Surin P3 Inlagd Augusti 26, 2014 Dela Inlagd Augusti 26, 2014 Sjunger karaoke och dricker maltmjölk. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Augusti 26, 2014 Dela Inlagd Augusti 26, 2014 Sjunger karaoke och dricker maltmjölk. Det är väl han med motorcyckeln som vad med när vi var där, och han ringde efter frugan som skjutsa hem oss Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Augusti 26, 2014 Dela Inlagd Augusti 26, 2014 Det är väl han med motorcyckeln som vad med när vi var där, och han ringde efter frugan som skjutsa hem oss Just han. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Augusti 26, 2014 Dela Inlagd Augusti 26, 2014 Just han. Hälsa från pompoi Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pho Inlagd Augusti 26, 2014 Dela Inlagd Augusti 26, 2014 Inte just nu kanske, kameran blir så kladdig om jag ska veva fylla på kott och ta foton samtidigt. Men for en stund sedan tog jag fram Husqvarnan och vevade ihop blandfärs på grisfärs från Tesco Lotus som jag tycker är for grovmalen, lite extra griskott och kycklingfileér 023.JPG 024.JPG 3,5 kg blev det 025.JPG Jag håller med alldeles för grovmalet blir inget gott Så det bästa jag har tagit med mig till Thailand är köttkvarnen. Har ju funderat på att blanda fläsk och kyckling som du men har aldrig blivit av blir det bra och till vad köttfärssås köttbullar biffar ? Mvh Pho Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Augusti 26, 2014 Dela Inlagd Augusti 26, 2014 (ändrad) Jag håller med alldeles för grovmalet blir inget gott Så det bästa jag har tagit med mig till Thailand är köttkvarnen. Har ju funderat på att blanda fläsk och kyckling som du men har aldrig blivit av blir det bra och till vad köttfärssås köttbullar biffar ? Mvh Pho Jag har väl använt färsen till det mesta, Chili con carne, Lasange, Moussaka men mest till biff, Biff a la Lindstrom och icke att forglomma det forträffliga isaanrätten Laab moo/gai. Lycka till med malning och matlagning. Synd att man inte kan få tag på rådjur, for att blanda gris och rådjurskott 50/50 blir jättegott enligt mig. Ändrades Augusti 26, 2014 av stefan5300 BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Augusti 26, 2014 Dela Inlagd Augusti 26, 2014 Jag har väl använt färsen till det mesta, Chili con carne, Lasange, Moussaka men mest till biff, Biff a la Lindstrom och icke att forglomma det forträffliga isaanrätten Laab moo/gai. Lycka till med malning och matlagning. Synd att man inte kan få tag på rådjur, for att blanda gris och rådjurskott 50/50 blir jättegott enligt mig. Vadå inte kan, är du handikappad? Skicka ett PM så ska vi nog lösa det ska du se, ja förutsatt att vi har nån som ska mot dina trakter då förståss. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd Augusti 26, 2014 Dela Inlagd Augusti 26, 2014 Vadå inte kan, är du handikappad? Skicka ett PM så ska vi nog lösa det ska du se, ja förutsatt att vi har nån som ska mot dina trakter då förståss. Har du kommit över lite "road kill", eller känner du någon jägare... Förlåt, kunde ej låta bli... Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Augusti 27, 2014 Dela Inlagd Augusti 27, 2014 Vadå inte kan, är du handikappad? Skicka ett PM så ska vi nog lösa det ska du se, ja förutsatt att vi har nån som ska mot dina trakter då förståss. Hemma i Kalmar är det inga problem med att få tag på rådjur men att fårsla det till obygden är nog lite svårare även om det skulle gå men tack i alla fall. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Augusti 27, 2014 Dela Inlagd Augusti 27, 2014 Hemma i Kalmar är det inga problem med att få tag på rådjur men att fårsla det till obygden är nog lite svårare även om det skulle gå men tack i alla fall. Jag brukar ta med mej till Thailand, men nu dröjer det innan vi ska ner igen. Men jag ska försöka att komma ihåg att kontakta dej innan next time. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Augusti 27, 2014 Dela Inlagd Augusti 27, 2014 Sliter för brödfödan som vanligt Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Augusti 27, 2014 Dela Inlagd Augusti 27, 2014 Sliter för brödfödan som vanligt Den ställningen känns bekant Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lennart Alfredsson Inlagd Augusti 27, 2014 Dela Inlagd Augusti 27, 2014 Fix att svampen från 1 timmas plockning Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Augusti 27, 2014 Dela Inlagd Augusti 27, 2014 Kantarellen rensar o jag tittar på! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Augusti 27, 2014 Dela Inlagd Augusti 27, 2014 Kantarellen rensar o jag tittar på! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 27, 2014 Dela Inlagd Augusti 27, 2014 (ändrad) Sitter ute i svampskogen. Hon var hit med ett lass och jag trodde man skulle få åka hem. Hon försvann igen så någon hemgång blev det inte [emoji6] Ändrades Augusti 27, 2014 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 27, 2014 Dela Inlagd Augusti 27, 2014 Nuuu! Nääää hon försvann igen[emoji30] “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lennart Alfredsson Inlagd Augusti 27, 2014 Dela Inlagd Augusti 27, 2014 Ser att vas and van från gnället spammare trådarna ? Själv tar jag det lugnt och kollar om Abborren är på hugget Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 27, 2014 Dela Inlagd Augusti 27, 2014 Äntligen hemma [emoji106] “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Augusti 27, 2014 Dela Inlagd Augusti 27, 2014 Äntligen hemma [emoji106] Vad är det för likhet mellan Kenneth och hans fru? Jo, båda slår upp... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
navion hispania Inlagd Augusti 27, 2014 Dela Inlagd Augusti 27, 2014 Hemma i Kalmar är det inga problem med att få tag på rådjur men att fårsla det till obygden är nog lite svårare även om det skulle gå men tack i alla fall. Tja før många år sedan hade jag med mig 4 st älg tungor djup frøs dom linda in tidning papper, kärring gjorde lap på dom. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd Augusti 27, 2014 Dela Inlagd Augusti 27, 2014 Nu var det nån dag (år) sen, men jag gick förbi gamla bettan i helgen, vi har haft ganska mycket roligt ihop tigern och jag. Här är förresten en bild på "diskmaskinen" i stugan. Fattar inte varför jag åkte tillbaka till lägenheten, ibland är jag ju onödigt korkad. ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Augusti 27, 2014 Dela Inlagd Augusti 27, 2014 Sitter och funderar hur i helvete jag kunde sitta och heja på MFF Måste vara medicinen Jaja,får sova bort känslan Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Augusti 28, 2014 Dela Inlagd Augusti 28, 2014 Sitter och funderar hur i helvete jag kunde sitta och heja på MFF Måste vara medicinen Jaja,får sova bort känslan Du måste vara allvarligt sjuk krya på dig Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Augusti 28, 2014 Dela Inlagd Augusti 28, 2014 Nu var det nån dag (år) sen, men jag gick förbi gamla bettan i helgen, vi har haft ganska mycket roligt ihop tigern och jag. SDC10604.JPG Här är förresten en bild på "diskmaskinen" i stugan. SDC10608.JPG Fattar inte varför jag åkte tillbaka till lägenheten, ibland är jag ju onödigt korkad. Fyfaan!!!! En sådan kamin hade vi i stugan en gång i tiden. Men den var grå och "bollen" var röd. Grymt fula, ser ut som något som hade andra världskrigen som inspirationskälla när det skapades. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu