Robbanthai Inlagd Juli 25, 2014 Dela Inlagd Juli 25, 2014 Dricker en öl på medis. It does not matter how slowly you go as long as you do not stop. Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd Juli 25, 2014 Dela Inlagd Juli 25, 2014 Nyss hemkommen efter besök på lokal vart jag intog följande ; Charkblock med cesina de leon, iberico chorizo, fuet de iberico, Iberica bellota. inlagda grönsaker, grillat bröd, tryffelmayo, oliver, ibericosvålar och manchego och det här Steak Frittes 250gr mediumrare grillad kalventrecote, sauce bearnaise, bakad tomatsallad och Cliffans Pommes Till detta avnjöts diverse god dryck både av den starkare och lite svagare varianten och allt i goda vänners lag Tack för en trevlig afton En ölänning saknades dock Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 25, 2014 Dela Inlagd Juli 25, 2014 Nyss hemkommen efter besök på lokal vart jag intog följande ; Charkblock med cesina de leon, iberico chorizo, fuet de iberico, Iberica bellota. inlagda grönsaker, grillat bröd, tryffelmayo, oliver, ibericosvålar och manchego och det här Steak Frittes 250gr mediumrare grillad kalventrecote, sauce bearnaise, bakad tomatsallad och Cliffans Pommes Till detta avnjöts diverse god dryck både av den starkare och lite svagare varianten och allt i goda vänners lag Tack för en trevlig afton En ölänning saknades dock Cliffan har en mycket sympatisk och trevlig ägare /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd Juli 25, 2014 Dela Inlagd Juli 25, 2014 (ändrad) Cliffan har en mycket sympatisk och trevlig ägare /Enis Inte mycket att tillägga till det inlägget Annat än att han var på plats och så till att våran lilla stund var njutbar på alla sätt. Ändrades Juli 25, 2014 av Khemmarat Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juli 25, 2014 Dela Inlagd Juli 25, 2014 Nyss hemkommen efter besök på lokal vart jag intog följande ; Charkblock med cesina de leon, iberico chorizo, fuet de iberico, Iberica bellota. inlagda grönsaker, grillat bröd, tryffelmayo, oliver, ibericosvålar och manchego och det här Steak Frittes 250gr mediumrare grillad kalventrecote, sauce bearnaise, bakad tomatsallad och Cliffans Pommes Till detta avnjöts diverse god dryck både av den starkare och lite svagare varianten och allt i goda vänners lag Tack för en trevlig afton En ölänning saknades dock bilder saknas också Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krokodilegget Inlagd Juli 25, 2014 Dela Inlagd Juli 25, 2014 Efter en kaotisk dag på jobbet så firar jag in nästa veckas semester med lite drinkar i solnedgången med bästa mammi! [emoji7] Nu mår man! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krokodilegget Inlagd Juli 25, 2014 Dela Inlagd Juli 25, 2014 Efter en kaotisk dag på jobbet så firar jag in nästa veckas semester med lite drinkar i solnedgången med bästa mammi! [emoji7] Nu mår man! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd Juli 25, 2014 Dela Inlagd Juli 25, 2014 bilder saknas också Här kommer en en "efterbild" av en annars smäcker yngling som bevis på det goda intaget Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 25, 2014 Dela Inlagd Juli 25, 2014 Efter en kaotisk dag på jobbet så firar jag in nästa veckas semester med lite drinkar i solnedgången med bästa mammi! [emoji7] Nu mår man! Satan i gatan vilken bra bild /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd Juli 25, 2014 Dela Inlagd Juli 25, 2014 (ändrad) Här kommer en en "efterbild" av en annars smäcker yngling som bevis på det goda intaget bild (8).JPG Har inte naveln pluppat ut så fanns det plats kvar. Det finns ett skäl till att vi har en sån vettu... Samma som på köpes julskinkan, bara ha den i ugnen tills knappen hoppat upp. Ändrades Juli 25, 2014 av kitungmakmak ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juli 26, 2014 Dela Inlagd Juli 26, 2014 Lastar kol från Svalbard för vidare transport till Kalkstenshawaii, 65000 ton att flytta, tar 6500 i varje runda, så jag vet vad jag gör de närmaste dagarna Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
amja Inlagd Juli 26, 2014 Dela Inlagd Juli 26, 2014 Efter en kaotisk dag på jobbet så firar jag in nästa veckas semester med lite drinkar i solnedgången med bästa mammi! [emoji7] Nu mår man! Det där var en redigt snygg bild! Var är den tagen? Mvh Amja "Thais are the best friends money can buy"- Graham Greene Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juli 26, 2014 Dela Inlagd Juli 26, 2014 i våran trädgård, frugan o dottern började blanda grogg precis när jag åkte till jobbet! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juli 26, 2014 Dela Inlagd Juli 26, 2014 Efter sauna badet så blir det musik stunden med ett par Tjeckiska pilsner När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jrk Inlagd Juli 26, 2014 Dela Inlagd Juli 26, 2014 Passerar Örebro. Mvh Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
glimten66 Inlagd Juli 26, 2014 Dela Inlagd Juli 26, 2014 Har precis fått upp gatuskylten Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Juli 26, 2014 Dela Inlagd Juli 26, 2014 Fick en snilleblixt,rensa i källaren(där ska det väl vara svalt)sitter nu framför datorn sjöblöt av svett,ännu ett smart beslut i värmen.PS hittade iaf.2 fläktar som nu blåser för fullt Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jrk Inlagd Juli 26, 2014 Dela Inlagd Juli 26, 2014 Närmar oss med stormsteg. Snart slinker den första ner om sj rappar på. Mvh Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Juli 26, 2014 Dela Inlagd Juli 26, 2014 image.jpg Närmar oss med stormsteg. Snart slinker den första ner om sj rappar på. Mvh Ha inte för stora förhoppningar,SJ slår till när du minst anar. Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Juli 26, 2014 Dela Inlagd Juli 26, 2014 Plums Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Juli 26, 2014 Dela Inlagd Juli 26, 2014 (ändrad) Plums Ändrades Juli 26, 2014 av svampen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 26, 2014 Dela Inlagd Juli 26, 2014 Tar mig dagens första... Isvatten ;-) "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jrk Inlagd Juli 26, 2014 Dela Inlagd Juli 26, 2014 Ha inte för stora förhoppningar,SJ slår till när du minst anar. Kan man ringa Månes limousin service då? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jrk Inlagd Juli 26, 2014 Dela Inlagd Juli 26, 2014 Torr i käften så man spottar träflisor. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juli 26, 2014 Dela Inlagd Juli 26, 2014 Drar ut till Saltholmen och öarna 33grader i solen det börjar kännas. Soecielt i spårvagnar När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu