Enis Inlagd September 14, 2014 Dela Inlagd September 14, 2014 Ole dole doff, kinke lane koff Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd September 14, 2014 Dela Inlagd September 14, 2014 Gjort min plikt för att rädda Sverige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jrk Inlagd September 14, 2014 Dela Inlagd September 14, 2014 Gjort min plikt för att rädda Sverige Och i samma andetag fått in Miljöpartiet regeringen och ordnat så bensinen kommer upp rekordhöjder och då kan vi räkna bort Thailandsresor under 25000kr. Tack för kaffet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd September 14, 2014 Dela Inlagd September 14, 2014 Och i samma andetag fått in Miljöpartiet regeringen och ordnat så bensinen kommer upp rekordhöjder och då kan vi räkna bort Thailandsresor under 25000kr. Tack för kaffet. 25000 borde det kostat för 10 år sedan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd September 14, 2014 Dela Inlagd September 14, 2014 Och i samma andetag fått in Miljöpartiet regeringen och ordnat så bensinen kommer upp rekordhöjder och då kan vi räkna bort Thailandsresor under 25000kr. Tack för kaffet. Tyvärr kan an inte rösta bort partier. Hade det gått hade jag varit den första som rösta de bort Miljöpartiet Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd September 14, 2014 Dela Inlagd September 14, 2014 Och i samma andetag fått in Miljöpartiet regeringen och ordnat så bensinen kommer upp rekordhöjder och då kan vi räkna bort Thailandsresor under 25000kr. Tack för kaffet. Nja, nu är det ju faktiskt de som röstar på miljöpartiet, som har möjlighet att få in dessa i en ev. regering... Att taktikrösta efter opinions mätningar, enbart för att stänga ute ett parti känns ganska korkat... Man ska alltid rösta utifrån sin egen övertygelse. Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd September 14, 2014 Dela Inlagd September 14, 2014 25000 borde det kostat för 10 år sedan I dagens penningavärde, var det ungefär så mycket det kostade när jag började resa... Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jrk Inlagd September 14, 2014 Dela Inlagd September 14, 2014 Tyvärr kan an inte rösta bort partier. Hade det gått hade jag varit den första som rösta de bort Miljöpartiet Min övertygelse är att se till vilka regeringsalternativ det finns och vad jag är rädd för ska hända. Nu ska jag titta på schindlers list. Med vänlig hälsning jrk. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd September 14, 2014 Dela Inlagd September 14, 2014 Vinkar av dagens snabbis i Malmö. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd September 14, 2014 Dela Inlagd September 14, 2014 Vinkar av dagens snabbis i Malmö. Jaså du har en i varje hamn som en sann sjöman? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd September 15, 2014 Dela Inlagd September 15, 2014 Vägen gick sönder av 73 lass med fyllning. Regnet hjälpte inte. Så det blev till att laga... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd September 15, 2014 Dela Inlagd September 15, 2014 I dagens penningavärde, var det ungefär så mycket det kostade när jag började resa... Mvh. borje22 Det där med flygbiljettpriser blir man aldrig klok på, betalade 7500 kronor för min första resa som gick till Thailand, Filippinerna och Australien med Philippine Airline 1988. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd September 15, 2014 Dela Inlagd September 15, 2014 Det där med flygbiljettpriser blir man aldrig klok på, betalade 7500 kronor för min första resa som gick till Thailand, Filippinerna och Australien med Philippine Airline 1988. Betalade US$ 205 för min första resa 1999. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd September 15, 2014 Dela Inlagd September 15, 2014 Det där med flygbiljettpriser blir man aldrig klok på, betalade 7500 kronor för min första resa som gick till Thailand, Filippinerna och Australien med Philippine Airline 1988. 8000 med Lufthansa 1994 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd September 15, 2014 Dela Inlagd September 15, 2014 Det där med flygbiljettpriser blir man aldrig klok på, betalade 7500 kronor för min första resa som gick till Thailand, Filippinerna och Australien med Philippine Airline 1988. Bilder på det eller? manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd September 15, 2014 Dela Inlagd September 15, 2014 Bilder på det eller? Kommer till helgen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd September 15, 2014 Dela Inlagd September 15, 2014 Är på väg till raimo för å hjälpa Till med en grej Och fickse nåt nytt. Nu har vi ju zigenare Som går runt på Angereds torg Och nu tjuvåker käringarna en hållplats med sina muggar Både på 9an och 11an.kann ju hoppasde åker Ut snart.Ock likaså chaffisarna som kör här ock dummpar priserna så sss och komp Får lite bättre Likaså När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd September 15, 2014 Dela Inlagd September 15, 2014 Bilder på det eller? Här finns väl lite att titta på- Sida 1 av 31 - Scannade gamla foton, blandat och allt mellan himmel och jord - i kategorin Off Topic: En gammal klassiker jag hade på 80- ... www.maipenrai.se/.../21837-scannade-gamla-foton-blandat-och-allt-mellan- himmel-och-jord/ BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd September 15, 2014 Dela Inlagd September 15, 2014 Väskan snart packad Snart jag med kanske Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd September 16, 2014 Dela Inlagd September 16, 2014 Äter loungefrulle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd September 16, 2014 Dela Inlagd September 16, 2014 Ny lounge, ny frulle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd September 16, 2014 Dela Inlagd September 16, 2014 (ändrad) Äter en kaloribomb till frulle Ändrades September 16, 2014 av svampen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MaiChai Inlagd September 16, 2014 Dela Inlagd September 16, 2014 (ändrad) Sitter på min Changveranda på hotellet i Bensheim, Tyskland. Fast är det verkligen en Changveranda om den inte ligger i Issan eller Thailand? Ändrades September 16, 2014 av MaiChai "It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience""Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson www.destinationasien.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd September 16, 2014 Dela Inlagd September 16, 2014 En kall efter en lång arbetsdag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Duracell Inlagd September 16, 2014 Dela Inlagd September 16, 2014 Jag har designat ett flaggtryck som jag skickade iväg för print för ett tag sen, som ska bli en överrasknings present till mina fotbollskamrater i Bangkok. Nu kom paketet. jag måste säga att jag blev glatt överraskad hur bra trycket blev med tanke på det låga priset, 500:- för 3st flaggor. På bilderna ser flaggtryck och kvalité undermålig ut, men bilderna ljuger. Singhtarua F.C. klubbmärke. Reseberättelser: På resande fot ett steg i olika riktningar 2019, 2018, 2017, 2016, 2015, 2014, 2013, 2012, 2011, 2010, 2001. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu