Jump to content
IGNORERAD

Vad gör du JUST nu? Bildtråd.


mamma bäng fan pappa käng

Recommended Posts

Skiftbyte på G-punkten...pypa5e9y.jpg

Jag tror att du stalkar L64.Bli inte som Andrejs nu.

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Din glassgubbe. :thumbsup:

Vänta du bara till du ska hänga med stekarna från götet i BKK, blir nog ett stort hål i semesterkassan om du ska hänga med dom en kväll. Duger nog inte att vaska en changöl i en beerbar då inte :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

Vänta du bara till du ska hänga med stekarna från götet i BKK, blir nog ett stort hål i semesterkassan om du ska hänga med dom en kväll. Duger nog inte att vaska en changöl i en beerbar då inte :crazy:

Ha ha.Ja det kommer att bli en jävligt dyr resa det här.En fråga?kan man få socialhjälp i Bkk?Har du adresser till härbärgen?

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

Ha ha.Ja det kommer att bli en jävligt dyr resa det här.En fråga?kan man få socialhjälp i Bkk?Har du adresser till härbärgen?

Utanför 7-11 klarar sig alla snålvargar bra så där kan du nog uppehålla dig när pengarna sinat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Sitter.på tjejens jobb.o njuter av en pizza black and.white o en leo till det5adevy5u.jpgamutazeb.jpgbeha3ube.jpgu3y7yvu5.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest bangkokkille

Sitter.på tjejens jobb.o njuter av en pizza black and.white o en leo till det5adevy5u.jpgamutazeb.jpgbeha3ube.jpgu3y7yvu5.jpg

Pizzan ser ju så jävla god ut, tunn botten som jag vill ha, när man beställer hemkörning från Pizza Company så kommer en jävla limpa med fyllning på. Är det i Pattaya?

Link to comment
Dela på andra sajter

Sam sip sam

Pizzan ser ju så jävla god ut, tunn botten som jag vill ha, när man beställer hemkörning från Pizza Company så kommer en jävla limpa med fyllning på. Är det i Pattaya?

Japp Two lion Pattaya Klang soi 9
Link to comment
Dela på andra sajter

skördat hallon, en bytta till morsan en åker i frysen o en till glass de närmaste dagarna! :nyam:

post-6750-0-38496500-1405450037_thumb.jp

Link to comment
Dela på andra sajter

Pizzan ser ju så jävla god ut, tunn botten som jag vill ha, när man beställer hemkörning från Pizza Company så kommer en jävla limpa med fyllning på. Är det i Pattaya?

Japp frasig o tunn o förbaskat goo klart dom bästa pizzorna jag ätit under alla år.i Thailand ;)

Link to comment
Dela på andra sajter

Så nu har man vallat in skocken för ett litet äventyr kompisen o hans dotter kom o hämta oss nu så får.vi se vart denna tur tar oss

u8ejyqas.jpg6usuvuqy.jpge6aqumar.jpg3ysegupe.jpgu6egy6ep.jpgbyqanyqe.jpg

Link to comment
Dela på andra sajter

Roadtripp igen

9upe6uva.jpg

jehu6a3u.jpg

9aru9usu.jpg

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

e7e5yvu4.jpg

Chillar på balkongen som ett annat balkongvrak.Ösregn även tredje sem.dagen.

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Oregistrerad knasen

e7e5yvu4.jpg

Chillar på balkongen som ett annat balkongvrak.Ösregn även tredje sem.dagen.

 

Men gott dricka har du :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Tog bussen från A Rannebergen till

Angerzs Centrum.På väg ut till

Saltholmen för lite shamthing med skärgård sbåten. 9 an går från Angered

Direkt till saltholmen .tog ett Öl stopp efter vägen sen 9 an i genpost-3713-1405509779,93_thumb.jpgpost-3713-1405509787,93_thumb.jpgpost-3713-1405509796,09_thumb.jpg

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...