Oregistrerad Inlagd September 11, 2014 Dela Inlagd September 11, 2014 You don't make love in Panama Until you've bought a camera Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd September 12, 2014 Dela Inlagd September 12, 2014 precis lagt två små vildsvinsstekar i en förhoppningsvis god marinad! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd September 12, 2014 Dela Inlagd September 12, 2014 Svettas som en gnu i grävaren. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd September 12, 2014 Dela Inlagd September 12, 2014 Svettas som en gnu i grävaren. Är du osynliga mannen eller är det jag som ser dåligt BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kentan Inlagd September 12, 2014 Dela Inlagd September 12, 2014 Beskådat en upphottad vovve som minst sagt har en ovanlig frisyr! Stackarn blir nog mobbad. Betydligt tuffare var den upphottade folkvagnen som stog och skräpa utanför gymmet idag. Kunde krasst konstatera att man får snyggare brudare med en sådan än att svettas på ett äckligt gym. //K I walked around Pattaya twice, passed 200 people and failed to see a human being. Man bör hushålla med sitt förakt av hänsyn till det stora antalet behövande. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd September 12, 2014 Dela Inlagd September 12, 2014 Har köpt en flaska vin, av udda sort. Mer om det ikväll när den korkas upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd September 12, 2014 Dela Inlagd September 12, 2014 Svettas som en gnu i grävaren. är det du som tagit bilden så sitter du i skuggan o tittar ut över en sjö, så du har nog druckit för många öl o dagdrömt om hur svettigt det skulle vara i den där grävaren! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd September 12, 2014 Dela Inlagd September 12, 2014 är det du som tagit bilden så sitter du i skuggan o tittar ut över en sjö, så du har nog druckit för många öl o dagdrömt om hur svettigt det skulle vara i den där grävaren! Jag tog bilden, men på min rast. Som varade i 2.5 minuter. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd September 12, 2014 Dela Inlagd September 12, 2014 Svettas som en gnu i grävaren. svensk reggad Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd September 12, 2014 Dela Inlagd September 12, 2014 svensk reggad Nä, då hade rasten varit längre. Och påtvingad med jämna, ofta återkommande mellanrum. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd September 12, 2014 Dela Inlagd September 12, 2014 Nä, då hade rasten varit längre. Och påtvingad med jämna, ofta återkommande mellanrum. Tänkte på Sk på armen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd September 12, 2014 Dela Inlagd September 12, 2014 När jag skaffade min JCB traktorgrävare hade man aldrig tid för någon rast, alldeles för kul att få använda våld och dessutom få bra betalt för det. Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd September 12, 2014 Dela Inlagd September 12, 2014 (ändrad) Tänkte på Sk på armen Skånskreggad kanske? Ändrades September 12, 2014 av Surin P3 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd September 12, 2014 Dela Inlagd September 12, 2014 När jag skaffade min JCB traktorgrävare hade man aldrig tid för någon rast, alldeles för kul att få använda våld och dessutom få bra betalt för det. Ja, det är roligt med gräveri. Och ölen efteråt smakar gott. Men lite solsting har jag nog fått. Nåja, två dagar till står jag väl ut. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd September 12, 2014 Dela Inlagd September 12, 2014 o nu åkte köttet in i ugnen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd September 12, 2014 Dela Inlagd September 12, 2014 Svettas som en gnu i grävaren. Skomakare: bliv vid din läst! Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd September 12, 2014 Dela Inlagd September 12, 2014 Skomakare: bliv vid din läst! Ja. Är man grävmaskinist så är man. Oavsett väder. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd September 12, 2014 Dela Inlagd September 12, 2014 Ja. Är man grävmaskinist så är man. Oavsett väder. Mmm dåliga kläder kan du iaf. inte skylla på... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd September 12, 2014 Dela Inlagd September 12, 2014 Mmm dåliga kläder kan du iaf. inte skylla på... Va? Har du smugit i buskarna och sett mina nya, fina grävarbyxor? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd September 12, 2014 Dela Inlagd September 12, 2014 Pris per timme är glädjen Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd September 12, 2014 Dela Inlagd September 12, 2014 ut med stekarna o in med detta i ugnen....visst är det vackert! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kalas Inlagd September 12, 2014 Dela Inlagd September 12, 2014 (ändrad) Svettas som en gnu i grävaren. Kan jag förstå, det saknas ju ett riktigt tillbehör! Rototilt!!! Klart du får svettas då för att få till´att! Ändrades September 12, 2014 av Kalas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd September 12, 2014 Dela Inlagd September 12, 2014 Har köpt en flaska vin, av udda sort. Mer om det ikväll när den korkas upp. Flarra7039.JPG Jo, det blev asså en Governo. Detta finns att läsa på nätet; Governo, Governo, Governo? Sverigepremiär för en röd nyhet från Toscana, gjord på torkade druvor. Det speciella med Governo är att man jäser vinet två gånger. Den första jäsningen sker på vanligt sätt. Till den andra jäsningen tillsätter man ca 20% druvor som man låtit torka direkt på vinrankan så att dom tappar ca 30% av druvjuicen och får en hög koncentration av fruktsocker. Detta ger vinet en massiv, kraftig och kryddig smak med inslag av choklad och solmogna mörka bär med en lång och balanserad avslutning. Efter att jäsningen avslutats så vilar vinet på ekfat innan buteljering. Vinet är till största del gjort på den i Toscana populära sangiovese-druvan, de torkade druvor som används är colorino. Denna druva ger vinet extra hög färgintensitet. Detta är en mycket intressant nyhet för dig som gillar italienska viner – i synnerhet viner gjorda på delvis torkade druvor. ”Il cinghiale sfuggente” betyder ”Det skygga vildsvinet” – i vingårdarna i Toscana dyker de ljusskygga vildsvinen upp på nätterna, just de torkade druvorna till detta vin låter vildsvinen vara. Det var gott. Kostar 99 spänn. Mums! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd September 13, 2014 Dela Inlagd September 13, 2014 Kan jag förstå, det saknas ju ett riktigt tillbehör! Rototilt!!! Klart du får svettas då för att få till´att! Ja, det är mycket lättare med rototilt. Men har aldrig sett en i Thailand. Körde en ny Cat 312 med gripklo och rototilt för många år sen på Högbytorp. Det var som roligt att leta skrot och ha sönder (*host* sortera borde det varit) hushållssaker och bildelar och annat roligt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd September 13, 2014 Dela Inlagd September 13, 2014 Fick låna grannens minigrävare när jag gjorde iordning garageuppfarten för asfaltering för många år sedan Klart kul Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu