måne Inlagd September 20, 2014 Dela Inlagd September 20, 2014 OOOooohhh. Det var som jobbigt. Plantera 26 buskar i 100 gradig värme. IMG_1368.jpg IMG_1369.jpg Det var ju bara 25 Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd September 20, 2014 Dela Inlagd September 20, 2014 Det var ju bara 25 När bilden togs, ja. Nu är det ca 60 redan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd September 20, 2014 Dela Inlagd September 20, 2014 Svarar i telefon och mejl samt sms Lade ut pärlan på blocket i går kväll och jävlar vilket sug det verkar vara på en gammal Cheva DSC06706.jpg Ringde nyss en kille från Luleå och skulle ta flyget ner direkt om han fick köpa den men vi får se för det är några före En annons på blocket kan verkligen prova tålamodet. Ja la upp en mobil gör någon månad sedan men efter den 13:e "tjena kompis, du ger mig ett bra pris" så tog jag bort annonsen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd September 20, 2014 Dela Inlagd September 20, 2014 En annons på blocket kan verkligen prova tålamodet. Ja la upp en mobil gör någon månad sedan men efter den 13:e "tjena kompis, du ger mig ett bra pris" så tog jag bort annonsen. Det var just detta jag var livrädd för, när jag la upp V90 an för någon vecka sedan, visst blev jag nästan nedringd, men alla verkade seriösa, och affären var smidigt avklarad nästa dag...Så nu rullar den hos en kvinna i Falun. Jag hade väl kanske tur... Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BBJ Inlagd September 20, 2014 Dela Inlagd September 20, 2014 Frukost morfin Alvedon kaffe! Va en rejäl stukning samt en spricka nu är det bara att ta det sacha! Så går det när man jobbar på egen hand Svampen Hoppas det läker snabbt Mvh BBJ Nytt år - nya möjligheter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd September 21, 2014 Dela Inlagd September 21, 2014 Har just skivat upp, portionerat och förpackat blodpuddingen som jag gjorde igår för infrysning. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thomas001 Inlagd September 21, 2014 Dela Inlagd September 21, 2014 Har just skivat upp, portionerat och förpackat blodpuddingen som jag gjorde igår för infrysning. 001.JPG 002.JPG Ser gott ut! Smakade det lika gott? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd September 21, 2014 Dela Inlagd September 21, 2014 Ser gott ut! Smakade det lika gott? Det blev några saltkorn för mycket, jag gjorde ju misstaget att salta fläsket när jag brynde det. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd September 21, 2014 Dela Inlagd September 21, 2014 Väntar på tåget till Göteborg Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd September 21, 2014 Dela Inlagd September 21, 2014 Sagt hej då till sommaren. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd September 21, 2014 Dela Inlagd September 21, 2014 Klämmer en ipa till fotbollen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd September 21, 2014 Dela Inlagd September 21, 2014 Kände för en Söndags stänkare. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd September 21, 2014 Dela Inlagd September 21, 2014 Fotboll och rödtjut får duga på söndagskvällen, dags att gå och fylla på Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd September 22, 2014 Dela Inlagd September 22, 2014 En styrketår innan flyget till London. Frugan fyller 40 och ville fira den med hennes bror som bor där. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd September 22, 2014 Dela Inlagd September 22, 2014 Svarar i telefon och mejl samt sms Lade ut pärlan på blocket i går kväll och jävlar vilket sug det verkar vara på en gammal Cheva DSC06706.jpg Ringde nyss en kille från Luleå och skulle ta flyget ner direkt om han fick köpa den men vi får se för det är några före Ja jäklar vilket sug det var på en gammal Van som dessutom måste ombesiktas för hög HC och fel Lambdavärde Blev nerringd och massor av mejl och sms Den första som ringde kom och köpte den direkt på lördagsmorgonen. Eftersom den är bildtråd så får det bli några hejdå bilen bilder “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd September 22, 2014 Dela Inlagd September 22, 2014 Eftersom den är bildtråd så får det bli några hejdå bilen bilder Inte ett oga torrt, men du far val se det som steg 2 i flyttplaneringen! Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd September 22, 2014 Dela Inlagd September 22, 2014 Funderar på vad det här är för ställe. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd September 22, 2014 Dela Inlagd September 22, 2014 Funderar på vad det här är för ställe. ImageUploadedByMaipenrai1411401478.167253.jpg Enligt hemsidan är det en bögklubb. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd September 22, 2014 Dela Inlagd September 22, 2014 Skål ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd September 22, 2014 Dela Inlagd September 22, 2014 Enligt hemsidan är det en bögklubb. Ha ha det var därför som svägerskan skrattade när jag tog kortet och inte förklarade varför. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd September 22, 2014 Dela Inlagd September 22, 2014 Gjort ren min air-con i sovrummet. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd September 23, 2014 Dela Inlagd September 23, 2014 Is på rutan och förkyld, jobbar nog hemifrån idag Och tur är väl det Strålande sol i Valbo men enligt ögonblicksrapporten så snöar det inne i Gävle Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd September 23, 2014 Dela Inlagd September 23, 2014 Idag hav jag byggt ett helautomatiskt men tillfälligt (fint thaistuk) bevattningssystem till våra buskar. Ca 150 meter PVC rör som jag borrade 1mm hål i vid varje buske och en timer som styr pumpen. Funkar hur bra som helst tills vi gör det ordentligt. Vattnet är regnvatten ifrån poolhålet som nu innehåller ca 130 kubik med vatten, så det bör räcka ett tag, men har även automatisk påfyllning när det regnar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd September 23, 2014 Dela Inlagd September 23, 2014 Blivit jakla sugen pa klassisk barnmat. Fram med stekpannan blandfars, kryddor lite annat tjofs o vips blir det kottbullar o makaroner till middag! Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd September 23, 2014 Dela Inlagd September 23, 2014 Hemliga stället? Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu