måne Inlagd Juli 26, 2014 Dela Inlagd Juli 26, 2014 Kan man ringa Månes limousin service då? 24/7-service där Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd Juli 26, 2014 Dela Inlagd Juli 26, 2014 Sitter just nu på sj-tåget norrut med familjen. Fick även med mig en vandringsman. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Juli 26, 2014 Dela Inlagd Juli 26, 2014 Sitter just nu på sj-tåget norrut med familjen. CAM00821.jpg Fick även med mig en vandringsman. CAM00822~01.jpg Jobbigt att packa Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 26, 2014 Dela Inlagd Juli 26, 2014 Sitter just nu på sj-tåget norrut med familjen. CAM00821.jpg Fick även med mig en vandringsman. CAM00822~01.jpg Hur långt skall ni åka? "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juli 26, 2014 Dela Inlagd Juli 26, 2014 Glasspaus förut nu fika paus Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 26, 2014 Dela Inlagd Juli 26, 2014 Fikar och surfar på MPR "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jrk Inlagd Juli 26, 2014 Dela Inlagd Juli 26, 2014 Blir väl omhändertagen. Mvh Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Duracell Inlagd Juli 26, 2014 Dela Inlagd Juli 26, 2014 Tittar på Thai Premier League mitt favorit lag Singhtarua F.C. möter Suphanburi. För er som är intresserade är det bara klicka på denna länk nedan. http://www.tvzza.com/true-sport-hd-2/ Reseberättelser: På resande fot ett steg i olika riktningar 2019, 2018, 2017, 2016, 2015, 2014, 2013, 2012, 2011, 2010, 2001. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juli 26, 2014 Dela Inlagd Juli 26, 2014 (ändrad) Knallade ner en sväng till badplatsen i villaområdet och svalkade av oss Ut genom dörren Ut till gatan Nerför gatan Runt hörnet Ner mot badplatsen Där ligger den Lite familjer där och badar Gled in ett par med en Kajak som bor på andra sidan sjön Riktigt snygg tjej i paret Ändrades Juli 26, 2014 av Tallviking Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd Juli 26, 2014 Dela Inlagd Juli 26, 2014 (ändrad) Fick en snilleblixt,rensa i källaren(där ska det väl vara svalt)sitter nu framför datorn sjöblöt av svett,ännu ett smart beslut i värmen.PS hittade iaf.2 fläktar som nu blåser för fullt P1000123.JPG Det där är ingen dator, det är nåt som står i köket. en diskmaskin eller en spis tror jag den kallas. Datorer har fler knappar och en bildskärm. Det du tittar på nu är luckan till diskmaskinen/ugnen tror jag. Blir nån typ av förändring där om man vrider på knapparna, men det går inte att få in Internet på den i alla fall. Ändrades Juli 26, 2014 av kitungmakmak ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juli 26, 2014 Dela Inlagd Juli 26, 2014 Efter badet tog vi strandvägen hem igen Båtbryggan Radhusen nere vid sjön Sjön (Drevviken) Strandvägen Hemma igen Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Juli 26, 2014 Dela Inlagd Juli 26, 2014 Tar mig en stänkare ! Fritz.. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juli 26, 2014 Dela Inlagd Juli 26, 2014 Efter badet tog vi strandvägen hem igen Båtbryggan P1030270.JPG Radhusen nere vid sjön P1030271.JPG Sjön (Drevviken) P1030275.JPG P1030276.JPG Strandvägen P1030277.JPG Hemma igen P1030280.JPG det var ju en liten reseberättelse, trevligt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 26, 2014 Dela Inlagd Juli 26, 2014 Knallade ner en sväng till badplatsen i villaområdet och svalkade av oss Ut genom dörren P1030255.JPG Ut till gatan P1030257.JPG Nerför gatan P1030258.JPG Runt hörnet P1030259.JPG Ner mot badplatsen P1030261.JPG Där ligger den P1030263.JPG Lite familjer där och badar P1030265.JPG Gled in ett par med en Kajak som bor på andra sidan sjön P1030266.JPG Riktigt snygg tjej i paret P1030269.JPG Ja och hela varvet runt som vi är vana med när Tallen är ute och reser. Ni verkar bo i ett fantastiskt trevligt område med trivsam omgivning. / Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd Juli 26, 2014 Dela Inlagd Juli 26, 2014 (ändrad) Satt och knåpade med nåt excelpyssel som jag tänkte nån kan vara hjälpt av, kommer inte ihåg vem det var dock. Inte det snyggaste jag gjort, men det var inte så kul utan riktigt indata.. Så jag lessnade. För bild se nedan... Ibland blir jag förvånad över dessa fantastiska datorer.. Ändrades Juli 26, 2014 av kitungmakmak ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd Juli 26, 2014 Dela Inlagd Juli 26, 2014 (ändrad) dubbelt... sorry Coolt, tar jag bort bilden från den ena så försvinner den från båda.. Happ, då lägger jag texbax den. Arrgh... nu kom den tillbaka i båda igen... Ähh, jag ger upp. Ändrades Juli 26, 2014 av kitungmakmak ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Juli 26, 2014 Dela Inlagd Juli 26, 2014 Kliver upp ur ett 25-gradigt Östersjön för att fylla på med salt och dryck. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Juli 26, 2014 Dela Inlagd Juli 26, 2014 Inte gör men gjort under dagen... Visst passar det mej? NOT. Jag måste dock tillstå att jag har en underbar sonson, han har så att säga snurrat upp både Aya å mej runt sitt lillfinger Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Juli 26, 2014 Dela Inlagd Juli 26, 2014 Tar en GT Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Juli 26, 2014 Dela Inlagd Juli 26, 2014 Kollar på The Expendables 3 Till det Cheddarpopcorn och världens bästa dryck, Coke Zero manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Juli 26, 2014 Dela Inlagd Juli 26, 2014 Det där är ingen dator, det är nåt som står i köket. en diskmaskin eller en spis tror jag den kallas. Datorer har fler knappar och en bildskärm. Det du tittar på nu är luckan till diskmaskinen/ugnen tror jag. Blir nån typ av förändring där om man vrider på knapparna, men det går inte att få in Internet på den i alla fall. Om man öppnar lyckan ser man datorn PS,jag sov ju där och då kan man inte titta på datorn bilden var ju tagen strax innan DS Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd Juli 26, 2014 Dela Inlagd Juli 26, 2014 (ändrad) Om man öppnar lyckan ser man datorn PS,jag sov ju där och då kan man inte titta på datorn bilden var ju tagen strax innan DS Har konsulterat mina (ungkarls) experter och dom är samstämmiga, det är en gammaldags variant av en mikrovågsugn för att värma enportioners rätter eller fryst pizza i "hålet", men ingen vet vad dom svarta sakerna ovanpå kan användas till förutom att tända cigg på om det krisar. Ändrades Juli 26, 2014 av kitungmakmak ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Juli 26, 2014 Dela Inlagd Juli 26, 2014 ingen vet vad dom svarta sakerna ovanpå kan användas till Värma vatten Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd Juli 26, 2014 Dela Inlagd Juli 26, 2014 (ändrad) Värma vatten Sånt hade vi en elektrifierad pumptermos till när jag bodde i Thailand sist, fick inte manövrera denna utan det skötte tjejen om. ' Men den producerade (så långt jag nu kunde observera) varmvatten till mina morgonnudlar/rissoppa. Den såg inte alls ut på detta sätt. Kanske Thailändarna har förfinat konstruktionen något. Denna modell på bilden kanske är av en någon äldre årgång, jag tänkte på att "operatören" såg ut att vara lite mer kommen till åren än vad jag är. Ändrades Juli 26, 2014 av kitungmakmak ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juli 26, 2014 Dela Inlagd Juli 26, 2014 Har konsulterat mina (ungkarls) experter och dom är samstämmiga, det är en gammaldags variant av en mikrovågsugn för att värma enportioners rätter eller fryst pizza i "hålet", men ingen vet vad dom svarta sakerna ovanpå kan användas till förutom att tända cigg på om det krisar. mkt bilder blir det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu