Guest Fredman Inlagd Juli 13, 2013 Dela Inlagd Juli 13, 2013 Ser den här skönheten lägga ut från Valdemarsviks hamn Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juli 13, 2013 Dela Inlagd Juli 13, 2013 Ser den här skönheten lägga ut från Valdemarsviks hamn Den var fan fin , är du kvar där nere 2 veckor till ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd Juli 13, 2013 Dela Inlagd Juli 13, 2013 En Stockholm på Virrpannans veranda. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Juli 13, 2013 Dela Inlagd Juli 13, 2013 Sitter på muggen och ska torka mig i röva... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Juli 13, 2013 Dela Inlagd Juli 13, 2013 Den var fan fin , är du kvar där nere 2 veckor till ? Jepps Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Duracell Inlagd Juli 13, 2013 Dela Inlagd Juli 13, 2013 Pysslar och knåpar med eventuella 8-bitars tröjtryck? Reseberättelser: På resande fot ett steg i olika riktningar 2019, 2018, 2017, 2016, 2015, 2014, 2013, 2012, 2011, 2010, 2001. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juli 13, 2013 Dela Inlagd Juli 13, 2013 Jepps Passerar nästa måndag , kanske vi kan ta en en fika på ngn hamnkrog i krokarna , vad som passar dig bäst Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Juli 13, 2013 Dela Inlagd Juli 13, 2013 Passerar nästa måndag , kanske vi kan ta en en fika på ngn hamnkrog i krokarna , vad som passar dig bäst Vi försöker att passa in något. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
La Luna Inlagd Juli 13, 2013 Dela Inlagd Juli 13, 2013 Försöker få i mig första drinken ikväll Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juli 13, 2013 Dela Inlagd Juli 13, 2013 (ändrad) Njuuuuuter på altan Ändrades Juli 13, 2013 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wanchai Inlagd Juli 13, 2013 Dela Inlagd Juli 13, 2013 Räkchips, chilipasta och en bira. Och fint väder. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juli 13, 2013 Dela Inlagd Juli 13, 2013 vart och hämtat joel i Fjärås vart på Bahaus målat yterdörren då stollen har skutit med inebabandy boll på den med jack i lacken som följd. spacklat och målat den vit sen har det vart trädgårdsarbete en ducktig hantverkare hjälper mig med parkett i 5rumm jenni har hoppat falskärm i dag:blink: så det blir väl målninng i morgon i gen har hittat en etta på Eriksberg som jag tycker passar för mina planer 6månader här och 6i Bangsale När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juli 13, 2013 Dela Inlagd Juli 13, 2013 vart och hämtat joel i Fjärås vart på Bahaus målat yterdörren då stollen har skutit med inebabandy boll på den med jack i lacken som följd. spacklat och målat den vit sen har det vart trädgårdsarbete en ducktig hantverkare hjälper mig med parkett i 5rumm jenni har hoppat falskärm i dag:blink: så det blir väl målninng i morgon i gen har hittat en etta på Eriksberg som jag tycker passar för mina planer 6månader här och 6i Bangsale Blire inte trångt att bo med grabben i en enrummare? Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Swift 4X4 Inlagd Juli 13, 2013 Dela Inlagd Juli 13, 2013 Äter buffé på Kinnekulle Gård. God mat, fantastisk utsikt, trevlig sällskap, underbart väder. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 13, 2013 Dela Inlagd Juli 13, 2013 Äter, dricker och surfar på MPR Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juli 13, 2013 Dela Inlagd Juli 13, 2013 Blire inte trångt att bo med grabben i en enrummare? nja vi sover ändå i samma säng ännu men när hann blir 13 får vi nog sära på oss 55555 När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juli 13, 2013 Dela Inlagd Juli 13, 2013 sitter med min älskling å glor på dam em När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest J666 Inlagd Juli 13, 2013 Dela Inlagd Juli 13, 2013 sitter på det här truckstoppet å käkar schnitzel Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juli 13, 2013 Dela Inlagd Juli 13, 2013 (ändrad) Sitter på muggen och ska torka mig i röva... jass du har blomkrukor model större som dass tyckte jag såg nåt liknande på Horn Bach i dag alla medel är tillåtna när nöden så kräver Ändrades Juli 13, 2013 av clion När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juli 13, 2013 Dela Inlagd Juli 13, 2013 Blire inte trångt att bo med grabben i en enrummare? Ho tog med sig grabbarna till Fjärås på landet där har han en 4 åring och en katt ock leka med så i dag är han lyclig när han får leka med sina kompisar jag kommer ju å ha honom freda till söndag det löser sig på nåt sätt får väll i värsta fall köpa några blaskor å läsa i Älvängen 555555 När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
flor Inlagd Juli 13, 2013 Dela Inlagd Juli 13, 2013 Kollat först på spedway, efter att två av Svenskarna blivit ivägkörda i ambulans slog jag över till fotbolls eu damer och där leder vi ju eller dom med 3-0, antar att det är dax att dricka ur song sam med fanta ( som ändå inte var någon höjdare ) och sova så man är förberedd för jungelen i morgon. bor i Korat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
flor Inlagd Juli 13, 2013 Dela Inlagd Juli 13, 2013 Jaha nu hittade jag DTM från tidigare i dag som jag inte sett och efter som att sangsomfanta kanske inte smakar så dumt så blir jag nog vaken att tag till. bor i Korat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Juli 13, 2013 Dela Inlagd Juli 13, 2013 Sitter på säters emda öppna pizzamoj dålig pannkaka å nu snodde dom tallriken okscå Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juli 13, 2013 Dela Inlagd Juli 13, 2013 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd Juli 14, 2013 Dela Inlagd Juli 14, 2013 Väntar på frukosten som Lillkrabban bakar i ugn. Egenplockade blåbär, inte av mig då, i en krämig paj efter recept av Pin (Mille). Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu