Jump to content
IGNORERAD

Vad gör du JUST nu? Bildtråd.


mamma bäng fan pappa käng

Recommended Posts

Avregistrerad clion

post-3713-1405514983,93_thumb.jpgpost-3713-1405515000,17_thumb.jpgpost-3713-1405515014,83_thumb.jpgpost-3713-1405515035,86_thumb.jpgpost-3713-1405515000,17_thumb.jpgpost-3713-1405515052,31_thumb.jpgpost-3713-1405515061,21_thumb.jpgpost-3713-1405515072,32_thumb.jpgpost-3713-1405515082,27_thumb.jpgEtt perfekt ställe runt hörnet och in på Älvsborgs gatan kommer Silver källan

Sköts av en dam från Hong Kong

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

post-3356-0-46673100-1405534913_thumb.jp

 

Ja.. mot ladan och skatten

 

 

/ENis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

kampen mot mördarsniglarna går vidare.

 

Nu ligger det koppartråd runt Pak Shoi plantorna

post-5552-0-62599600-1405536741_thumb.jp

 

Och även dom här, som jag inte vet vad det ska bli

post-5552-0-38440500-1405536743_thumb.jp

 

Börjar med 12 volt i tråden, räcker inte det så blir det 220 V nu jävlar är det krig :police:  :girl_dev:

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

kampen mot mördarsniglarna går vidare.

 

Nu ligger det koppartråd runt Pak Shoi plantorna

attachicon.gifOdling 001.JPG

 

Och även dom här, som jag inte vet vad det ska bli

attachicon.gifOdling 002.JPG

 

Börjar med 12 volt i tråden, räcker inte det så blir det 220 V nu jävlar är det krig :police:  :girl_dev:

 

 

Kaffesump skall vara bra har jag hört

 

 

/Enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

kampen mot mördarsniglarna går vidare.

 

Nu ligger det koppartråd runt Pak Shoi plantorna

attachicon.gifOdling 001.JPG

 

Och även dom här, som jag inte vet vad det ska bli

attachicon.gifOdling 002.JPG

 

Börjar med 12 volt i tråden, räcker inte det så blir det 220 V nu jävlar är det krig :police:  :girl_dev:

 

Passa dej så du inte blir åtalad, 230V i grönsakerna kallas :Framkallande av fara för annan. Å har sin plats i brottsbalken...

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

kitungmakmak

kampen mot mördarsniglarna går vidare.

 

Nu ligger det koppartråd runt Pak Shoi plantorna

attachicon.gifOdling 001.JPG

 

Och även dom här, som jag inte vet vad det ska bli

attachicon.gifOdling 002.JPG

 

Börjar med 12 volt i tråden, räcker inte det så blir det 220 V nu jävlar är det krig :police:  :girl_dev:

Nu kommer ju nån vänligt kopparsamlare att ta hand om tråden, men annars så borde ju ett elstängsel aggregat vara ganska effektivt.

 

Hästarna vi hade gick inte ens i närheten av tråden och jag förstår dom då det är bra drag i den om man nu har "plåtdojjor" på sig. Fåren å andra sidan struntade fullständigt i den...

ทีรัก

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu kommer ju nån vänligt kopparsamlare att ta hand om tråden, men annars så borde ju ett elstängsel aggregat vara ganska effektivt.

 

Hästarna vi hade gick inte ens i närheten av tråden och jag förstår dom då det är bra drag i den om man nu har "plåtdojjor" på sig. Fåren å andra sidan struntade fullständigt i den...

Raka av ullen på fåren så ska du se att dom åxå får respekt för tråden  :ahh:

Link to comment
Dela på andra sajter

Kollar på nån kulturell dans. YMCA tror jag den kallas...nahe4ema.jpg

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

kampen mot mördarsniglarna går vidare.

 

Nu ligger det koppartråd runt Pak Shoi plantorna

attachicon.gifOdling 001.JPG

 

Och även dom här, som jag inte vet vad det ska bli

attachicon.gifOdling 002.JPG

 

Börjar med 12 volt i tråden, räcker inte det så blir det 220 V nu jävlar är det krig :police:  :girl_dev:

 

Har haft problem med både katter och rådjur, 230V och en trög 10A säkring funkar till det mesta...(har jag hört...) :thumbsup:

 

Morsan har haft grymma problem med rådjur, så jag gjorde ett hägn, och om det inte stoppade dem, tänkte jag besöka Biltema.

Inte riktigt samma sak, men kanske funkar...bara en tanke.

 

post-7126-0-75069000-1405599277_thumb.jp

 

post-7126-0-35784100-1405599292.jpg    http://www.biltema.se/sv/Fritid/Tradgard/Nat-och-Staket/Elaggregat-for-elstangsel-14181/

 

Mvh. borje222

Link to comment
Dela på andra sajter

Just nu så sitter vi på båten tyko Brahe som går inemellan Helsingör och Helsingborg. Vi är på väg hem men vill inte stiga av båten ännu så vi åker med ett par turer till :)

post-7636-0-15732500-1405601956_thumb.jp

Link to comment
Dela på andra sajter

kitungmakmak

Raka av ullen på fåren så ska du se att dom åxå får respekt för tråden  :ahh:

Ähh, för mycket jobb. Vi sköt dom på hösten och käkade upp dom istället, som tack för att dom hållit ner gräset längst sjöstranden hela sommaren.

 

Men, såklart skulle det vara ett sätt att få fårskallarna att hålla sig i hagen. Men dom gick (om man öppnade grinden) eller hoppade ju in till natten i alla fall.

Skulle det inte legat en äng med diverse läckerheter invid hagen så hade dom nog stannat inne i hagen hela tiden i alla fall.

 

Men sätter man elstängselapparaten (som är helt laglig att använda, det är inte 230VAC på blanktråd) så att sniglarna kommer åt den så lär det ju fungera.

Kanske bör lägga tråden på plast om man nu skall ha bästa effekt. Jag märkte att gräs som låg an mot undertråden dödade hela systemet.

ทีรัก

Link to comment
Dela på andra sajter

Knappar på min nya Macbook Pro, ett visst lyft från min dryga 7 år gamla Macbook. Lite ändringar på bloggens design och en logga.post-5349-0-70420300-1405605862_thumb.jp

I must offer apologies to the Panda Channel. The more I think about it, well it truly was the most intellectually stimulating channel in Thailand.
www.seaserpent.se

Link to comment
Dela på andra sajter

kitungmakmak

Provar lite mustiga svordomar på finska för att se om det hjälper.

 

Nån lustigkurre har skrivit en bok (min kurslitteratur) och lagt upp lite Excel-filer på en webbplats som man kan använda. Så lågt är det ju bra,

men nu finns inte filerna att finna på "the companion website" längre. Och Söka efter en Matrix III.xls ger inte mindre än 23 500 000 träffar men Matrix3.xls ger bara 351 000 träffar. .

 

Mailat lärarna osv. men det lär ju ta tid.

post-11193-0-69101900-1405606549_thumb.p

 

Och jag som fått tummen ur... nu är jag lite lack.

ทีรัก

Link to comment
Dela på andra sajter

Kollar på nån kulturell dans. YMCA tror jag den kallas...nahe4ema.jpg

Det där är väl vad som kallas folkdans i L64-land!

Mvh

Amja

"Thais are the best friends money can buy"- Graham Greene

Link to comment
Dela på andra sajter

Väntar på frukostaqy3ejy4.jpg

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Fredman

Njuter av en underbar kvällssol på altanen. Inte blir den sämre av att frugan diskar och jag suger i mig några glas rött.

post-7918-1405703976,32_thumb.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Tittar på PSG och Ibra på computern, träningsmatch

post-3356-1405704829,59_thumb.jpg

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

Sitter på tåget och suktar efter Captain Morgan och cola!

attachicon.gif1405716185269.jpg

Med tummen i munnen?

Moget...;)

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...