Enis Inlagd Juli 12, 2014 Dela Inlagd Juli 12, 2014 Kluddar lite "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Juli 12, 2014 Dela Inlagd Juli 12, 2014 (ändrad) Svensk sommar & nerike spanar brudar! Ändrades Juli 12, 2014 av svampen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juli 12, 2014 Dela Inlagd Juli 12, 2014 Relaxar på ett hyfsat ryssfritt ställe, faranger i huvudtaget är det glest med här. Lika som bär? Leam Singh Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Juli 12, 2014 Dela Inlagd Juli 12, 2014 Svensk sommar & nerike spanar brudar! Fan vad kul att se honom igen, hälsa!! manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SWEDEMAN Inlagd Juli 12, 2014 Dela Inlagd Juli 12, 2014 Svensk sommar & nerike spanar brudar! Hälsa Nerike Mvh SWEDEMAN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Juli 12, 2014 Dela Inlagd Juli 12, 2014 Gött Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 12, 2014 Dela Inlagd Juli 12, 2014 Inte så mycket "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kentan Inlagd Juli 12, 2014 Dela Inlagd Juli 12, 2014 Matkoma i hammocken! //K I walked around Pattaya twice, passed 200 people and failed to see a human being. Man bör hushålla med sitt förakt av hänsyn till det stora antalet behövande. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juli 12, 2014 Dela Inlagd Juli 12, 2014 Inser att morgondagen kommer tt bli en tung dag Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juli 12, 2014 Dela Inlagd Juli 12, 2014 Är på tur[emoji12]åkte 9 an till jägedorfs plattsen ringde grannen på Eriksberg Tog Älsnabben över älven Stannade till på ett vattenhågrannenpåEriksbergTogÄlsnabbenöverälvenStannade tillpå ett vätske påfyllning.Ska gå ut med gårdshunden Linus[emoji2] När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Juli 12, 2014 Dela Inlagd Juli 12, 2014 Är på tur[emoji12]åkte 9 an till jägedorfs plattsen ringde grannen på Eriksberg Tog Älsnabben över älven Stannade till på ett vattenhågrannenpåEriksbergTogÄlsnabbenöverälvenStannade tillpå ett vätske påfyllning.Ska gå ut med gårdshunden Linus[emoji2]20140712_180542.jpg20140712_180559.jpg20140712_180642.jpg20140712_180731.jpg20140712_181434.jpg Fina bilder.Men jag tror texten flöt ihop i takt med att biran flöt ner. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 12, 2014 Dela Inlagd Juli 12, 2014 Fläskkotlett på g "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Juli 12, 2014 Dela Inlagd Juli 12, 2014 Är på lemoni thai o sushi restaurangen i kungens kurva. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juli 12, 2014 Dela Inlagd Juli 12, 2014 Bor du i en holk Det pratas ju om fattigpensionärer men detta tar priset. ha ha Nä kag är ingen fattig pensionär jo gämfört med när jag jobbade 17.500 efter skatt får duga och nu när jag har en billig holk på 3100 i månaden När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juli 12, 2014 Dela Inlagd Juli 12, 2014 Fina bilder.Men jag tror texten flöt ihop i takt med att biran flöt ner. Möjligt har inte gogglesen med mig När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Juli 12, 2014 Dela Inlagd Juli 12, 2014 Svensk sommar & nerike spanar brudar! Ja vart tog den dåren vägen, skitkul att se hans vackra... nåja nuna.. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juli 12, 2014 Dela Inlagd Juli 12, 2014 Lite mer pics från utflyckten När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juli 12, 2014 Dela Inlagd Juli 12, 2014 Kom hem och blev heligt förbannad på en dotter Hon har sommarlov i 10 veckor och har inte ens tid att städa sitt rum utan spenderar tiden i sängen 24 timmar om dygnet Lamai kommer du ihåg att du frågade på chans för din son en gång!! Svaret idag är JA “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 12, 2014 Dela Inlagd Juli 12, 2014 Brasilien i dubbel bemärkelse "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Arnold Layne Inlagd Juli 13, 2014 Dela Inlagd Juli 13, 2014 Börjat packa trunken ,,, sticker iväg om några timmar If you don´t eat your meat , you can´t have any blåbärspaj ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juli 13, 2014 Dela Inlagd Juli 13, 2014 Inser att det räcker med pryttlar i vindrutan nu, passagerare som jag av anledning är denna dag. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Juli 13, 2014 Dela Inlagd Juli 13, 2014 Drog igång röken med en fläskfilé som får mysa med rökspån och oregano. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Juli 13, 2014 Dela Inlagd Juli 13, 2014 Börjat packa trunken ,,, sticker iväg om några timmar Ha en bra resa.Vi hörs snart. PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
glimten66 Inlagd Juli 13, 2014 Dela Inlagd Juli 13, 2014 Tar en drink Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Juli 13, 2014 Dela Inlagd Juli 13, 2014 Tar en drink Jaja du köper 2 drinkar bara för att ge sken av att inte vara helt ensam... hehe. ha det så jävla mycket bättre...(än mej tex) Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu