Jump to content
IGNORERAD

Vad gör du JUST nu? Bildtråd.


mamma bäng fan pappa käng

Recommended Posts

Vattnar blomster,grönsaker och en o annan stekare

Solrosen slog ut idag

Våa fan håller du på me, var är bussen med gnällfolk som skulle rumla in här idag

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Egentligen ingenting, sedan fick jag se den har och da kom jag ihag vad jag skulle gjort!

 

10390898_10151907622468078_8707952158742

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Tittar på 8 st bilar brinna upp i Brandbergen

 

Det tog deltidsbrandkåren i Ösmo 4 mil bort 30 min att komma dit

 

Brandkåren i Farsta och Tyresö var upptagna av en villabrand i Herrmanstorp

 

Rena kaoset i Stockholm nu på morgonen efter massor av åska och regn

 

post-3404-0-21925200-1407043818_thumb.jp

 

post-3404-0-77487900-1407043833_thumb.jp

 

post-3404-0-90214700-1407043860_thumb.jp

 

post-3404-0-59665600-1407043876_thumb.jp

 

post-3404-0-34095100-1407043894_thumb.jp

 

 

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

Med eller utan manbag? ???

Än så länge så har jag i alla fall lite stolthet kvar, så utan...

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

Tittar på Thai Premier League (derbymatch) mitt favorit lag Singhtarua F.C. möter TOT.
För er som är intresserade är det bara klicka på denna länk nedan.
http://www.rojadirecta.me/goto/sportvivoandres.blogspot.com/p/futandres5.html

post-3887-0-68583900-1407071097_thumb.jp

Reseberättelser: På resande fot ett steg i olika riktningar 2019, 2018, 2017, 2016, 2015, 2014, 2013, 2012, 2011, 2010, 2001.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad gör jag nu?

 

Förra veckan var jag hemma för en infektion i höger axel, kunde inte lyfta arman. Fick hjälp av en thaimassör, kille, som var otroligt duktig.

Vanligtvis brukar det hålla i sig ett par månader minst, mest längre. Men, jag blev av med värken 2 dagar efter behandlingen. Toppen!

 

Men, man ska väl inte vara för glad. Idag gick jag till jobbet som vanligt. Kändes jättebra till klockan 9:15. Då small det i ryggen!     :eyes:   :diablo:

 

Så vad gör jag nu? Jo jag ligger på slafen och funderar över livets orättvisor.

Kiropraktorn har bokat mig i morgon.

 

Godnatt!

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Renderar ett kontorslandskap till ett projekt, vill ha semester igen...

attachicon.gifimage.jpg

 

Ajaj!

 

Tror du behöver dubbla skåp, annars blir det synd om dom som sitter på baksidan av skåpet. Dom får nämligen inte något skåp.

Link to comment
Dela på andra sajter

Är förbannad på p3 för att han bytt plats på inlägg och den som skapade tråden  :nono: det går inte att lära en gammal hund att sitta :fie: blev rörigt.

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Ajaj!

 

Tror du behöver dubbla skåp, annars blir det synd om dom som sitter på baksidan av skåpet. Dom får nämligen inte något skåp.

Ajajaj så fel du tänkte ;) Det är såkallad Z-förvaring med en skjutdörr på varje sida. Dvs halva förvaringen åt varje håll :)

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Ajajaj så fel du tänkte :wink: Det är såkallad Z-förvaring med en skjutdörr på varje sida. Dvs halva förvaringen åt varje håll :)

 

Nja, nu förstår jag inte riktigt.

 

Därför har jag som vanligt gjort et fotorealistiskt konststycke av dn bild.

 

En svart pil som visar baksidan av skåp (nu förutsätter jag att alla skåp är likadant konstruerade). Detta skåp står lite för långt ifrån skrivborden till de stackars krakarna som ska sitta där och jobba. Det kan dessutom vara det som är orsaken att dom inte har visat sig på jobbet den senaste veckan.

 

Två gubbar i blått. Leende på läpparna eftersom dom har lätt och smidig tillgång till sina skåp.

 

Två röda gubbar. Att dom ens har tagit sig på jobb är ett under. Dom har nämligen inget skåp (eftersom jag förutsätter att skåpen är konstruerade som skåpen med svarta pilen)

 

post-3653-0-89771500-1407231627_thumb.jp

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Inte just nu, men för ett par timmar sen for jag in till Sala. Ett smart drag visade det sig att vara då röklukten inte längre märks här hemma efter att ha befunnit sig i rökmolnet...

Link to comment
Dela på andra sajter

Nja, nu förstår jag inte riktigt.

 

Därför har jag som vanligt gjort et fotorealistiskt konststycke av dn bild.

 

En svart pil som visar baksidan av skåp (nu förutsätter jag att alla skåp är likadant konstruerade). Detta skåp står lite för långt ifrån skrivborden till de stackars krakarna som ska sitta där och jobba. Det kan dessutom vara det som är orsaken att dom inte har visat sig på jobbet den senaste veckan.

 

Två gubbar i blått. Leende på läpparna eftersom dom har lätt och smidig tillgång till sina skåp.

 

Två röda gubbar. Att dom ens har tagit sig på jobb är ett under. Dom har nämligen inget skåp (eftersom jag förutsätter att skåpen är konstruerade som skåpen med svarta pilen)

 

attachicon.gifskåp.jpg

Och dom längst till upp till höger har inga skåp alls  :nono:tror jag

Ändrades av måne

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Nja, nu förstår jag inte riktigt.

 

Därför har jag som vanligt gjort et fotorealistiskt konststycke av dn bild.

 

En svart pil som visar baksidan av skåp (nu förutsätter jag att alla skåp är likadant konstruerade). Detta skåp står lite för långt ifrån skrivborden till de stackars krakarna som ska sitta där och jobba. Det kan dessutom vara det som är orsaken att dom inte har visat sig på jobbet den senaste veckan.

 

Två gubbar i blått. Leende på läpparna eftersom dom har lätt och smidig tillgång till sina skåp.

 

Två röda gubbar. Att dom ens har tagit sig på jobb är ett under. Dom har nämligen inget skåp (eftersom jag förutsätter att skåpen är konstruerade som skåpen med svarta pilen)

 

attachicon.gifskåp.jpg

 

Nu skall du inte komma här och förutsätta något... Skåpen med den svarta pilen är vanliga standardskåp med båda dörrarna på samma sida. Kan hålla med om att de står lite långt ifrån men det är ett tidigt utkast.

Övriga skåp är som jag sa Z-förvaringar.

Bifogar en bild på ett liknande, det grå skall föreställa en tygklädd rygg. Som du nu kanske förstår så är det en dörr på varje sida av förvaringen så den räcker till 2 personer

 

post-6130-0-06098700-1407232648_thumb.jp

 

Tar även med en något inzoomad bild, observera att det bara är 1 dörr och 1 handtag synligt på varje förvaring (den andra dörren är på andra sidan :wink: )

 

post-6130-0-85939600-1407232980_thumb.jp

 

Är fruktansvärt imponerad av hur fotorealistiskt det blev när du lade till dina konststycken :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Kom precis hem från en weekend  i Köpenhamn och där hade dom Arne Jacobsen stolar i våra rum.  Otroligt obekväma , men hög raggningsfaktor på kärringarna efter middagen:)

We're just two lost souls swimming in a fish bowl year after year

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Nu skall du inte komma här och förutsätta något... Skåpen med den svarta pilen är vanliga standardskåp med båda dörrarna på samma sida. Kan hålla med om att de står lite långt ifrån men det är ett tidigt utkast.

Övriga skåp är som jag sa Z-förvaringar.

Bifogar en bild på ett liknande, det grå skall föreställa en tygklädd rygg. Som du nu kanske förstår så är det en dörr på varje sida av förvaringen så den räcker till 2 personer

 

attachicon.gif610.JPG

 

Tar även med en något inzoomad bild, observera att det bara är 1 dörr och 1 handtag synligt på varje förvaring (den andra dörren är på andra sidan :wink: )

 

attachicon.gif1300.JPG

 

Är fruktansvärt imponerad av hur fotorealistiskt det blev när du lade till dina konststycken :)

 

Ah, nu ser jag.

Du är inte av den lata typen som skulle göra det enkelt för sig.

Olika skåptyper.

 

Då får jag hoppas att det skåpet med täckt baksida har dubbla förvaringsutrymmen som kompensation för att dom är långt ifrån skrivbordet.

 

 

 

FAN!

Aldrig får man hitta några fel.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Gräsklippningen regnade bort så Fuck Tuesday! Ostmackor och prippen får bli räddningen...

Link to comment
Dela på andra sajter

Är förbannad på p3 för att han bytt plats på inlägg och den som skapade tråden  :nono: det går inte att lära en gammal hund att sitta :fie: blev rörigt.

Är inte förbannad men annars håller jag med du, fattar liksom inte varför ändra på någonting som är bra.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

kitungmakmak

Kikar på en gammal clintan JW för tusan för att rensa skallen från MATLAB.

Cahill U.S. Marshal (1973)

post-11193-0-07434800-1407258222_thumb.j

 

 

EDIT... varifrån kom clintan... Måste var Clion jag tänkte på ;)

Ändrades av kitungmakmak

ทีรัก

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...