MickeN Inlagd Juli 10, 2014 Dela Inlagd Juli 10, 2014 Retar upp mig på grannen en trappa upp som tycker att balkongen är en bra toa åt hunden. Har anmält så får hoppas på att det upphör snart. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 10, 2014 Dela Inlagd Juli 10, 2014 http://img.tapatalk.com/d/14/07/10/yhy8a9y8Äter wiskey och mojito "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 10, 2014 Dela Inlagd Juli 10, 2014 Äter wiskey och mojito "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Juli 10, 2014 Dela Inlagd Juli 10, 2014 http://img.tapatalk.com/d/14/07/10/yhy8a9y8Äter wiskey och mojito Nåt knas med den länken Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juli 10, 2014 Dela Inlagd Juli 10, 2014 På väg till Norge för 3:e gången denna vecka ,varmt i vagnen idag när jag lastade ,blir ca 370 mil denna vecka för den late chauffören Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juli 10, 2014 Dela Inlagd Juli 10, 2014 På väg till Norge för 3:e gången denna vecka ,varmt i vagnen idag när jag lastade ,blir ca 370 mil denna vecka för den late chauffören Luftig last. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juli 10, 2014 Dela Inlagd Juli 10, 2014 (ändrad) Luftig last.Jo det kan man säga 55 pall med gods och 70 lösa kolli 83 kbm Ändrades Juli 10, 2014 av Sam sip sam Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Juli 10, 2014 Dela Inlagd Juli 10, 2014 Försöker ta mig in i 33:ans köttbullsklubb, inga e-ämnen här inte Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Juli 10, 2014 Dela Inlagd Juli 10, 2014 Klippt gräs nu skall man ta en kall i skuggan RAP! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Juli 10, 2014 Dela Inlagd Juli 10, 2014 Nu samlar man på Eämnen o annat konsveringsmedel behövs nu vid min ålder. Snart är mamma scans köttbullar slut, orka laga mat nu, Semester.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juli 10, 2014 Dela Inlagd Juli 10, 2014 (ändrad) Lyssnar på en väldigt intressant föredragshållare just nu här på världskongressen om "Healthy Communities" Dr Richard Jacksson Ändrades Juli 10, 2014 av Tallviking Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Juli 10, 2014 Dela Inlagd Juli 10, 2014 Sitter på Akvavit. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SWEDEMAN Inlagd Juli 10, 2014 Dela Inlagd Juli 10, 2014 Checkat in på Quality hotel i Sundsvall. Mvh SWEDEMAN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Juli 10, 2014 Dela Inlagd Juli 10, 2014 Tar mig en flaska öl.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Seaserpent Inlagd Juli 10, 2014 Dela Inlagd Juli 10, 2014 Tar mig en flaska öl.. Ni har det ljust länge. Tar mig oxå en öl. I must offer apologies to the Panda Channel. The more I think about it, well it truly was the most intellectually stimulating channel in Thailand. www.seaserpent.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Seaserpent Inlagd Juli 10, 2014 Dela Inlagd Juli 10, 2014 Sitter på Akvavit. Skall du inom Maitan eller nått i morgon? I must offer apologies to the Panda Channel. The more I think about it, well it truly was the most intellectually stimulating channel in Thailand. www.seaserpent.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Juli 10, 2014 Dela Inlagd Juli 10, 2014 Här blev det en liten liit... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juli 10, 2014 Dela Inlagd Juli 10, 2014 Detta. Så fan heller. Det var dotterns. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Juli 10, 2014 Dela Inlagd Juli 10, 2014 Jaha i morgon skulle ju Aya och jag dra iväg på en riktigt het husvagnssemester... Men det sket sej så att säga, ja hett blev det. Men inte hett på det vis vi hade tänkt oss...Suck. Det blev lite. Låt oss säga överhettat...Dubbelsuck Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Juli 10, 2014 Dela Inlagd Juli 10, 2014 Vad tusan har hänt, någon som hat tuttat på.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
husse Inlagd Juli 10, 2014 Dela Inlagd Juli 10, 2014 Jaha i morgon skulle ju Aya och jag dra iväg på en riktigt het husvagnssemester... Men det sket sej så att säga, ja hett blev det. Men inte hett på det vis vi hade tänkt oss...Suck. Det blev lite. Låt oss säga överhettat...Dubbelsuck Helvete vilken värme, något elektriskt som inte va ok? Eller någon som ville se det spraka? Citat: Kim;;Funderar ibland på vad det egentligen är som gör att din, Gorrocos, Luke the drifter, Gusings mfl vistelser i Isaan verkar så trevliga jämfört med t ex Joe's och några andras mer tråkiga? Skriftlig Ursäkt ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Juli 10, 2014 Dela Inlagd Juli 10, 2014 Vad tusan har hänt, någon som hat tuttat på.. FF Nja det kan ha varit så, men jag tror att det kan ha varit kylskåpet (syns på sista bilden) . Jag var in i vagnen 06.30 i morse å la in en Öl-låda i kylen, sen skjutsade jag Aya till jobbet och återkom hem 07,10 då brann vagnen. Å polis och brandkår var där 3minuter senare... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Juli 10, 2014 Dela Inlagd Juli 10, 2014 Helvete vilken värme, något elektriskt som inte va ok? Eller någon som ville se det spraka? Ingen el påkopplat bara gasolkylen.. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Juli 10, 2014 Dela Inlagd Juli 10, 2014 Vilken jäkla tur att det hände när ingen var i närheten.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Juli 10, 2014 Dela Inlagd Juli 10, 2014 Nja det kan ha varit så, men jag tror att det kan ha varit kylskåpet (syns på sista bilden) . Jag var in i vagnen 06.30 i morse å la in en Öl-låda i kylen, sen skjutsade jag Aya till jobbet och återkom hem 07,10 då brann vagnen. Å polis och brandkår var där 3minuter senare... Var väl en jävla tur att det inte hände någon dag senare när ni skulle ha sovit i den.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu