Jump to content
IGNORERAD

Vad gör du JUST nu? Bildtråd.


mamma bäng fan pappa käng

Recommended Posts

Dricker frugan Heineken och du bananshake.? Går det så illa när man blir gammal??
Så är det idag... En vit lördags los :-) är mumma för en gammal hängpung. Sticker du till Bkk på måndag ?

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Med tanke på att du slafsar i dig minimjölk som vi andra dricker alkohol så kanske du borde hålla en lägre profil om med vem som är kärring,folk osv. Men dom säger ju att man går tillbaka till barnstadiet när man blir gammal, det förklarar väl ditt mjölksug. Dessutom finns det väl en film där du halsar tre...läs TRE lättöl.sammantaget så kastar du sönder många rutor glasmästaren. Men fortsätt du låtsats att du föredrar minimjölk...jag tror inte på dig ivf :-) Ha det gott gubbjävel //Lp

Och jag spydde av dessa 3 oxå,det gör jag aldrig av minimjölken  :14:

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Och jag spydde av dessa 3 oxå,det gör jag aldrig av minimjölken  :14:
Hahaha..så var det kanske, svalde du inte ciggen med? Skönt klipp ivf..

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Sitter och tänker på Tallvikings enorma arbetskapacitet,han har varit på en kombinerad arbets/semesterresa på 3 kontinenter,fotat allt överallt,och ändå har han haft tid att lägga in 6-700 inlägg här på MPR,fantastiskt.och allt detta på en månad  :14: hur gör karln?24/7 kan ju inte räcka till  :ahh:

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

aasoiskawbeach

Visar ju bara att överklassen aldrig jobbar,bara en massa bling bling,ser säkert skit bra ut för vissa i djursholm,själv är man en fabriksarbetare och jävligt stolt för det,kanske jag kan gå i pension när jAg blir 75 hehe, detta var skrivit med ironi,och tog en öl för att få klart. Dock är jag factoryworker

post-4415-1374307948,43_thumb.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Badat Kevin i kökshon, han älskar att bada och blötte ner hela köket med sitt plaskande.

Lillkrabban har duschat men Gorocco få ni aldrig ren.

 

post-3468-0-90030100-1374308654.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Så är det idag... En vit lördags los :-) är mumma för en gammal hängpung.Sticker du till Bkk på måndag ?

Japp, tror min flight går runt kl 10 från HKG, du kommer på torsdag?

Link to comment
Dela på andra sajter

Japp, tror min flight går runt kl 10 från HKG, du kommer på torsdag?
Yes , runt 16 tiden tippar jag på.

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Latar mig i hammocken

post-3356-1374337174,57_thumb.jpg

Enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

Latar mig i hammocken

post-3356-1374337174,57_thumb.jpg

Enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618

Äter

post-3485-0-95110200-1374338110.jpg

och kollar på MPR

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Just hemkommen från en tjugomilarunda på 70-vägar, lagom mör i kroppen...

 

Härlig premiär för att lära känna nya hojen.

 

Jag tror jag är kär! :)

I en brutal liten Italiensk apa som mullrar värre än Thor, men så betyder också Tuono åska..

 

Ändrades av Wwax
Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...