Sam sip sam Inlagd Augusti 9, 2014 Dela Inlagd Augusti 9, 2014 Tänkte inmundiga lite mat och dryck i goda vänners sällskap Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Augusti 9, 2014 Dela Inlagd Augusti 9, 2014 Man har inte roligare än man tar med sig! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd Augusti 9, 2014 Dela Inlagd Augusti 9, 2014 Så ska en picknick-låda se ut Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd Augusti 9, 2014 Dela Inlagd Augusti 9, 2014 Vattnat i växthuset, och satan vad det växer nu...Även Thai-tomaterna verkar till slut ha kommit igång... Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Augusti 9, 2014 Dela Inlagd Augusti 9, 2014 Sitter på en kvaliterskrog Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Augusti 9, 2014 Dela Inlagd Augusti 9, 2014 Två liters eller tre liters? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Augusti 9, 2014 Dela Inlagd Augusti 9, 2014 Sitter på en kvaliterskrog Kvalitetskrog, konstaterar jag. Enligt rykten så är det inte bara ketchupen som håller yttersta kvalitet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Augusti 9, 2014 Dela Inlagd Augusti 9, 2014 Kvalitetskrog, konstaterar jag. Enligt rykten så är det inte bara ketchupen som håller yttersta kvalitet Allt är kvalité [emoji3][emoji3][emoji3] Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drik Inlagd Augusti 9, 2014 Dela Inlagd Augusti 9, 2014 Sitter på en kvaliterskrog Har denna krog lite Dallas feeling? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Augusti 9, 2014 Dela Inlagd Augusti 9, 2014 Har denna krog lite Dallas feeling? Ja Sue-ellen samma ägare som till cliffan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drik Inlagd Augusti 9, 2014 Dela Inlagd Augusti 9, 2014 Ja Sue-ellen samma ägare som till cliffan Har bott här upp i Huvudstaden nu i fem år och har ännu inte besökt dessa ställen! Får ta mig i kragen o gå dit snart. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd Augusti 9, 2014 Dela Inlagd Augusti 9, 2014 (ändrad) Allt är kvalité [emoji3][emoji3][emoji3] Det var nog formuleringen "Sitter på en kvaliterskrog" som fångade lite av vårat intresse... Vissa har redan sport om ketchup-behållarnas storlek men det kan ju finnas andra storlekar att ta i beaktande, kupor eller stop är två som direkt poppar upp i skallen trots smulor av knäckebröd tumlar omkring i skallen. En av dessa räknas dock inte (vad jag vet) i liter. Men, jag har inte lärt mig alla vändningar och vinklingar som används på MPR... Så jag kanske famlar i blindo igen. Ändrades Augusti 9, 2014 av kitungmakmak ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Augusti 9, 2014 Dela Inlagd Augusti 9, 2014 Har bott här upp i Huvudstaden nu i fem år och har ännu inte besökt dessa ställen! Får ta mig i kragen o gå dit snart. Hör av mig nästa gång [emoji3] Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jrk Inlagd Augusti 9, 2014 Dela Inlagd Augusti 9, 2014 (ändrad) Sitter på en kvaliterskrog Kvaliterskrog som har ketchup låt mig tvivla,nej förlåt 33an gapskratta menar jag.Förlåt men kvalite och ketchup not same.Mvh jrk Ändrades Augusti 9, 2014 av jrk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Augusti 10, 2014 Dela Inlagd Augusti 10, 2014 (ändrad) Kvaliterskrog som har ketchup låt mig tvivla,nej förlåt 33an gapskratta menar jag. Förlåt men kvalite och ketchup not same. Mvh jrkTror att du blandar ihop kvalitetskrog och gourmetkrog. Självklart passar det inte med ketchup på belugakaviar. Det har öppnat en rad nya hamburgerrestauranger som mal sin egen färs och gör sina egna hamburgare. Lilys burger, Flippin burger och Bun meat Bun för att nämna några riktiga kvalitetsrestsuranger där det vore en synd att inte servera ketchup. Ändrades Augusti 10, 2014 av Fredman Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Augusti 10, 2014 Dela Inlagd Augusti 10, 2014 Dricker morgonkoppen & kollar in frugan som börjat förbereda dagens mat grönsak/kycklinggryta & lis Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
flor Inlagd Augusti 10, 2014 Dela Inlagd Augusti 10, 2014 Frugan har åkt på jobb,tar mig en <<<<<<<<<<<<<<<<sofiero, i eftermiddag blir der crusing här i Älvdalen, alla är så klart välkommna (även Mooooooooooooooritz), hur många vackra bilar som helst här nu. bor i Korat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Augusti 10, 2014 Dela Inlagd Augusti 10, 2014 Tvätt stugan väntar När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd Augusti 10, 2014 Dela Inlagd Augusti 10, 2014 En bira i poorn! mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Augusti 10, 2014 Dela Inlagd Augusti 10, 2014 Inte bara kattvakt för tillfället utan även hundvakt som är rätt så betungande Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 10, 2014 Dela Inlagd Augusti 10, 2014 Några frön utslängda i landet för någon månad sedan. Tja det verkar bli några stycken "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jrk Inlagd Augusti 10, 2014 Dela Inlagd Augusti 10, 2014 Inte bara kattvakt för tillfället utan även hundvakt som är rätt så betungande Hundar?Säker på att det inte är tjocka marsvin?Tänker att Katten är nära. Mvh Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 10, 2014 Dela Inlagd Augusti 10, 2014 marsvin Som är sååååå gott I alla fall i sydamerika “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Augusti 10, 2014 Dela Inlagd Augusti 10, 2014 Hundar?Säker på att det inte är tjocka marsvin?Tänker att Katten är nära. Mvh Dom brukar gå under namnet råttorna och katten syns knappt till när dom är här.Katten tycker inte om dessa 2 alls om man säger det mjukt o försynt. Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 10, 2014 Dela Inlagd Augusti 10, 2014 Gäller att fodra dem väl så de bli feta och goda "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu