Avregistrerad clion Inlagd Augusti 1, 2014 Dela Inlagd Augusti 1, 2014 Käkar frukost... Jaha Stekaren nr 3 När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Augusti 1, 2014 Dela Inlagd Augusti 1, 2014 Väntar på en Chicken Satay Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Augusti 1, 2014 Dela Inlagd Augusti 1, 2014 Ja verkligen då jag inte har ett endaste flytetyg Enis Nä men mor och far När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Augusti 1, 2014 Dela Inlagd Augusti 1, 2014 Då är det inget problem, den är ok, jag svarade utifrån ditt inlägg vart du skrev att den inte var pröjsat Edit; beroende på från vilket datum det står den skall starta i juli och i dag har jag sprungit runt stan för att få en låne nalle först i femman ingen låne nalle sen upp till koppar märra ingen där heller.Kungsgatan 20 nästa annhalt äntligen .Fan man är ju naken när man inte har nån telefon ringa banker och spärra körkorts anmälan spårvagnskortet har inte följt tråden om invandrare utan ut me packet och tiggare Mvh rasisten Nu ska jag ta mig ut till nya varvet och va social och glömma skiten När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd Augusti 1, 2014 Dela Inlagd Augusti 1, 2014 i juli och i dag har jag sprungit runt stan för att få en låne nalle först i femman ingen låne nalle sen upp till koppar märra ingen där heller.Kungsgatan 20 nästa annhalt äntligen .Fan man är ju naken när man inte har nån telefon ringa banker och spärra körkorts anmälan spårvagnskortet har inte följt tråden om invandrare utan ut me packet och tiggare Mvh rasisten Nu ska jag ta mig ut till nya varvet och va social och glömma skiten Nallar har du säkert flera av (i alla fall jag) skaffa ett kontantkort eller tanka upp 100kr på skypeout så kan du ringa från datorn istället om det nu duger. Jo, jag vet att det är en bildtråd men jag har ingen bild från idag. Chattat mest lite med damen i Thailand som jag inte kan placera i ex/oex. ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Augusti 1, 2014 Dela Inlagd Augusti 1, 2014 snart så! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd Augusti 1, 2014 Dela Inlagd Augusti 1, 2014 snart så! Kräftor är ju så jäkla gott. ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 1, 2014 Dela Inlagd Augusti 1, 2014 Tittar på lättklädda damer gammla som unga i sommarvär.en men det gäller ju att hålla sig i skinnet så man inte blir haffad "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Augusti 2, 2014 Dela Inlagd Augusti 2, 2014 Träffade Towe som hastigast Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Augusti 2, 2014 Dela Inlagd Augusti 2, 2014 Träffade 33an på en snabbis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Augusti 2, 2014 Dela Inlagd Augusti 2, 2014 Träffade 33an på en snabbis Hoppsan Helga?? Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Augusti 2, 2014 Dela Inlagd Augusti 2, 2014 Det beror på att vägen är smal och folk (jag) vill inte riskera att bilen dras emot mitträcket. Förstår inte riktigt vad du menar med att bilen dras mot mitträcket , man styr väl mot mitträcket om man nu inte sitter och leker med mobilen samtidigt som man kör förstås . BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Augusti 2, 2014 Dela Inlagd Augusti 2, 2014 (ändrad) "Blingar" bilen med lite mer kromdetaljer Ändrades Augusti 2, 2014 av Tallviking Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 2, 2014 Dela Inlagd Augusti 2, 2014 "Blingar" bilen med lite mer kromdetaljer WP_20140502_14_50_52_Pro.jpg WP_20140802_10_43_50_Pro.jpg Folie eller nya lister? /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Augusti 2, 2014 Dela Inlagd Augusti 2, 2014 Folie eller nya lister? /Enis Lister i rostfritt stål Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Augusti 2, 2014 Dela Inlagd Augusti 2, 2014 Åker tåg med min manbag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Augusti 2, 2014 Dela Inlagd Augusti 2, 2014 Åker tåg utan manbag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Augusti 2, 2014 Dela Inlagd Augusti 2, 2014 Sitter just nu som en stolt nybliven morfar 5:27 i morse och tar igen mig på Thailand Kungsträdgården med en Singha. Härligt att bli morfar.Grattis Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Augusti 2, 2014 Dela Inlagd Augusti 2, 2014 Är o shoppar åt min Kantarell Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Augusti 2, 2014 Dela Inlagd Augusti 2, 2014 Är o shoppar åt min Kantarell Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
conservator Inlagd Augusti 2, 2014 Dela Inlagd Augusti 2, 2014 10-20 på vardagar inte dåligt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Augusti 2, 2014 Dela Inlagd Augusti 2, 2014 Göttar mig lite... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nbg Inlagd Augusti 2, 2014 Dela Inlagd Augusti 2, 2014 Slappar på Ninnan soi 9 med ett par Leo efter en dag på Doi Sutep och Doi pui. På 2 hjul, svett svett! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nbg Inlagd Augusti 2, 2014 Dela Inlagd Augusti 2, 2014 Från Doi pui Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Augusti 2, 2014 Dela Inlagd Augusti 2, 2014 Vattnar blomster,grönsaker och en o annan stekare Solrosen slog ut idag Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu