stefan5300 Inlagd Augusti 10, 2014 Dela Inlagd Augusti 10, 2014 Sitter på en kvaliterskrog Faan, dricker du blodiga Märit på en Söndag. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Augusti 10, 2014 Dela Inlagd Augusti 10, 2014 Inte bara kattvakt för tillfället utan även hundvakt som är rätt så betungande Söta homohundar BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Augusti 10, 2014 Dela Inlagd Augusti 10, 2014 Faan, dricker du blodiga Märit på en Söndag. Var i går he he Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nbg Inlagd Augusti 10, 2014 Dela Inlagd Augusti 10, 2014 (ändrad) Häagen och Macallan i loungen Ändrades Augusti 10, 2014 av nbg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 11, 2014 Dela Inlagd Augusti 11, 2014 Tittar på napoli - psg "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Augusti 13, 2014 Dela Inlagd Augusti 13, 2014 Väntar på ett "klipp" Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nbg Inlagd Augusti 13, 2014 Dela Inlagd Augusti 13, 2014 Vino tinto på Hyatt i Hamburg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Augusti 14, 2014 Dela Inlagd Augusti 14, 2014 Hittade ett par shorts i garderoben som var sönder i grenen Så det var bara att ta fram syskrinet och sätta igång och tråckla, tur att jag fick vara med på några syslöjdslektioner i skolan, Men resultatet blev ju sisådär, så några fler lektioner hade nog inte varit så dumt, men vafan det är väl ingen som ska glo mig i de nedre regionerna. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd Augusti 14, 2014 Dela Inlagd Augusti 14, 2014 (ändrad) Gått igenom kapitel 11, fouriertransformer och spektrumanalys (Kapitel 11)... Trodde inte det kunde bli värre förrän jag vände blad (hur man nu gör det på en PDF) kom till kapitel 12... Nu är det nära att jag ger upp... FFT läste jag om i skolan, men detta verkar vara nåt från Engelsk/Japansk neuroteknik som jag verkligen inte var så sugen på att lära känna. Var det verkligen så här svårt i plugget, jag kommer ihåg det som en lycklig tid... Ändrades Augusti 14, 2014 av kitungmakmak ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Robbanthai Inlagd Augusti 14, 2014 Dela Inlagd Augusti 14, 2014 Rensar dagens svamp ? skörd. It does not matter how slowly you go as long as you do not stop. Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Augusti 15, 2014 Dela Inlagd Augusti 15, 2014 precis ställt in en paj med äpplen av sorten transparente blanche i ugnen sötad/smaksatt med kanel o muscovadosocker! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Augusti 15, 2014 Dela Inlagd Augusti 15, 2014 Precis tagit ut Potatisgratängen gjort sallad tänt grillen öppnat en Burk! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Augusti 15, 2014 Dela Inlagd Augusti 15, 2014 Precis tagit ut Potatisgratängen gjort sallad tänt grillen öppnat en Burk! grillen kommer fram i morgon i dag blir det kräftor! trevlig helg till dig o frugan! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Augusti 15, 2014 Dela Inlagd Augusti 15, 2014 grillen kommer fram i morgon i dag blir det kräftor! trevlig helg till dig o frugan! Same Same ät nu inte för många kräftor så Du & Frugan blir bakis tommolow??? Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Augusti 15, 2014 Dela Inlagd Augusti 15, 2014 precis ställt in en paj med äpplen av sorten transparente blanche i ugnen sötad/smaksatt med kanel o muscovadosocker! Klockan 1730 är jag på nya truckstop ta med en pajbit bjuder jag på kaffe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Augusti 15, 2014 Dela Inlagd Augusti 15, 2014 Sitter i bilen. På väg till HPDA Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Augusti 15, 2014 Dela Inlagd Augusti 15, 2014 Sitter i bilen. På väg till HPDA Ser fram emot sågverksbilder he he. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd Augusti 15, 2014 Dela Inlagd Augusti 15, 2014 (ändrad) Sitter i bilen. På väg till HPDA Leilani pizza till middag, salladen där var himmelsk. Men det var ju på 80-talet jag testade senast. Annars är kalles ovanför väster om polisen ganska generösa med portionerna (men det var åxå ett tag sen). Superskrov som du käkar där med extra räksallad kan vara en utmaning för dom flesta. Och Svelins gick ner sig när gubben slutade och sonen tog över så det är nog bara IKEA kvar om ingen av dom ovan duger. Ändrades Augusti 15, 2014 av kitungmakmak ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Augusti 15, 2014 Dela Inlagd Augusti 15, 2014 Ser fram emot sågverksbilder he he. jaaaa, hur gick det med bilderna från sågverket. Har väntat på detta i över ett år nu, Andrejs kan man inte lita på! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Augusti 16, 2014 Dela Inlagd Augusti 16, 2014 Same Same ät nu inte för många kräftor så Du & Frugan blir bakis tommolow? ?? förbannade kräftor Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Augusti 16, 2014 Dela Inlagd Augusti 16, 2014 förbannade kräftor Det är inte kräftona,det är konsten att inte dricka spadet Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Augusti 16, 2014 Dela Inlagd Augusti 16, 2014 (ändrad) jaaaa, hur gick det med bilderna från sågverket. Har väntat på detta i över ett år nu, Andrejs kan man inte lita på! Ett bidrag. Kontorsbyggnad. [emoji12] Ändrades Augusti 16, 2014 av andrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Augusti 16, 2014 Dela Inlagd Augusti 16, 2014 Ett bidrag. Kontorsbyggnad. [emoji12] Se på fan.Den som väntar på något gott... PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Augusti 16, 2014 Dela Inlagd Augusti 16, 2014 Tar en gudomlig Gänstaller Breu på Akkurat nu. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Augusti 16, 2014 Dela Inlagd Augusti 16, 2014 Nu blir det musslor, pilsnerbricka och Westmalle dubbel. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu