Jump to content
IGNORERAD

Vad gör du JUST nu? Bildtråd.


mamma bäng fan pappa käng

Recommended Posts

Var väl en jävla tur att det inte hände någon dag senare när ni skulle ha sovit i den..

 

Det var med ungefär dom orden jag tröstade en hysteriskt gråtande Aya med...

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det var med ungefär dom orden jag tröstade en hysteriskt gråtande Aya med...

Vill ni låna vår vagn? Den är ledig till torsd nästa vecka, hör av dig snart i så fall, för vi åker i morrn förm mot s,vall utan husvagn

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Attans otur Odin, lider med er men som någon skrev så var det tur att ni inte var i vagnen när det hände.

 

Mvh

BBJ

:wai: 
 

Nytt år - nya möjligheter!

Link to comment
Dela på andra sajter

Vill ni låna vår vagn? Den är ledig till torsd nästa vecka, hör av dig snart i så fall, för vi åker i morrn förm mot s,vall utan husvagn

 

Tack för erbjudandet, från hjärtat tack.

 

Efter att jag per telefon berättat för min kära hustru att husvagnen gått till dom sälla jaktmarkerna och lyckats få henne att sluta gråta, så var hennes första fråga - så nu blir det ingen semester? Jo gumman jag lovar dej att vi åker som planerat, men vi hyr stugor istället, så nu blev jag tio ribbor fattigare i en hast. Men va fan Frun ler igen å det är det viktigaste.

 

Så ssv. tack men nej tack, vi har löst det med campingstugor. Jag hoppas att Nonki hittar oss på Mölles Camping åxå...

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jisses! Det var verkligen tråkigt. Påminner mig om när vi kom ner på morgonen och skulle på båtsemester och båten låg på botten...

I must offer apologies to the Panda Channel. The more I think about it, well it truly was the most intellectually stimulating channel in Thailand.
www.seaserpent.se

Link to comment
Dela på andra sajter

@Odin: Satan vilken tur i oturen, kunde gått illa.

Förresten om ni ska till Mölle så missa för böfvelen inte att besöka Nimis,har man minsta lilla barnasinne kvar så är det en höjdare...

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

Kollat in KL:s motsvarighet till Östermalmshallen...y2una9ur.jpg9u3esyze.jpg

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

Sitter på Flaggan. post-5349-1405056980,91_thumb.jpg

I must offer apologies to the Panda Channel. The more I think about it, well it truly was the most intellectually stimulating channel in Thailand.
www.seaserpent.se

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Efter skumbadet blir det musik stunden  :crazy:  :14:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Musik stunden fortsätter för oss 65+ are Brusan är 65 i sept jag i juli  :crazy:  Rullarna är nog äldre kommer i håg när de och Beatles slog igenom när jag var 14 år .Jag höll på Beatles  :crazy:  :crazy: .Men nu får det bli Rullarna

http://youtu.be/wF5BM8BVYwE

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Lite Beatles Paul är 72 .Och Beatles slog i genom 1960 .Men den bästa musiken  står 65+ arna för 

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Okcså lite damer 

  1. Dolly Rebecca Parton är en amerikansk sångare och låtskrivare, multi-instrumentalist, skådespelare, författare och filantrop, mest känd för sitt arbete i countrymusik. Wikipedia
  2.  
  3. Född : 19 jan 1946 (ålder 68), Sevierville, Tennessee, USA
    Hon kommer ju till Globen snart fan att jag inte har råd
     
    Sen har vi ju Cher
    70s publicity photo Born Cherilyn Sarkisian
    May 20, 1946 (age 68)
    , U.S. Residence Malibu, California, U.S. Other names
    • Cheryl LaPiere
  1.  

http://youtu.be/rnkLHTgAQKg?list=RDO8aH7iLegP0

 

Sen har vi ju Tina Turner

Background information Birth name Anna Mae Bullock Born November 26, 1939 (age 74)
Nutbush, Tennessee, U.S. Genres Rock n rollpopsoulR&B Occupations Singer, dancer, author, choreographer, actress Instruments Vocals Years active 1958– Present Associated acts Ike & Tina Turn

Ändrades av clion

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Så här blev det Clirre :thumbsup:

När det var dags för den berömda häck-klippningen kommer lilla dottern hem till mamma

post-5552-0-11442000-1405062602_thumb.jp

Med hela ekipaget ute på stora vägen

 

Här har dottra lurat in lilla mamma i hytten

post-5552-0-90590600-1405062603_thumb.jp

 

Jodå, hon kom ut också, med "häcken" före

post-5552-0-75229700-1405062604_thumb.jp

 

sen måste flishytten inspekteras också, men AC:n var trasig just då

post-5552-0-54917200-1405062605_thumb.jp

 

Dags att koppla isär

post-5552-0-24750100-1405062606_thumb.jp

Sen for hon in på tomten med flisaggregat å allt, så nu finns det ingen häck kvar, får plantera en ny i vår

 

 

Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga?  Skriftlig Ursäkt ?

Link to comment
Dela på andra sajter

Sitter och funderar om det inte fanns en tråd för

 

post-3356-0-24495100-1405063045_thumb.jp

 

Jovisst det fanns det och så hette den visst.

 

/Enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Så här blev det Clirre :thumbsup:

När det var dags för den berömda häck-klippningen kommer lilla dottern hem till mamma

attachicon.gifFlisbilen 001.JPG

Med hela ekipaget ute på stora vägen

 

Här har dottra lurat in lilla mamma i hytten

attachicon.gifFlisbilen 003.JPG

 

Jodå, hon kom ut också, med "häcken" före

attachicon.gifFlisbilen 004.JPG

 

sen måste flishytten inspekteras också, men AC:n var trasig just då

attachicon.gifFlisbilen 005.JPG

 

Dags att koppla isär

attachicon.gifFlisbilen 006.JPG

Sen for hon in på tomten med flisaggregat å allt, så nu finns det ingen häck kvar, får plantera en ny i vår

:rotfl:  :rotfl:  :giggle:  :giggle:  :rotfl:  :rotfl: Underbart Husse :thumbsup: 

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Ska åka lite båt.

uvu2eqym.jpg

Tar en drink också för den delen

sevu9y9e.jpg

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Njuter av den här

 

post-7077-0-99530800-1405084480_thumb.jp

 

smakar mer

Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson

Link to comment
Dela på andra sajter

en favorit! :thumbsup:

 

Bra pris för en fantastisk smak  :)

Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...