andrejsdenruskige Inlagd Augusti 16, 2014 Dela Inlagd Augusti 16, 2014 Leilani pizza till middag, salladen där var himmelsk. Men det var ju på 80-talet jag testade senast. Annars är kalles ovanför väster om polisen ganska generösa med portionerna (men det var åxå ett tag sen). Superskrov som du käkar där med extra räksallad kan vara en utmaning för dom flesta. Och Svelins gick ner sig när gubben slutade och sonen tog över så det är nog bara IKEA kvar om ingen av dom ovan duger. Tror inte att Kalles existerar längre. En 200g ostburgare på Svelles med endast salt, peppar och lök var en klassiker. På lördagskvällar kunde man spana in p-rulle på TV1000 medans man käkade. Haha, vilken lirare han var. Salladen på leilani har inte förändrat sig ett dugg. Minnen kom tillbaka idag. Jäla gött! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Augusti 16, 2014 Dela Inlagd Augusti 16, 2014 förbannade kräftor nu börjar det rätta till sig! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nbg Inlagd Augusti 16, 2014 Dela Inlagd Augusti 16, 2014 Lördags tur Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Seaserpent Inlagd Augusti 17, 2014 Dela Inlagd Augusti 17, 2014 På bussen till Göteborg, stoppade precis i Tanumshede, en riktig byhåla i Bohuslän. I must offer apologies to the Panda Channel. The more I think about it, well it truly was the most intellectually stimulating channel in Thailand. www.seaserpent.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Augusti 17, 2014 Dela Inlagd Augusti 17, 2014 Lördags turImageUploadedByMaipenrai1408200751.725114.jpg Jäkligt fin 748a är det original rova i den.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 17, 2014 Dela Inlagd Augusti 17, 2014 Funderar på om jag skall slå till "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nbg Inlagd Augusti 17, 2014 Dela Inlagd Augusti 17, 2014 Jäkligt fin 748a är det original rova i den.. FF tackar 748R #279. Stort sett bara avgas systemet samt fram dämparna som är uppgraderade. + lite kolfiber. Funderar på att kasta på Dymag eller BST kolfiber fälgar Hittar jag en 996R så vill jag slå till Mvh Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 18, 2014 Dela Inlagd Augusti 18, 2014 Satte precis damerna på bussen för en shoppingtur "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thomas001 Inlagd Augusti 18, 2014 Dela Inlagd Augusti 18, 2014 Funderar på om jag skall slå till Fråga vad en drömfångare kostar. Har alltid drömt om en sådan! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 18, 2014 Dela Inlagd Augusti 18, 2014 Fråga vad en drömfångare kostar. Har alltid drömt om en sådan! De var inte dyra om man googlade http://www.amuletten.net/sv/129-dromfangare /enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Augusti 18, 2014 Dela Inlagd Augusti 18, 2014 (ändrad) Studerar frun Ändrades Augusti 18, 2014 av måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Augusti 18, 2014 Dela Inlagd Augusti 18, 2014 Bastar, å så kunna jau ente låta bli... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Seaserpent Inlagd Augusti 19, 2014 Dela Inlagd Augusti 19, 2014 Spanar ut över Strömstads hamn. I must offer apologies to the Panda Channel. The more I think about it, well it truly was the most intellectually stimulating channel in Thailand. www.seaserpent.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Augusti 19, 2014 Dela Inlagd Augusti 19, 2014 Testar burkar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Augusti 20, 2014 Dela Inlagd Augusti 20, 2014 DSC00006.JPG Studerar frun Va har hon på hövet Hälsa henne När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Augusti 20, 2014 Dela Inlagd Augusti 20, 2014 Va har hon på hövet Hälsa henne Hon börjar ju bli till åren så vissa nyanser måste justeras Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Augusti 20, 2014 Dela Inlagd Augusti 20, 2014 Hon börjar ju bli till åren så vissa nyanser måste justeras Trodde de togs med pincett När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Augusti 20, 2014 Dela Inlagd Augusti 20, 2014 Trodde de togs med pincett I den åldern är det häcksax som gäller Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Augusti 20, 2014 Dela Inlagd Augusti 20, 2014 Nu bär det iväg till E-tuna och heja på våra stolta krigare ÖSK.Hoppas jag är lika glad när jag återkommer runt 22.30-tiden Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 20, 2014 Dela Inlagd Augusti 20, 2014 Tar en stödvila på altanen "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Augusti 21, 2014 Dela Inlagd Augusti 21, 2014 I den åldern är det häcksax som gäller Du e för go När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Augusti 21, 2014 Dela Inlagd Augusti 21, 2014 Kör en liten omväg för här fick man inte köra Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd Augusti 21, 2014 Dela Inlagd Augusti 21, 2014 Kör en liten omväg för här fick man inte köra Undrade just om du fick en ofrivillig semester eller om du körde över Svinesund istället för Örje, när jag läste att dom stängt vägen vid Kristinehamn Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest jlh66 Inlagd Augusti 21, 2014 Dela Inlagd Augusti 21, 2014 Kör en liten omväg för här fick man inte köra Jag ser att jag kom lite senare än du,undrar om Volvon står helt under ytan nu? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
scorpio63 Inlagd Augusti 21, 2014 Dela Inlagd Augusti 21, 2014 Städar inför vårt bröllop på lördag. En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu