Bhellop Inlagd September 26, 2014 Dela Inlagd September 26, 2014 Nu är Örebro och Arboga avklarade på väg mot hufudstaden Hufudstan = Västerås? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd September 27, 2014 Dela Inlagd September 27, 2014 Hm??? Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd September 27, 2014 Dela Inlagd September 27, 2014 En sväng till Då det fattades en säkerhetsdetalj fick jag låna frugans verktyg för att klara fingrarna. Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd September 27, 2014 Dela Inlagd September 27, 2014 Sjunger ha den äran just nu. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd September 27, 2014 Dela Inlagd September 27, 2014 Sjunger ha den äran just nu. En dag för tidigt min herre Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd September 27, 2014 Dela Inlagd September 27, 2014 Kul med kö Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd September 27, 2014 Dela Inlagd September 27, 2014 Lite grilla o pilsner sitter aldrig fel. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lennart Alfredsson Inlagd September 27, 2014 Dela Inlagd September 27, 2014 Sitter och kollar när min Nina jagar Somalier på gården[emoji4] Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd September 27, 2014 Dela Inlagd September 27, 2014 I år har det vart lite slött med veden, kom över 2 m3 kluven och torr björkved igår, så det är staplat å klart nu Sen gick jag in och tog hand om några äpplen, fast det går inte åt så många till en äppelkaka kaffe å kaka starxt sen får man väl börja med lite kvällsmat kanske Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd September 27, 2014 Dela Inlagd September 27, 2014 jag har skalat potatisen dagen till ära... o frugan pillar lite räkor! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
smaland Inlagd September 27, 2014 Dela Inlagd September 27, 2014 jag har skalat potatisen dagen till ära... IMG_4226.JPG o frugan pillar lite räkor! IMG_4225.JPG Pin är alltid lika glad. Trevlig middag [emoji2] BAJEN 4-EVER Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
KaiserBlood Inlagd September 27, 2014 Dela Inlagd September 27, 2014 Sitter och kollar när min Nina jagar Somalier på gården[emoji4] Haha.när jag var liten spelade vi kula på lördagarna We're just two lost souls swimming in a fish bowl year after year Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd September 27, 2014 Dela Inlagd September 27, 2014 Sitter och kollar när min Nina jagar Somalier på gården[emoji4] Hmm ja vissa i familjen är mer selektiva än andra... Sköt om dej gubbtjyv. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd September 27, 2014 Dela Inlagd September 27, 2014 Lantalover är i stan och kör en barrunda, hittade på han på den nionde stoppet. Soisixtenreunion på Baravara Gävle Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd September 27, 2014 Dela Inlagd September 27, 2014 (ändrad) STOPPA PRESSARNA EXTRA NYHETER Så jag sitter och gråter Det är ju för jävligt att livet är så hårt för en del...Banarne var är du när vi behöver dig http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/article19606622.ab Ändrades September 27, 2014 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd September 28, 2014 Dela Inlagd September 28, 2014 Badrummet städat, PW avklarad nu är det dags för välförtjänt tid med guran This was my life med Megadeth är låten som skall in i skallen och fingrara. Skönt att någon annan har lagt upp lite hjälpmedel på youtube Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jrk Inlagd September 28, 2014 Dela Inlagd September 28, 2014 Badrummet städat, PW avklarad nu är det dags för välförtjänt tid med guran image.jpg This was my life med Megadeth är låten som skall in i skallen och fingrara. Skönt att någon annan har lagt upp lite hjälpmedel på youtube Hoppas grannarna är bakfulla. Med vänlig hälsning jrk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd September 28, 2014 Dela Inlagd September 28, 2014 Hoppas grannarna är bakfulla. Med vänlig hälsning jrk De är säkert supernöjda över att höra mig traggla den låten var betydligt svårare än vad jag trodde så jag får fortsätta en annan dag... tydligt att man inte är någon Yngwie Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd September 28, 2014 Dela Inlagd September 28, 2014 precis ställt in den marinerade lammsteken i ugnen på låg temperatur! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd September 28, 2014 Dela Inlagd September 28, 2014 STOPPA PRESSARNA EXTRA NYHETER Så jag sitter och gråter Det är ju för jävligt att livet är så hårt för en del...Banarne var är du när vi behöver dig http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/article19606622.ab Det är nog ansträngande och springa runt och ge allmosor När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd September 28, 2014 Dela Inlagd September 28, 2014 Vart och lämnat Joel i Älvängen hos sina vänner ska hämta honom vid 6 och köra ner honom till Fjärås Under tiden blir det lite musik När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd September 28, 2014 Dela Inlagd September 28, 2014 Musiksmaken har vi i alla fall gemensamt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd September 28, 2014 Dela Inlagd September 28, 2014 har vart ute och åkt lite, vi blev några st. Så är det naturligtvis Moderniserad flaka med solfångare Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd September 28, 2014 Dela Inlagd September 28, 2014 tagit ut lammsteken. smörjde formen med öländsk rapsolja med smak av backtimjan. o smulade i lite extra timjan. i med rödlök o vitlök. till sist i med butternut squash, lite mer rapsolja, timjan o nymalen svarpeppar. in i ugnen o gotta till sig! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd September 28, 2014 Dela Inlagd September 28, 2014 frugan rensar trattisar.. medans jag har fixat söndagsmiddagen.. lite gott som rostat till sig i ugnen, knaperstekta trattisar o en god gräddsås med marinaden från lammsteken! nu dags att tranchera steken! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu