tv alls. Ändrades Juli 25, 2013 av Swift 4X4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest J666 Inlagd Juli 25, 2013 Dela Inlagd Juli 25, 2013 Blev det ingen italienresa? Haha lugn å fin... Måste ju till rostock först å främst.. sen kör jag därifrån Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Juli 25, 2013 Dela Inlagd Juli 25, 2013 Haha lugn å fin... Måste ju till rostock först å främst.. sen kör jag därifrån Italien igen?? Och med en såndär hemsk trailer med klack fram. Dom värsta jag visste att lasta styckegods i. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
scorpio63 Inlagd Juli 25, 2013 Dela Inlagd Juli 25, 2013 Finns det tid till annat ? Ett par hundra kanaler tar lite tid att bläddra genom. Jag som har bara 13 kanaler och tycker att det är för mycket. Knappt kollar tv alls. Tid till annat finns, det är inte så mycket titta på tv. men har man skiten så ska det funka. En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juli 26, 2013 Dela Inlagd Juli 26, 2013 Tar en uppvärmningsöl inför HP-träffen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Juli 26, 2013 Dela Inlagd Juli 26, 2013 (ändrad) FF o FFF har grävt om komposten, så nu är man svettig igen.. FF Ändrades Juli 26, 2013 av FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juli 26, 2013 Dela Inlagd Juli 26, 2013 Passerat Karlshamn Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu