svampen Inlagd Augusti 28, 2014 Dela Inlagd Augusti 28, 2014 Frukost & svamprensning! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd Augusti 28, 2014 Dela Inlagd Augusti 28, 2014 Tvättstugedags, bara runt sju ikeapåsar fulla. Sex maskiner är nu igångsatta. Tur att man kom en timma tidigare och kunde ta återstoden på tiden på dessa sex maskiner. Annars har vi bara två. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Augusti 28, 2014 Dela Inlagd Augusti 28, 2014 Tog ut en semesterdag idag eftersom bilen skulle på felsökning. Någon vidare semester har det inte blivit ännu, en PW, ett pass på gymmet, kört ett par maskiner med tvätt och slängt ihop en lunch. Nu hoppas jag bara att salladen smakar gott och att bilen snart är klar. Skall bli skönt att jobba imorgon igen... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Augusti 28, 2014 Dela Inlagd Augusti 28, 2014 Tog ut en semesterdag idag eftersom bilen skulle på felsökning. Någon vidare semester har det inte blivit ännu, en PW, ett pass på gymmet, kört ett par maskiner med tvätt och slängt ihop en lunch. Nu hoppas jag bara att salladen smakar gott och att bilen snart är klar. Skall bli skönt att jobba imorgon igen... image.jpg Om nu kom samtalet att bilen är klar. Den har läckt in vatten när det har regnat kraftigt senaste veckorna och eftersom den nyss har varit med om en liten sammanstötning så tyckte jag att det fanns ett eventuellt samband. Det kunde absolut inte hänga ihop enligt märkesverkstaden, men om den är halvdåligt limmad och i samband med en kollision så förvärras det och läckage startar försökte jag - Icke!! ingen möjlighet! Nu är bilen i vilket fall klar, de tog loss rutan som inte var limmad över huvudtaget i ovankant (missat primern?), har varit så sedan den var ny (2009), och visst det fanns väl kanske eventuellt en liten möjlighet att det blivit sämre vid kollisionen. Åtgärd: byte av ruta Kostnad: gratis Nu är det bara att ta en promenad och hämta ut vrålåket, numera med ren framruta och 0 stenskott Skall passa på att boka en helrekond med lackförsegling, glasförsegling och textilimpregnering idag också! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd Augusti 28, 2014 Dela Inlagd Augusti 28, 2014 (ändrad) Funderar på att stänga ner nordea kontona helt. 0,0% ränta på det ena och 0,05% på det som är "bra". Ska se om jag inte kan få ICA-banken att förbarma sig över att göra jobbet. Men det var ju ett jäkligt lätt kontonummer (personnummret) att komma ihåg så den har liksom fått leva vidare pga av det och att jag har gillat att ha 2 banker/kort. Men nu har jag ju 4 så jag kanske skall göra mig av med ett i alla fall. ICA tog jag ju pga uttagsavgiften utanför EU, eller avsaknaden därav. Dom 20kr/månad det kostar att ha kortet tjänar jag igen på 1 uttag i Thailand jämfört med dom andra korten. Ska bara kolla insättningsgaranti osv. på ICA så jag inte hoppar i galen tunna. Fast dom lär ju inte konka i första taget... Ändrades Augusti 28, 2014 av kitungmakmak ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kentan Inlagd Augusti 28, 2014 Dela Inlagd Augusti 28, 2014 Varit ner på stranden kollat efter dödsmaneter Ingen här.. Och ingen där... Tröttnar på stranden och tar en havrekaka och macka istället medans inväntar kvällens övningar... //K I walked around Pattaya twice, passed 200 people and failed to see a human being. Man bör hushålla med sitt förakt av hänsyn till det stora antalet behövande. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Augusti 28, 2014 Dela Inlagd Augusti 28, 2014 Funderar på att stänga ner nordea kontona helt. 0,0% ränta på det ena och 0,05% på det som är "bra". Ska se om jag inte kan få ICA-banken att förbarma sig över att göra jobbet. Men det var ju ett jäkligt lätt kontonummer (personnummret) att komma ihåg så den har liksom fått leva vidare pga av det och att jag har gillat att ha 2 banker/kort. Men nu har jag ju 4 så jag kanske skall göra mig av med ett i alla fall. ICA tog jag ju pga uttagsavgiften utanför EU, eller avsaknaden därav. Dom 20kr/månad det kostar att ha kortet tjänar jag igen på 1 uttag i Thailand jämfört med dom andra korten. Ska bara kolla insättningsgaranti osv. på ICA så jag inte hoppar i galen tunna. Fast dom lär ju inte konka i första taget... Här kan du få lite ränta på slantarna GE Money Bank Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Augusti 28, 2014 Dela Inlagd Augusti 28, 2014 Varit ner på stranden kollat efter dödsmaneter Ingen här.. Och ingen där... Tröttnar på stranden och tar en havrekaka och macka istället medans inväntar kvällens övningar... //K Men parasoll fanns det på stranden Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest JJC Inlagd Augusti 28, 2014 Dela Inlagd Augusti 28, 2014 Victoria Peak Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mangokid Inlagd Augusti 28, 2014 Dela Inlagd Augusti 28, 2014 Fuskar ihop en ny arbetsbänk/bord till garaget, passar samtidigt på att rensa garaget från gammalt bråte.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kentan Inlagd Augusti 28, 2014 Dela Inlagd Augusti 28, 2014 Påväg 34 våningar upp! Söta fröken servitris tyckte jag behövde en mango Mojito och jag höll med! Lite soft musik gör denna torsdagskväll helt OK. /K I walked around Pattaya twice, passed 200 people and failed to see a human being. Man bör hushålla med sitt förakt av hänsyn till det stora antalet behövande. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Augusti 28, 2014 Dela Inlagd Augusti 28, 2014 Fuskar ihop en ny arbetsbänk/bord till garaget, passar samtidigt på att rensa garaget från gammalt bråte.. 2014-08-28 14.19.33.jpg 2014-08-28 16.08.05.jpg 2014-08-28 18.16.43.jpg Du glömde att skruva fast en av stödklossarna Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Augusti 28, 2014 Dela Inlagd Augusti 28, 2014 Sitter och jäser efter 2 choritzokorvar med bröd,grabben klämde i sig 3. Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Augusti 28, 2014 Dela Inlagd Augusti 28, 2014 Här kan du få lite ränta på slantarnaGE Money Bank[/size] [/size] Ett bra alternativ, har en slant på sparkonto där med 2,3% ränta och har även ett konto med 12 fria uttag / år, därefter 15kr, dit jag flyttar pengar efter behov när jag reser. Detta kontot ger nog 0,5% vilket iofs kvittar eftersom jag endast har pengar för nästa uttag där. Vill minnas att man även får en hyfsat bra kurs på sina uttag i Thailand, och kort och konton är självklart kostnadsfria. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Robbanthai Inlagd Augusti 29, 2014 Dela Inlagd Augusti 29, 2014 Sitte på baren och väntar tills det är dags för avgång kl 18.00 //Robbanthai It does not matter how slowly you go as long as you do not stop. Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 29, 2014 Dela Inlagd Augusti 29, 2014 Sitte på baren och väntar tills det är dags för avgång kl 18.00 1024px-Ferry_Birka_Princess_20050902.jpg //Robbanthai Ska du åka med den får du ta på dykardräkt “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Augusti 29, 2014 Dela Inlagd Augusti 29, 2014 Fick ett sms från transportledaren ,men det visste ni ju redan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Augusti 29, 2014 Dela Inlagd Augusti 29, 2014 (ändrad) Förbereder mig inför hemmamötet med Brommapojkarna.Alla procedurer måste gås igenom noggrant.Den nyinköpta hoodtröjan måste tas på rätt,ÖSK-flaskan fyllas med is-the och de svartvita skorna måste knytas (höger först)Min svartvita cykel måste kontrollpumpas(för lite luft stör tidsplanen)svarta Lewisjeans och den svartvita piketröjan strykas.Det är inte bara att gå på fotboll.det är att leva fotboll.Forza svartvitt ÖSK Ändrades Augusti 29, 2014 av måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jrk Inlagd Augusti 29, 2014 Dela Inlagd Augusti 29, 2014 Fick ett sms från transportledaren ,men det visste ni ju redan Vi vet,men det är vackert att se på pränt Ha det gott. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Augusti 29, 2014 Dela Inlagd Augusti 29, 2014 Förbereder mig inför hemmamötet med Brommapojkarna.Alla procedurer måste gås igenom noggrant.Den nyinköpta hoodtröjan måste tas på rätt,ÖSK-flaskan fyllas med is-the och de svartvita skorna måste knytas (höger först)Min svartvita cykel måste kontrollpumpas(för lite luft stör tidsplanen)svarta Lewisjeans och den svartvita piketröjan strykas.Det är inte bara att gå på fotboll.det är att leva fotboll.Forza svartvitt ÖSK Tänk om du kunde ta lite bilder på dina procedurer också Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Augusti 29, 2014 Dela Inlagd Augusti 29, 2014 Rör i hop en magisk fredagsgrogg. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Augusti 29, 2014 Dela Inlagd Augusti 29, 2014 Planering(only for the Knas) Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Augusti 29, 2014 Dela Inlagd Augusti 29, 2014 Påväg 34 våningar upp! Söta fröken servitris tyckte jag behövde en mango Mojito och jag höll med! Lite soft musik gör denna torsdagskväll helt OK. /K Detta känns igen.Det kallas STEKARFASONER. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Augusti 29, 2014 Dela Inlagd Augusti 29, 2014 Rör i hop en magisk fredagsgrogg. Har nynäsan kommit hem än Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Augusti 29, 2014 Dela Inlagd Augusti 29, 2014 Rör i hop en magisk fredagsgrogg. Tsss finns ju färdigblandad i mitt barskåp Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu