Guest Fredman Inlagd September 6, 2014 Dela Inlagd September 6, 2014 Smet ner till gäststugan för att kurera en baksmälla från helvetet med cider och rock 'n roll. Funkar hygglig bara inte frugan kommer på mig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd September 6, 2014 Dela Inlagd September 6, 2014 Diskar Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest JJC Inlagd September 6, 2014 Dela Inlagd September 6, 2014 Just nu saknar jag Thailand och allt jag såg och upplevde där alla mäniskor jag träffade där Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lennart Alfredsson Inlagd September 6, 2014 Dela Inlagd September 6, 2014 Månads träffen i slottskogen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd September 6, 2014 Dela Inlagd September 6, 2014 Just nu saknar jag Thailand och allt jag såg och upplevde där alla mäniskor jag träffade där P1000704.JPGP1000720.JPGP1000721.JPGP1000744.JPG P1010674.JPGP1010713.JPGP1010736.JPGP1010742.JPGP1010743.JPG Jupp, man skall inte gå igenom gamla bilder. Då blir tiden i Sverige låååång. ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd September 6, 2014 Dela Inlagd September 6, 2014 Gäller att ta tillvara på sista sommarvärmen skål 22 grader! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest JJC Inlagd September 6, 2014 Dela Inlagd September 6, 2014 Jupp, man skall inte gå igenom gamla bilder. Då blir tiden i Sverige låååång. Det har inte ens gått en vecka och jag vill tillbaka. bilder är inte äldre än bara någon vecka Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd September 6, 2014 Dela Inlagd September 6, 2014 Tog en tur ut till den stora skogen för att plocka lite lingon/blåbär och kanske någon swamp-usling också Lingonhinken efter 1 timmes idogt plockande Åååå titta vilken stor å fin svamp Åååå där är en till Nej i dalaskogarna är det för torrt för att hitta något ätbart just nu Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd September 6, 2014 Dela Inlagd September 6, 2014 Tog en tur ut till den stora skogen för att plocka lite lingon/blåbär och kanske någon swamp-usling också Lingonhinken efter 1 timmes idogt plockande Falumarkn 2014 012.JPG Åååå titta vilken stor å fin svamp Falumarkn 2014 010.JPG Åååå där är en till Falumarkn 2014 011.JPG Nej i dalaskogarna är det för torrt för att hitta något ätbart just nu Hade en liknande upplevelse i Partille skogarna i morse, bara att ge upp och gå på loppis i stället... Köpte ett fungerande gökur för 25 spänn och en fin Akustisk Washburn Gitarr för 225, dagen vart rätt bra ändå! Att jag bara spenderade 5 timmar med att jobba, kändes som semester! MVH Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd September 6, 2014 Dela Inlagd September 6, 2014 Det har inte ens gått en vecka och jag vill tillbaka. bilder är inte äldre än bara någon vecka Suttit i somras och sorterat bilder från jan-apr. Och det var lika illa. Tror inte tiden spelar nån roll, men att jag drar om nån vecka hjälper. Tja i 3 månader i alla fall sen är jag tebax. ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd September 7, 2014 Dela Inlagd September 7, 2014 Vilar mig på Långbro värdshus. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd September 7, 2014 Dela Inlagd September 7, 2014 Kollar lite CHL Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rillex Inlagd September 7, 2014 Dela Inlagd September 7, 2014 Köpte en Bose högtalare på blocket så man kan "störa" ordentligt på semestern. Sen lite godis så man får en lättare sockerchock. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd September 7, 2014 Dela Inlagd September 7, 2014 (ändrad) Strängat upp en ukulele, fan vad hårdspelad den var. Funderar på att sänka strängarna (stallet) lite eller om det går att stämma ner fanstyget en aning. Lite kul att man kunde stämma den på i alla fall 3 sätt, men jag valde a,d,f#,b eftersom boken utgår ifrån att jag stämt så. 4 strängar måste ju vara lättare att lära sig än 6 strängar. Men mina fingertoppar gillar inte alls avståndet ner till greppbrädan, blir väl att döpa om mig till "bleeding fingers" om jag inte hittar på nåt smart. Men jag får väl det jag betalar för. En riktig (läs dyr) är nog mer lättspelad för fingertopparna i alla fall. EDIT: fan det var ju en bildtråd.. Tog några snabba bilder på fanstyget. Resväska och allt är införskaffat till det lilla plågoriset Och en bok med en CD och en DVD så jag kan höra hur det egentligen skall låta Funderar på att bränna skiten just nu. Ändrades September 7, 2014 av kitungmakmak ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lenno Inlagd September 7, 2014 Dela Inlagd September 7, 2014 Laddar inför US Open- dubbeln som startar strax. Every saint has a past and every sinner has a future. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd September 7, 2014 Dela Inlagd September 7, 2014 Morsar pa Maane som syns for forsta gg pa lange, Mjolkis pare! Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd September 7, 2014 Dela Inlagd September 7, 2014 Tog en tur ut till den stora skogen för att plocka lite lingon/blåbär och kanske någon swamp-usling också Lingonhinken efter 1 timmes idogt plockande Falumarkn 2014 012.JPG Åååå titta vilken stor å fin svamp Falumarkn 2014 010.JPG Åååå där är en till Falumarkn 2014 011.JPG Nej i dalaskogarna är det för torrt för att hitta något ätbart just nu Fan du hade för lite soppa i tanken... Jag var ju i Svenstavik i veckan, å helt ärligt: jag har aldrig sett så mkt. Lingon i mitt liv.. Å idag plockade Aya två kassar gulingar på en timme... Fast de va ju i Enköping. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mangokid Inlagd September 7, 2014 Dela Inlagd September 7, 2014 Dart-tavlan har förärats en egen plats i garaget.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd September 7, 2014 Dela Inlagd September 7, 2014 Väntar på partiledarduellen. Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd September 7, 2014 Dela Inlagd September 7, 2014 Väntar på partiledarduellen. IL vs TV? Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd September 7, 2014 Dela Inlagd September 7, 2014 Väntar på partiledarduellen. Herregud.. Den såg du för tio år sedan, två lögnare som kastar skit på varandra. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd September 7, 2014 Dela Inlagd September 7, 2014 (ändrad) Just tittat färdigt på Wargames. Såg den när den kom ut åxå, men då på bio. Den är faktiskt inte så jäkla dålig, med tanke på när den filmades. Här är själva datorn som en dator ska se ut på film. Och såklart slutet. Så jäkla bra.. *snyft* sådana filmer kommer nog inte igen. Ändrades September 7, 2014 av kitungmakmak ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd September 8, 2014 Dela Inlagd September 8, 2014 Förberedelser att sandbocka ett plaströr vilket måste vara mycket lättare än att sandbocka ett järnrör men först måste sanden torka. 004.JPG Nu är röret tillbockat och ditsatt, var totalt stopp i köksavloppet när jag kom från Sverige så det var bara att hugga fram. Har sagt till familjen att hälla stekoljan i flaskor och inte i diskbänksvasken men det glöms ju bort. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krallas Inlagd September 8, 2014 Dela Inlagd September 8, 2014 Packar väskan.. För idag bär det av mot Thailand.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krallas Inlagd September 8, 2014 Dela Inlagd September 8, 2014 på O'Learys enligt min tradition. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu