glimten66 Inlagd Juli 15, 2014 Dela Inlagd Juli 15, 2014 Detta e LK grand living i Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Juli 15, 2014 Dela Inlagd Juli 15, 2014 Detta e LK grand living i Pattaya Din glassgubbe. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Juli 15, 2014 Dela Inlagd Juli 15, 2014 Skiftbyte på G-punkten... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Juli 15, 2014 Dela Inlagd Juli 15, 2014 Skiftbyte på G-punkten... Jag tror att du stalkar L64.Bli inte som Andrejs nu. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Juli 15, 2014 Dela Inlagd Juli 15, 2014 Din glassgubbe. Vänta du bara till du ska hänga med stekarna från götet i BKK, blir nog ett stort hål i semesterkassan om du ska hänga med dom en kväll. Duger nog inte att vaska en changöl i en beerbar då inte Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Juli 15, 2014 Dela Inlagd Juli 15, 2014 Vänta du bara till du ska hänga med stekarna från götet i BKK, blir nog ett stort hål i semesterkassan om du ska hänga med dom en kväll. Duger nog inte att vaska en changöl i en beerbar då inte Ha ha.Ja det kommer att bli en jävligt dyr resa det här.En fråga?kan man få socialhjälp i Bkk?Har du adresser till härbärgen? PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Juli 15, 2014 Dela Inlagd Juli 15, 2014 Ha ha.Ja det kommer att bli en jävligt dyr resa det här.En fråga?kan man få socialhjälp i Bkk?Har du adresser till härbärgen? Utanför 7-11 klarar sig alla snålvargar bra så där kan du nog uppehålla dig när pengarna sinat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
glimten66 Inlagd Juli 15, 2014 Dela Inlagd Juli 15, 2014 Sitter.på tjejens jobb.o njuter av en pizza black and.white o en leo till det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
glimten66 Inlagd Juli 15, 2014 Dela Inlagd Juli 15, 2014 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest bangkokkille Inlagd Juli 15, 2014 Dela Inlagd Juli 15, 2014 Sitter.på tjejens jobb.o njuter av en pizza black and.white o en leo till det Pizzan ser ju så jävla god ut, tunn botten som jag vill ha, när man beställer hemkörning från Pizza Company så kommer en jävla limpa med fyllning på. Är det i Pattaya? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juli 15, 2014 Dela Inlagd Juli 15, 2014 Pizzan ser ju så jävla god ut, tunn botten som jag vill ha, när man beställer hemkörning från Pizza Company så kommer en jävla limpa med fyllning på. Är det i Pattaya? Japp Two lion Pattaya Klang soi 9 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Juli 15, 2014 Dela Inlagd Juli 15, 2014 Hamnade på lokala thaihaket med nåra polare. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Juli 15, 2014 Dela Inlagd Juli 15, 2014 Metetävling Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kitungmakmak Inlagd Juli 15, 2014 Dela Inlagd Juli 15, 2014 Metetävling ImageUploadedByMaipenrai1405438422.290500.jpg Såg dock väldigt likt korvgrillning och vinprovning... Men kalla det för att meta du ทีรัก Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juli 15, 2014 Dela Inlagd Juli 15, 2014 skördat hallon, en bytta till morsan en åker i frysen o en till glass de närmaste dagarna! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
conservator Inlagd Juli 15, 2014 Dela Inlagd Juli 15, 2014 Metetävling ImageUploadedByMaipenrai1405438422.290500.jpg;-) Ni verkar inte vara så övertygade om att ni ska få napp Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
glimten66 Inlagd Juli 16, 2014 Dela Inlagd Juli 16, 2014 Pizzan ser ju så jävla god ut, tunn botten som jag vill ha, när man beställer hemkörning från Pizza Company så kommer en jävla limpa med fyllning på. Är det i Pattaya? Japp frasig o tunn o förbaskat goo klart dom bästa pizzorna jag ätit under alla år.i Thailand Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
glimten66 Inlagd Juli 16, 2014 Dela Inlagd Juli 16, 2014 Så nu har man vallat in skocken för ett litet äventyr kompisen o hans dotter kom o hämta oss nu så får.vi se vart denna tur tar oss Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
glimten66 Inlagd Juli 16, 2014 Dela Inlagd Juli 16, 2014 Nu har vi kommit.till delmålet för att ta oss till slutdestinationen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nbg Inlagd Juli 16, 2014 Dela Inlagd Juli 16, 2014 Varit ute & fläktat mig! Kan omöjligt fläkta mkt bakom det röret Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juli 16, 2014 Dela Inlagd Juli 16, 2014 Roadtripp igen Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Juli 16, 2014 Dela Inlagd Juli 16, 2014 Chillar på balkongen som ett annat balkongvrak.Ösregn även tredje sem.dagen. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Juli 16, 2014 Dela Inlagd Juli 16, 2014 Chillar på balkongen som ett annat balkongvrak.Ösregn även tredje sem.dagen. Men gott dricka har du Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Juli 16, 2014 Dela Inlagd Juli 16, 2014 Men gott dricka har du Yes. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juli 16, 2014 Dela Inlagd Juli 16, 2014 Tog bussen från A Rannebergen till Angerzs Centrum.På väg ut till Saltholmen för lite shamthing med skärgård sbåten. 9 an går från Angered Direkt till saltholmen .tog ett Öl stopp efter vägen sen 9 an i gen När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu