Jump to content
IGNORERAD

Vad gör du JUST nu? Bildtråd.

mamma bäng fan pappa käng

Recommended Posts

Gjort min plikt för att rädda Sverige

Och i samma andetag fått in Miljöpartiet regeringen och ordnat så bensinen kommer upp rekordhöjder och då kan vi räkna bort Thailandsresor under 25000kr.

Tack för kaffet.

Dela på andra sajter

Och i samma andetag fått in Miljöpartiet regeringen och ordnat så bensinen kommer upp rekordhöjder och då kan vi räkna bort Thailandsresor under 25000kr.

Tack för kaffet.

25000 borde det kostat för 10 år sedan

Dela på andra sajter

Och i samma andetag fått in Miljöpartiet regeringen och ordnat så bensinen kommer upp rekordhöjder och då kan vi räkna bort Thailandsresor under 25000kr.

Tack för kaffet.

Tyvärr kan an inte rösta bort partier. Hade det gått hade jag varit den första som rösta de bort Miljöpartiet

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Dela på andra sajter

Tack för kaffet.

Nja, nu är det ju faktiskt de som röstar på miljöpartiet, som har möjlighet att få in dessa i en ev. regering...

Att taktikrösta efter opinions mätningar, enbart för att stänga ute ett parti känns ganska korkat...

Man ska alltid rösta utifrån sin egen övertygelse.

Mvh. borje222

Dela på andra sajter

25000 borde det kostat för 10 år sedan

I dagens penningavärde, var det ungefär så mycket det kostade när jag började resa...

Mvh. borje222

Dela på andra sajter

Tyvärr kan an inte rösta bort partier. Hade det gått hade jag varit den första som rösta de bort Miljöpartiet

Min övertygelse är att se till vilka regeringsalternativ det finns och vad jag är rädd för ska hända.

Nu ska jag titta på schindlers list.

Med vänlig hälsning jrk.

Dela på andra sajter

Vinkar av dagens snabbis i Malmö.

ena3ave7.jpg

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Dela på andra sajter

I dagens penningavärde, var det ungefär så mycket det kostade när jag började resa...

Mvh. borje22 

Det där med flygbiljettpriser blir man aldrig klok på, betalade 7500 kronor för min första resa som gick till Thailand, Filippinerna och Australien med Philippine Airline 1988.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Dela på andra sajter

Det där med flygbiljettpriser blir man aldrig klok på, betalade 7500 kronor för min första resa som gick till Thailand, Filippinerna och Australien med Philippine Airline 1988.

Betalade US$ 205 för min första resa 1999. :)

Dela på andra sajter

8000 med Lufthansa 1994
Dela på andra sajter

Bilder på det eller?

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Är på väg till raimo för å hjälpa

Till med en grej

Och fickse nåt nytt. Nu har vi ju zigenare

Som går runt på Angereds torg

Och nu tjuvåker käringarna en hållplats med sina muggar

Både på 9an och 11an.kann ju hoppasde åker

Ut snart.Ock likaså chaffisarna som kör här ock dummpar priserna så sss och komp

Får lite bättre

Likaså

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Dela på andra sajter

Bilder på det eller?

Här finns väl lite att titta på-
Sida 1 av 31 - Scannade gamla fotonblandat och allt mellan himmel och jord - i kategorin Off Topic: En gammal klassiker jag hade på 80- ...
www.maipenrai.se/.../21837-scannade-gamla-foton-blandat-och-allt-mellan- himmel-och-jord/

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Dela på andra sajter

Sitter på min Changveranda på hotellet i Bensheim, Tyskland. Fast är det verkligen en Changveranda om den inte ligger i Issan eller Thailand?

post-3473-0-54662200-1410882905_thumb.jp

Ändrades av MaiChai

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Dela på andra sajter

Jag har designat ett flaggtryck som jag skickade iväg för print för ett tag sen, som ska bli en överrasknings present till mina fotbollskamrater i Bangkok.
Nu kom paketet.

post-3887-0-62413800-1410886321.jpg

jag måste säga att jag blev glatt överraskad hur bra trycket blev med tanke på det låga priset, 500:- för 3st flaggor.
På bilderna ser flaggtryck och kvalité undermålig ut, men bilderna ljuger.

post-3887-0-25033500-1410886322.jpg

post-3887-0-84674000-1410886322.jpg

Singhtarua F.C. klubbmärke.

post-3887-0-79522700-1410886486.png

Reseberättelser: På resande fot ett steg i olika riktningar 2019, 2018, 2017, 2016, 2015, 2014, 2013, 2012, 2011, 2010, 2001.

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...