ellim63 Inlagd Augusti 21, 2014 Dela Inlagd Augusti 21, 2014 Städar inför vårt bröllop på lördag. All Lycka till er på Er stora Dag! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
scorpio63 Inlagd Augusti 22, 2014 Dela Inlagd Augusti 22, 2014 All Lycka till er på Er stora Dag! Tackar, trist bara att regnet tydligen ska vräka ner hela dagen. En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Augusti 22, 2014 Dela Inlagd Augusti 22, 2014 Tackar, trist bara att regnet tydligen ska vräka ner hela dagen. Regn=Lyckligt äktenskap Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Augusti 22, 2014 Dela Inlagd Augusti 22, 2014 Sitter och glädjs åt svunna LOS tider Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Augusti 22, 2014 Dela Inlagd Augusti 22, 2014 (ändrad) Kommer inte in på jobbet en tragisk olycka har hänt Även svarta Maja var där Ändrades Augusti 22, 2014 av Sam sip sam Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Augusti 22, 2014 Dela Inlagd Augusti 22, 2014 Dricker en kwak efter jobbet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BBJ Inlagd Augusti 22, 2014 Dela Inlagd Augusti 22, 2014 Kommer inte in på jobbet en tragisk olycka har hänt Även svarta Maja var där Hoppas det inte blev dödlig utgång iaf! Mvh BBJ :-| Nytt år - nya möjligheter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Augusti 22, 2014 Dela Inlagd Augusti 22, 2014 Hoppas det inte blev dödlig utgång iaf! Mvh BBJ :-| Tyvärr var det så politivagn var där och hämtade ( svarta Maja ) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 22, 2014 Dela Inlagd Augusti 22, 2014 Meckar ihop en rotfruktsgratäng Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Augusti 22, 2014 Dela Inlagd Augusti 22, 2014 Hoppas det inte blev dödlig utgång iaf! Mvh BBJ :-| Nu har jag fått klarhet ,han hade inte öppnat när dom knacka på dörren vid 11 tiden i dag så han har avlidit under natten ,jag såg bilen i går kväll vid 2230 när jag kom till terminalen , varför det var sådant hemlighetsmäkleri vet jag inte och polisen var där över 2,5 timma Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Augusti 22, 2014 Dela Inlagd Augusti 22, 2014 (ändrad) Fredag och arbetsveckan är borde vara slut, måste tyvärr jobba några timmar imorgon också så då blir det en lugn kväll för mig (grannarna tycker nog inte detsamma ; ) Öppnar med den låt jag troligtvis har spelat flest gånger på mina gitarrer, ändå så kommer jag inte ihåg hela... Att det ser ut som att jag har en onepiece på mig beror på att.jag och Hamnoi har köpt matchande sådana Seek & Destroy - Metallica Sedan stämmer snabbt och enkelt ner till C och kör något för alla gamla syntare.Everything counts med Depeche Mode (eller In Flames) Sedan är det dags för något som kanske Wuttan hade gillat, Only med Anthrax Här är det dags att ta fram skämskudden, vet inte varför jag fortfarande minns små segment av denna låt, har väl syndat i min ungdom Slutligen så blev ett försök med denna gamla fina schlagern Vill rikta ett stort tack till Leo och Jackson som har gjort min fredagskväll riktigt bra! Ändrades Augusti 22, 2014 av mackan33 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd Augusti 22, 2014 Dela Inlagd Augusti 22, 2014 Att det ser ut som att jag har en onepiece på mig beror på att.jag och Hamnoi har köpt matchande sådana Du har en onepiece på för att du och lillpitten har köpt var sin matchande ? Vad gulligt Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kentan Inlagd Augusti 23, 2014 Dela Inlagd Augusti 23, 2014 Bara njuter på världens bästa beach i det riktiga Thailand! //K I walked around Pattaya twice, passed 200 people and failed to see a human being. Man bör hushålla med sitt förakt av hänsyn till det stora antalet behövande. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest jlh66 Inlagd Augusti 23, 2014 Dela Inlagd Augusti 23, 2014 (ändrad) Bara njuter på världens bästa beach i det riktiga Thailand! Vart ligger detta riktiga Thailand? Ändrades Augusti 23, 2014 av jlh66 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kentan Inlagd Augusti 23, 2014 Dela Inlagd Augusti 23, 2014 Vart ligger detta riktiga Thailand? Pattaya såklart //k I walked around Pattaya twice, passed 200 people and failed to see a human being. Man bör hushålla med sitt förakt av hänsyn till det stora antalet behövande. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest jlh66 Inlagd Augusti 23, 2014 Dela Inlagd Augusti 23, 2014 Pattaya såklart //k Jaha va det så enkelt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lk2 Inlagd Augusti 23, 2014 Dela Inlagd Augusti 23, 2014 Pattaya såklart //k Håller med till 100% "Panomies ei paljo puhuu, hän panoo vaan": Rosvoritari. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drik Inlagd Augusti 23, 2014 Dela Inlagd Augusti 23, 2014 Precis sett km-mätaren slå om! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lennart Alfredsson Inlagd Augusti 23, 2014 Dela Inlagd Augusti 23, 2014 Är och besöker HC på.shalgrenska.En ny operation står på programmet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Augusti 23, 2014 Dela Inlagd Augusti 23, 2014 Är och besöker HC på.shalgrenska.En ny operation står på programmet Va fan.. berätta mera då!! manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Augusti 23, 2014 Dela Inlagd Augusti 23, 2014 Är och besöker HC på.shalgrenska.En ny operation står på programmet Kan du inte lägga denna infon i hans HK tråd iaf. Här hör d manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 23, 2014 Dela Inlagd Augusti 23, 2014 Smäller i mig en ägg och kaviarmacka Ansjovismackan är redan i magen Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Augusti 23, 2014 Dela Inlagd Augusti 23, 2014 Drog iväg på en liten semester. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Augusti 23, 2014 Dela Inlagd Augusti 23, 2014 Fattas några, strular. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Augusti 23, 2014 Dela Inlagd Augusti 23, 2014 Den här står redo. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu